Jeand Skrevet 19. september #1 Del Skrevet 19. september Hei. Har et barn med kolikk og lurer på om det er noen som kan anbefale elektrisk vippestol? Eller har det ingen funksjon? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september #2 Del Skrevet 19. september Tror nok det har noe for seg, ja, absolutt. Min bror hadde en sønn med kolikk som baby, og de pleide å sette støvsugeren på ved siden av barnet. Summingen og lyden virket på en eller annen måte beroligende og gråten avtok. Enten det, eller å sette ungen i bilstolen og kjøre en tur. Det stoppet alltid gråten. Så da tror jeg garantert en stol som vipper rytmisk og rolig vil virke beroligende på et lite barn. Har dessverre ingen stol å konkret anbefale, men ja, jeg tror det har noe for seg å prøve! Anonymkode: 03d87...f4b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jeand Skrevet 19. september Forfatter #3 Del Skrevet 19. september AnonymBruker skrev (11 timer siden): Tror nok det har noe for seg, ja, absolutt. Min bror hadde en sønn med kolikk som baby, og de pleide å sette støvsugeren på ved siden av barnet. Summingen og lyden virket på en eller annen måte beroligende og gråten avtok. Enten det, eller å sette ungen i bilstolen og kjøre en tur. Det stoppet alltid gråten. Så da tror jeg garantert en stol som vipper rytmisk og rolig vil virke beroligende på et lite barn. Har dessverre ingen stol å konkret anbefale, men ja, jeg tror det har noe for seg å prøve! Anonymkode: 03d87...f4b Tusen takk for svar! Da prøver jeg på en elektrisk vippestol🤭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #4 Del Skrevet 20. september Jeand skrev (14 timer siden): Hei. Har et barn med kolikk og lurer på om det er noen som kan anbefale elektrisk vippestol? Eller har det ingen funksjon? Det er vel verdt å prøve? Men man må jo først og fremst se om man kan finne ut hva som plager babyen. Anonymkode: 1a6cf...8af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #5 Del Skrevet 20. september Anbefales. Min levde nesten i stolen sin de første 7 månedene. Eneste som hjalp. Anonymkode: 43a94...891 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #6 Del Skrevet 20. september Hjalp ikke her. Prøvd slynge? Moonboon foreksempel Anonymkode: c59b1...f8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jeand Skrevet 21. september Forfatter #7 Del Skrevet 21. september AnonymBruker skrev (På 20.9.2024 den 3.58): Det er vel verdt å prøve? Men man må jo først og fremst se om man kan finne ut hva som plager babyen. Anonymkode: 1a6cf...8af Det er sant! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jeand Skrevet 21. september Forfatter #8 Del Skrevet 21. september AnonymBruker skrev (På 20.9.2024 den 11.04): Hjalp ikke her. Prøvd slynge? Moonboon foreksempel Anonymkode: c59b1...f8b Vi skal leie en fra mandag av😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september #9 Del Skrevet 21. september Elektrisk vippestol funket for oss i 15 min så var effekten over. Vi prøvde også støvsuger, elektrisk barnevogn vugger (Rockit) og aaalt som ble anbefalt. Til slutt var det tiden som hjalp 💖 så ja, prøv å leie i første omgang for å se om det kan hjelpe. Lykke til! Anonymkode: 8b82d...119 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jeand Skrevet 2. oktober Forfatter #10 Del Skrevet 2. oktober AnonymBruker skrev (På 21.9.2024 den 21.29): Elektrisk vippestol funket for oss i 15 min så var effekten over. Vi prøvde også støvsuger, elektrisk barnevogn vugger (Rockit) og aaalt som ble anbefalt. Til slutt var det tiden som hjalp 💖 så ja, prøv å leie i første omgang for å se om det kan hjelpe. Lykke til! Anonymkode: 8b82d...119 Vi endte opp med moonboon da vipppestolen ikke ga den effekten vi hadde behov for.. Tusen takk! ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå