Irja Skrevet 28. oktober #201 Del Skrevet 28. oktober Cid skrev (Akkurat nå): Vet men Eugine var også i et forhold men det stoppa ikke henne fra å forelske seg i en annen, håper de forblir venner i hvert fall da. Jada, folk forelsker seg selvom de er i et forhold. Alina og Hugo er ikke et potensielt par. De er to mennesker som har det hyggelig sammen under en tv-innspilling. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 28. oktober #202 Del Skrevet 28. oktober (endret) Irja skrev (2 timer siden): Jada, folk forelsker seg selvom de er i et forhold. Alina og Hugo er ikke et potensielt par. De er to mennesker som har det hyggelig sammen under en tv-innspilling. Det kan man ikke vite da, men de kommer nok i hvert fall til å forbli venner livet ut de passer godt samme, hadde vært artig om de lagde et program sammen i ettertid hvor de for eksempel skal hjelpe folk med å bygge naust og andre ting Endret 29. oktober av Cid 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 28. oktober #203 Del Skrevet 28. oktober Lurer på hvordan det blir neste uke når det kommer inn en ny person og de er 5 deltakere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peggy-Lovise Skrevet 29. oktober #204 Del Skrevet 29. oktober Cid skrev (3 timer siden): Lurer på hvordan det blir neste uke når det kommer inn en ny person og de er 5 deltakere. Ser ut som det er ny kamp torsdag hvor en skal ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 29. oktober #205 Del Skrevet 29. oktober Peggy-Lovise skrev (12 timer siden): Ser ut som det er ny kamp torsdag hvor en skal ut Og Hugo må kjempe om plassen sin 2 ganger på bare noen få dager? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 29. oktober #206 Del Skrevet 29. oktober Skulle ønske at de fortsatt hadde denne grenen som Hugo røk på i 2008 sesongen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 31. oktober #207 Del Skrevet 31. oktober (endret) Spoiler Jeg merker at jeg begynner å bli lei av hun Hermine, skikkelig usmakelig oppførsel… Håper at hun ryker mot Hugo! Endret 31. oktober av Cid 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 31. oktober Forfatter #208 Del Skrevet 31. oktober Cid skrev (12 timer siden): Skjul innhold Jeg merker at jeg begynner å bli lei av hun Hermine, skikkelig usmakelig oppførsel… Håper at hun ryker mot Hugo! Spoiler Enig! Hun irriterer meg grenseløst! 🤬 Oppfører seg som en fjortis. Og det er jo mest rettferdig at hun eller Tetiana går i kamp siden Alina nettopp hadde vært i kamp da de to kom inn. Håper Hermine må i kamp og ryker mot Hugo jeg og. Tetiana virker snill og god da. Og jeg er imponert over hvor god hun er i norsk til å ha bodd her i bare ett år 👏🏻 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 31. oktober #209 Del Skrevet 31. oktober Håper virkelig ikke at Hugo ryker, da gidder jeg ikke å se på mer av denne sesongen… 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1. november #210 Del Skrevet 1. november Spoiler Fy faen! Da var Torpet definitivt over for min del… 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zidji Skrevet 1. november #211 Del Skrevet 1. november Cid skrev (2 timer siden): Skjul innhold Fy faen! Da var Torpet definitivt over for min del… Spoiler Er Hugo ute? Orker ikke se han dra 😮💨 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1. november #212 Del Skrevet 1. november (endret) Zidji skrev (7 timer siden): Skjul innhold Er Hugo ute? Orker ikke se han dra 😮💨 Spoiler Ja, Hermine vant mot han. Endret 1. november av Cid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zidji Skrevet 1. november #213 Del Skrevet 1. november Cid skrev (Akkurat nå): Skjul innhold Ja, hermine vant mot han. Spoiler Nei fy faen. Av alle...🤮 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1. november #214 Del Skrevet 1. november Zidji skrev (11 minutter siden): Skjul innhold Nei fy faen. Av alle...🤮 Spoiler Trodde knapt mine egne øyne… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perine Skrevet 1. november #215 Del Skrevet 1. november Cid skrev (11 minutter siden): Skjul innhold Ja, hermine vant mot han. Spoiler Det var skikkelig trist. Håper at det kommer en ok person inn fra farmen og slår ut Hermine neste gang hun må i kamp. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perine Skrevet 1. november #216 Del Skrevet 1. november Spoiler Hadde hun bare flaks, eller skjulte talenter på lur? Det er jo vanligvis kun tilfeldigheter og flaks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zidji Skrevet 1. november #217 Del Skrevet 1. november Cid skrev (5 minutter siden): Vis skjult innhold Trodde knapt mine egne øyne… Spoiler Hva slags kamp var det? faen da. Er nesten så hele Farmen ikke er gøy lenger. Var så sikker på at Hugo ville komme tilbake. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1. november #218 Del Skrevet 1. november Zidji skrev (Akkurat nå): Skjul innhold Hva slags kamp var det? faen da. Er nesten så hele Farmen ikke er gøy lenger. Var så sikker på at Hugo ville komme tilbake. Spoiler Den hvor de skal huske blinkene på planken, snu den og hamre inn spikere. Hermine fikk 7 poeng mens Hugo fikk 5. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonebelinda Skrevet 1. november #219 Del Skrevet 1. november (endret) Cid skrev (2 timer siden): Skjul innhold Ja, hermine vant mot han. Sitat Sitat Spoiler Da slipper jeg se mer av Torpet Endret 1. november av tonebelinda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1. november #220 Del Skrevet 1. november (endret) Perine skrev (På 1.11.2024 den 12.43): Skjul innhold Det var skikkelig trist. Håper at det kommer en ok person inn fra farmen og slår ut Hermine neste gang hun må i kamp. Spoiler Bare neste uke igjen før det er Torpet finale så da blir hun der til finalen, håper bare virkelig at ikke Hermine vinner. Alina eller Tetiana hadde vært verdige Torpet vinnere i mine øyne. Endret 3. november av Cid 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå