Cid Skrevet 30. september #61 Del Skrevet 30. september jojojo1988 skrev (Akkurat nå): Jaja, synes uansett det er rart du vil spoile noe du er skuffet over at tv2 omtaler Er de som er interessert i spoilere, derfor jeg la det i spoilertagg. TV2 var ikke like grei der 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 30. september #62 Del Skrevet 30. september Hvem håper dere ryker ut av Torpet denne uken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 30. september #63 Del Skrevet 30. september Trodde det var en slags gentlemans agreement at man ikke spoiler unødvendig (Men jeg tar selvkritikk, for jeg er altfor nysgjerrig! ) Bør kanskje unngå å gå inn hit, men er jo så gøy å irritere seg i kor Heidi er en ekte rasstapp. Jeg blir SÅ forferdelig oppgitt! Så flau jeg hadde vært over meg selv. Aldri har jeg vel vært mer opptatt av hvem jeg ikke vil ha inn på Farmen. Er forøvrig fryktelig optimistisk og tenker at er det ett år hvor alt kan skje, så er det i år... Vips blir det flere enn man har sett for seg som kommer tilbake. Føler det er mye vi ikke vet enda 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 30. september #64 Del Skrevet 30. september (endret) Tradegy skrev (6 minutter siden): Trodde det var en slags gentlemans agreement at man ikke spoiler unødvendig (Men jeg tar selvkritikk, for jeg er altfor nysgjerrig! ) Bør kanskje unngå å gå inn hit, men er jo så gøy å irritere seg i kor Heidi er en ekte rasstapp. Jeg blir SÅ forferdelig oppgitt! Så flau jeg hadde vært over meg selv. Aldri har jeg vel vært mer opptatt av hvem jeg ikke vil ha inn på Farmen. Er forøvrig fryktelig optimistisk og tenker at er det ett år hvor alt kan skje, så er det i år... Vips blir det flere enn man har sett for seg som kommer tilbake. Føler det er mye vi ikke vet enda Jeg brukte jo spoiletagg, skulle jeg kanskje kommet med en forvarsel om spoiler? Enig om Heidi, har irritert meg mye hittil. Endret 30. september av Cid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 30. september #65 Del Skrevet 30. september Har lagt til forvarsel i innlegget nå. Beklager til de som fikk det spoilet. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 30. september Forfatter #66 Del Skrevet 30. september Cid skrev (40 minutter siden): Har lagt til forvarsel i innlegget nå. Beklager til de som fikk det spoilet. Ingen fare. I bunn og grunn er det jo tv2 sin skyld, men er ikke første gang de har spoilet. Håper Heidi ryker snart! Hun oppfører seg som en fjortis. Herr-re-guuuuuud, hun er irriterende! Var hun likedan på farmen? Jeg husker henne ikke derfra. Håper uansett Hugo blir, jeg liker han. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonebelinda Skrevet 30. september #67 Del Skrevet 30. september Spoiler Ser nå ut som det blir guttekamp på Torpet. Synd. Om det er det som skjer. Helge sa nå iallefall at han skulle ta kampen. For jentene ville ikke...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 30. september #68 Del Skrevet 30. september jukkapalme skrev (36 minutter siden): Ingen fare. I bunn og grunn er det jo tv2 sin skyld, men er ikke første gang de har spoilet. Håper Heidi ryker snart! Hun oppfører seg som en fjortis. Herr-re-guuuuuud, hun er irriterende! Var hun likedan på farmen? Jeg husker henne ikke derfra. Håper uansett Hugo blir, jeg liker han. Jeg likte henne bedre når hun var med i farmen, er blitt en greie dette at man får et komplett motsatt inntrykk av Torpet deltakere enn fra når de var med på Farmen. Som med Olav Harald Ulstein som jeg faktisk likte godt i Torpet men mislikte i Farmen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollami Skrevet 30. september #69 Del Skrevet 30. september jukkapalme skrev (49 minutter siden): Ingen fare. I bunn og grunn er det jo tv2 sin skyld, men er ikke første gang de har spoilet. Håper Heidi ryker snart! Hun oppfører seg som en fjortis. Herr-re-guuuuuud, hun er irriterende! Var hun likedan på farmen? Jeg husker henne ikke derfra. Håper uansett Hugo blir, jeg liker han. Smaken er som baken, jeg liker ikke Hugo. Det er noe med utstrålinga, eller mangel på sådan😶 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jojojo1988 Skrevet 30. september #70 Del Skrevet 30. september (endret) Heidi slår meg som en falsk opportunist, som snur kappen etter vinden. Det var gått typ 5 minutter etter at de kom inn på Torpet, da hun henvendte seg til Stine-Alice med tilbud om allianse for å få ut Alina. Når hun så ryker ut, tar det ikke lang tid før hun prøver å danne allianse SAMMEN med Alina (som hun prøvde å få ut) mot Hugo. Skjønner egentlig ikke vitsen med å ha noen allianse på torpet, de må vel ut i kamp uansett? Edit: i tillegg syns jeg det er noe barneskoleaktig over å skulle ha en allianse som består av 2 mot 1. Endret 30. september av jojojo1988 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 30. september #71 Del Skrevet 30. september jojojo1988 skrev (3 minutter siden): Heidi slår meg som en falsk opportunist, som snur kappen etter vinden. Det var gått typ 5 minutter etter at de kom inn på Torpet, da hun henvendte seg til Stine-Alice med tilbud om allianse for å få ut Alina. Når hun så ryker ut, tar det ikke lang tid før hun prøver å danne allianse SAMMEN med Alina (som hun prøvde å få ut) mot Hugo. Skjønner egentlig ikke vitsen med å ha noen allianse på torpet, de må vel ut i kamp uansett? Edit: i tillegg syns jeg det er noe barneskoleaktig over å skulle ha en allianse som består av 2 mot 1. Jeg kjente jeg ble glad når Alina sa hun ikke kom til å bli med i alliansen. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 30. september #72 Del Skrevet 30. september Cid skrev (2 timer siden): Har lagt til forvarsel i innlegget nå. Beklager til de som fikk det spoilet. Nei, nei, ingenting å beklage. Det å ferdes på internett, er en evig spoiler i seg selv Du brukte som du selv sier spoilertag, så Nysgjerrig-Per'er som meg, får skylde seg selv. Men flott med forvarsel 💕 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 30. september #73 Del Skrevet 30. september Lurer på om det blir som sist år hvor de alle får komme inn for så at noen kommer tilbake igjen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 30. september #74 Del Skrevet 30. september Håper virkelig at Hugo vinner, torpet med Heidi, Alina og Jonathan høres gørgende kjedelig ut 🥱 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 30. september Forfatter #75 Del Skrevet 30. september Mollami skrev (3 timer siden): Smaken er som baken, jeg liker ikke Hugo. Det er noe med utstrålinga, eller mangel på sådan😶 Heller han enn Heidi. Hun er så jævla ungdomsskolejente at jeg får helt mark. Han var litt sær i dagens episode da, men heller sær enn "mean girl". Liker at Alina ikke gadd å alliere seg med henne. Håper Hugo vinner over Jonathan. Ikke et vondt ord om Jonathan, men han er ganske kjedelig selv om han virker som en snill og hyggelig fyr. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 30. september #76 Del Skrevet 30. september jukkapalme skrev (3 minutter siden): Heller han enn Heidi. Hun er så jævla ungdomsskolejente at jeg får helt mark. Han var litt sær i dagens episode da, men heller sær enn "mean girl". Liker at Alina ikke gadd å alliere seg med henne. Håper Hugo vinner over Jonathan. Ikke et vondt ord om Jonathan, men han er ganske kjedelig selv om han virker som en snill og hyggelig fyr. Bra de fikk ordnet opp på slutten da 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 30. september Forfatter #77 Del Skrevet 30. september Cid skrev (31 minutter siden): Bra de fikk ordnet opp på slutten da Ja 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 30. september #78 Del Skrevet 30. september Jeg synes dere er litt hard med Heidi i tråden. Enkelte mennesker klaffer bare ikke, og Hugo er en rimelig spesiell kar. Han jobber og står på, ja, men er samtidig vanskelig å lese og kommunisere med, samt har temperament og er så selvhøytidelig at det halve kunne vært nok. Kan virke avskrekkende for folk rundt. Og måten Hugo frøs ut en jovial kar som Jonathan med en gang Jonathan kom inn illustrerer godt hva som bor i han. Særlig inkluderende er han ikke. Så jeg skjønner godt at det har vært motstand i Heidi underveis, selv om hun drar det litt for langt innimellom. Samtidig spiller hun et spill der inne. Hun ønsker å beskytte seg selv og sine (først Stine, og så Alina), der hun tenker og prater på vegne av det. Tror for øvrig ikke jeg heller ville funnet tonen med en som Hugo. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lolalot Skrevet 30. september #79 Del Skrevet 30. september shab skrev (På 22.9.2024 den 20.43): FANTASTISK GJENSYN MED 2008 SESONGEN! Jente-sesongen dette. Et av de første farmen-kjæresteparet: Kos i Badestampen. TORKEL OG MAMMA Catharina og Silje BFF. Krangling med Vigdis. Finaleuke med Torkel som eneste gutt. Favorittsesongen min! Den vil jeg gjerne se igjen! Haha ❤️ Hadde vært voldsomt gøy å kunne sett farmen helt fra starten av, mye jeg ikke har sett😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 30. september #80 Del Skrevet 30. september (endret) Ctrl skrev (31 minutter siden): Jeg synes dere er litt hard med Heidi i tråden. Enkelte mennesker klaffer bare ikke, og Hugo er en rimelig spesiell kar. Han jobber og står på, ja, men er samtidig vanskelig å lese og kommunisere med, samt har temperament og er så selvhøytidelig at det halve kunne vært nok. Kan virke avskrekkende for folk rundt. Og måten Hugo frøs ut en jovial kar som Jonathan med en gang Jonathan kom inn illustrerer godt hva som bor i han. Særlig inkluderende er han ikke. Så jeg skjønner godt at det har vært motstand i Heidi underveis, selv om hun drar det litt for langt innimellom. Samtidig spiller hun et spill der inne. Hun ønsker å beskytte seg selv og sine (først Stine, og så Alina), der hun tenker og prater på vegne av det. Tror for øvrig ikke jeg heller ville funnet tonen med en som Hugo. Synes ikke jeg er for hard, jeg synes Heidi fremstår manipulerende. Hugo har stått på fra dag en og aldri ligget på latsiden, de hadde slitt uten arbeidskraften hans. Synd ikke det er Heidi som skal ut i tvekamp, kunne fint byttet henne mot Jonathan. Edit: Synes at han var litt vanskelig i dagens episode men han roet seg heldigvis ned, tror ikke han slipper så mange folk nært på han. Men Alina har blitt som en datter for han der inne liksom. Endret 30. september av Cid 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå