AnonymBruker Skrevet 19. september #1 Del Skrevet 19. september Har knapt sett dem i sommer, og nå har jeg diiiigre veps inne hver eneste dag, og jeg har enorm fobi for veps 😵 Tror de blir med oss inn inngangsdøren for det er der jeg stort sett finner dem, og vi har kun ett vindu på gløtt og det er i motsatt del av huset... Skulle ikke vepsen vært borte innen første del av september?! Anonymkode: e730c...b20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september #2 Del Skrevet 19. september Som regel etter en frostnatt Anonymkode: 357f6...e22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september #3 Del Skrevet 19. september Kanskje det er et bol utenfor inngangsdøren? Anonymkode: ec27d...809 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september #4 Del Skrevet 19. september Du må vente på frosten. Anonymkode: dff90...4a4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jegerrinne Skrevet 19. september #5 Del Skrevet 19. september Vi heler har ikke sett noe tidligere i sommer. Men nå kryr det over alt. Men slik er det ofte om høsten, ofte halv døde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september #6 Del Skrevet 19. september AnonymBruker skrev (6 timer siden): Har knapt sett dem i sommer, og nå har jeg diiiigre veps inne hver eneste dag, og jeg har enorm fobi for veps 😵 Tror de blir med oss inn inngangsdøren for det er der jeg stort sett finner dem, og vi har kun ett vindu på gløtt og det er i motsatt del av huset... Skulle ikke vepsen vært borte innen første del av september?! Anonymkode: e730c...b20 Insekter går i dvale og noen dør når frosten kommer. Enten får su lukke vinduet eller så får su skaffe deg insektnett foran vinduet om vepsen er uvelkommen. Den forstår ikke av seg selv at du ikke vil ha den på besøk. Er det lys på, og åpne vinduer/dører så flyr insekter mot lyset. (Særlig møllen). Anonymkode: ca582...51f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå