enhjørningfitte Skrevet 19. september 2024 #1 Del Skrevet 19. september 2024 Hei hei, lurer på hva som er snitt alderen til folk på denne nettsiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhodiola Skrevet 19. september 2024 #2 Del Skrevet 19. september 2024 enhjørningfitte skrev (2 timer siden): Hei hei, lurer på hva som er snitt alderen til folk på denne nettsiden Hei. Det har ingen praktisk betydning i anonym debatt, så det er heller ikke noe vi har statistikk over. Rhodiola, adm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enhjørningfitte Skrevet 19. september 2024 Forfatter #3 Del Skrevet 19. september 2024 Rhodiola skrev (5 timer siden): Hei. Det har ingen praktisk betydning i anonym debatt, så det er heller ikke noe vi har statistikk over. Rhodiola, adm. Nei, det jeg mente var om folk kunne si alderen sin. Bare så jeg får noen tall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhodiola Skrevet 20. september 2024 #4 Del Skrevet 20. september 2024 enhjørningfitte skrev (20 timer siden): Nei, det jeg mente var om folk kunne si alderen sin. Bare så jeg får noen tall Den er god! Tråden ble dermed flyttet fra Tilbakemeldinger og informasjon, til Generell debatt. Rhodiola, adm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 24. september 2024 #5 Del Skrevet 24. september 2024 Jeg er 1979 modell 😊 Altså er jeg 45 år ung 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå