Gå til innhold

Har du lengtet ordentlig etter noen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har du noen gang vært gal av lengsel? Hva var årsaken til lengselen, var du ulykkelig forelsket, var vedkommende gift, bortreist eller noe annet?

Anonymkode: 34c3f...9a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet ikke hva som har skjedd men jeg får ikke en person ut av huet mitt. 
Jeg var på en behandling og falt så inni helvete for denne personen og nå klarer jeg ikke tenke på noe annet. 
Skal sies at jeg er ulykkelig gift og denne personen var bare dødshyggelig. Har tilogmed vært så gal at jeg har tenkt å sende en mld men fy f..n helt helt idiotisk. 
Kommer IKKE til å gjøre det

Anonymkode: 807dc...1cb

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt,  flere ganger. Jeg faller hardt når jeg først gjør det, og det har skjedd i tilfeller hvor et forhold var helt uaktuelt.

Anonymkode: d5911...593

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Absolutt,  flere ganger. Jeg faller hardt når jeg først gjør det, og det har skjedd i tilfeller hvor et forhold var helt uaktuelt.

Anonymkode: d5911...593

Hvorfor var det uaktuelt?

Anonymkode: 34c3f...9a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, og det er sikkerlig «forbud kjærlighet»! Vondt i magen flere ganger om dagen. Kjennes nesten ut som kjærlighetssorg. Vil bare ha han i nærheten! 

Anonymkode: ee6b2...404

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja, og det er sikkerlig «forbud kjærlighet»! Vondt i magen flere ganger om dagen. Kjennes nesten ut som kjærlighetssorg. Vil bare ha han i nærheten! 

Anonymkode: ee6b2...404

Hvorfor kan du ikke få ham?

Anonymkode: 34c3f...9a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Vet ikke hva som har skjedd men jeg får ikke en person ut av huet mitt. 
Jeg var på en behandling og falt så inni helvete for denne personen og nå klarer jeg ikke tenke på noe annet. 
Skal sies at jeg er ulykkelig gift og denne personen var bare dødshyggelig. Har tilogmed vært så gal at jeg har tenkt å sende en mld men fy f..n helt helt idiotisk. 
Kommer IKKE til å gjøre det

Anonymkode: 807dc...1cb

Men lengselen sier deg noe viktig, og det er at du ikke får dekket behovene dine i forholdet du er i. Dét håper jeg du gjør noe med ❤️

Anonymkode: 34c3f...9a8

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, vet ikke om jeg ikke kan, men vet det ikke passer seg. Vi lever helt forskjellige liv og han er litt yngre enn meg. Jeg er i tillegg gift med en halvgal fyr. Kommer aldri til å tørre og gå fra han i seg selv. Dersom jeg får mot til å forlate han, ville jeg aldri satt denne mannen i en situasjon der han har måtte forholde seg til min mann. Min «venn» er snill, tålmodig og godhjertet. Min mann er hard, kald og utspekulert. Ville aldri ha satt han i den situasjonen. Alt jeg ønsket for min «venn» er at han finner seg noen som elsker han og passer på at han har det bra. Det fortjener han mer enn noe annet. 

Anonymkode: ee6b2...404

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Har du noen gang vært gal av lengsel? Hva var årsaken til lengselen, var du ulykkelig forelsket, var vedkommende gift, bortreist eller noe annet?

Anonymkode: 34c3f...9a8

Ja. Kjæresten er flere uker i utlandet. Blir sprø av å ikke få treffe ham på så lang tid. Spesielt siden jeg vet at han ikke har det bra; en forelder er død og han er i sorg. Vondt at han ikke er i armene mine. Fikk ikke en gang møtt ham; fra dødsfallet til han satt på flyet tok ei halv uke. Samtidig er jeg glad han tross alt er med familien i denne vanskelige tida. Og at han innimellom klarer å prate med meg. 

Anonymkode: 511ec...d35

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da jeg ble sammen med kjæresten min i fjor. Han reiste på ferie i 8 dager i bli-kjent-tiden. Vi var ikke i tvil om at vi ville det skulle bli oss to, men vi er voksne med barn og trengte å tenke på flere i den prosessen.

Da han reiste på ferie hadde jeg det fysisk vondt 😇 vi var ikke offisielle, barna og øvrig familie visste ikke så mye, men i løpet av den ferien var det umulig å skjule. Plutselig ble pappa så fryktelig opptatt av mobilen, og han sneik seg ut for å snakke med meg. 

Ene sønnen hans fulgte etter han en kveld og dukket plutselig opp og sa "jeg ville bare si hei til kjæresten din jeg også", med et lurt smil. Så da fikk jeg hilst på han også 🥰 

Men herregud så fælt det var å savne kjæresten min slik. Dagene gikk så sakte. Vi har ikke vært fra hverandre på den måten siden tror jeg 😄

Anonymkode: 9533e...f21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er ulykkelig forelska i en kamerat. Han er evig singel og vil ha det sånn, så vet jeg ikke kan få ham. Men treffer han fort flere ganger i uka, blant annet gjennom en felles hobby, og vi har så bra kjemi og han er så fin og ja. Jeg blir helt gal av å ikke få være inntil ham 🙈 Lever på de gode, lange klemmene jeg får når vi treffes 😅

Anonymkode: 290dc...38c

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja, er ulykkelig forelska i en kamerat. Han er evig singel og vil ha det sånn, så vet jeg ikke kan få ham. Men treffer han fort flere ganger i uka, blant annet gjennom en felles hobby, og vi har så bra kjemi og han er så fin og ja. Jeg blir helt gal av å ikke få være inntil ham 🙈 Lever på de gode, lange klemmene jeg får når vi treffes 😅

Anonymkode: 290dc...38c

Hvordan holder du ut? Det hadde ikke jeg orka, det vet jeg godt....

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Hvorfor var det uaktuelt?

Anonymkode: 34c3f...9a8

Ulike årsaker. Profesjonell relasjon, ikke singel, kunne selv i intense følelser se at ikke var en god match osv.

Anonymkode: d5911...593

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har du noen gang vært gal av lengsel? Hva var årsaken til lengselen, var du ulykkelig forelsket, var vedkommende gift, bortreist eller noe annet?

Anonymkode: 34c3f...9a8

 

Jaaa.. da jeg var tenåring og helt bortinatta forelsket i en gutt som bodde langt unna.. 

Men ikke i ettertid. Vært sammen med en annen i 27 år, er lenge siden han andre tok opp hele hjernekapasiteten min. Men jeg husker det godt! 

Anonymkode: 23243...8c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Nei, vet ikke om jeg ikke kan, men vet det ikke passer seg. Vi lever helt forskjellige liv og han er litt yngre enn meg. Jeg er i tillegg gift med en halvgal fyr. Kommer aldri til å tørre og gå fra han i seg selv. Dersom jeg får mot til å forlate han, ville jeg aldri satt denne mannen i en situasjon der han har måtte forholde seg til min mann. Min «venn» er snill, tålmodig og godhjertet. Min mann er hard, kald og utspekulert. Ville aldri ha satt han i den situasjonen. Alt jeg ønsket for min «venn» er at han finner seg noen som elsker han og passer på at han har det bra. Det fortjener han mer enn noe annet. 

Anonymkode: ee6b2...404

Kjære deg. Få hjelp og forlat den mannen. Dette er det eneste livet du har, og du fortjener så mye bedre.

Anonymkode: 34c3f...9a8

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noen, men noe. Hver dag lengter jeg etter å føle at jeg lever. Også når det kommer til alt en kan oppleve med en annen. Lengter etter en å dele livet med.

Har blitt så betatt av en mann, men vet det ikke er genuint, bare fantasi og umøtte behov som griper fast i hver minste lille mulighet, som en blodigle. Blir sjalu fordi jeg tror han har ei, men så må jeg kakke megselv i den dumme nøtta mi å minne meg på at det er bra han har et godt liv, dette er bare en virkleighetsflukt. 

Det legger en sky over alle øyeblikkene som kunne vært nettop et levd liv, fordi jeg ser etter han, noen, noe. Vil ha tilbake fokuset på det som er.

Anonymkode: e6039...e9e

  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja.. jeg lengter meg syk etter en gift mann som ikke velger meg. 

Jeg vet det handler om mine traumer og relasjons problemer og derfor så holder jeg meg unna.. men jeg elsker og lengter på avstand… 

Anonymkode: 119f8...50c

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irak skrev (31 minutter siden):

Hvordan holder du ut? Det hadde ikke jeg orka, det vet jeg godt....

Nei, det er ikke noe godt. Har vært hodestups forelska i over to år nå, så håper jo det går over med tiden 🙈 Eller at han skal oppdage at jeg er drømmedama, men det er vel heller usannsynlig 😄

Anonymkode: 290dc...38c

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, når kona mi forlot meg for en annen mann. 

 

Anonymkode: 36b8f...97d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Kjærlighetssorg. Det vanskeligste ved det var at jeg gikk og visste at jeg bare kunne ringe, så kom han, men samtidig hadde det forholdet ingen fremtid, så jeg måtte være sterk og ikke ta kontakt. 

I ettertid er jeg ufattelig glad for at jeg var så sterk. Mannen i mitt liv traff jeg etter å ha håndtert det savnet i 1 1/2 år. Trodde ikke engang at jeg var klar for det, men det var jeg helt plutselig i møte med den rette. 

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...