Gå til innhold

Torpet 2024

jukkapalme

Anbefalte innlegg

Peggy-Lovise skrev (1 time siden):

Heregud 🤯🤯 er det lov å håpe at Hermine trekker seg? 🙈 For ei nepe!

Hadde vært kjekt med Tetiana, Heidi og Alina inni neste uke til finalen men da hadde vi gått glipp av potensiell drama og action fremover med Hermine vs Alina :P 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hermine er ei skikkelig bitch. Trur ikke jeg har opplevd tilsvarende. Hva gjør egentlig Hermine i løpet av dagen? Syns hun bare står og sniker på de andre. 

Æsj, jeg håper hun ryker på hue og ræva ut snart. Eller at det blir så ubehagelig for henne på torpet at hun trekker seg.

Endret av Eva-Lena
Skrivefeil
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eva-Lena skrev (3 minutter siden):

Hermine er ei skikkelig bitch. Trur ikke jeg har opplevd tilsvarende. Hva gjør egentlig Hermine i løpet av dagen? Syns hun bare står og sniker på de andre. 

Æsj, jeg håper hun ryker på hue og ræva ut snart. Eller at det blir så ubehagelig for henne på farmen at hun trekker seg.

Enig. Hun er en skikkelig meangirl. Mest irriterende deltakeren noensinne og skikkelig selvopptatt fjortis. Bare synd for henne at hun ikke har noen å være mean girl sammen med. Er vel snart slutt på Torpet nå, tror jeg, men skulle hun vinne Torpet tror jeg det blir ubehagelig for henne på farmen. Hun mener vel at det er uuuuurettferdig om hun blir 1.kjempe. Jeg likte at Alina sa til Heidi at det var to utfordrere, en veldig hyggelig og en ikke så hyggelig :fnise: 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (4 minutter siden):

Enig. Hun er en skikkelig meangirl. Mest irriterende deltakeren noensinne og skikkelig selvopptatt fjortis. Bare synd for henne at hun ikke har noen å være mean girl sammen med. Er vel snart slutt på Torpet nå, tror jeg, men skulle hun vinne Torpet tror jeg det blir ubehagelig for henne på farmen. Hun mener vel at det er uuuuurettferdig om hun blir 1.kjempe. Jeg likte at Alina sa til Heidi at det var to utfordrere, en veldig hyggelig og en ikke så hyggelig :fnise: 

Hun kan umulig være noen god venninne i det virkelige liv. Jeg klarer ikke se for meg det iallefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hermine er som alle mobberne mine i oppveksten smeltet sammen i en og samme person. 

Enig med Ctrl som sier at Alina er et smykke av et menneske 🥰 Tatiana og Heidi virker også som to herlige mennesker som det er skikkelig tak i.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var dagens episode noe interessant? Kjenner jeg ikke gidder å se på :P vil bare at finalen skal komme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (6 timer siden):

Var dagens episode noe interessant? Kjenner jeg ikke gidder å se på :P vil bare at finalen skal komme.

Tatiana og Alna ble ikke enige om hvem av dem som skal kjempe mot Heidi, så de konkurrerer om det først. Konkurransen deres er å hoppe en strekning med samlede føtter.  Bånd rundt føttene.  Taperen må da i kamp.  Programmet sluttet før dette ble avgjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Perine skrev (6 minutter siden):

Tatiana og Alna ble ikke enige om hvem av dem som skal kjempe mot Heidi, så de konkurrerer om det først. Konkurransen deres er å hoppe en strekning med samlede føtter.  Bånd rundt føttene.  Taperen må da i kamp.  Programmet sluttet før dette ble avgjort.

Men Alina har jo vært i tvekamp så da er jo hun trygg :klo: rart ikke produksjonen stepper inn da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (18 minutter siden):

Men Alina har jo vært i tvekamp så da er jo hun trygg :klo: rart ikke produksjonen stepper inn da. 

Av de 3 som var der da Heidi kom, så er kun Hermine fredet siden hun nettopp var i kamp.  Jeg tror ikke at de er noen fast regel for hvem av de to andre.   Vi har jo sett at de har diskutert dette før eller stemt om hvem som må i kamp mot den sist ankomne.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Perine skrev (8 minutter siden):

Av de 3 som var der da Heidi kom, så er kun Hermine fredet siden hun nettopp var i kamp.  Jeg tror ikke at de er noen fast regel for hvem av de to andre.   Vi har jo sett at de har diskutert dette før eller stemt om hvem som må i kamp mot den sist ankomne.

Noen her sa at der er fastsatte regler mot det, burde jo åpenbart blitt Tetiana uansett siden hun er den eneste som ikke har vært i en tvekamp enda. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (37 minutter siden):

Noen her sa at der er fastsatte regler mot det, burde jo åpenbart blitt Tetiana uansett siden hun er den eneste som ikke har vært i en tvekamp enda. 

Jeg er slett ikke sikker, og jeg finner ikke reglene noe sted.

jeg husket visst feil fra den hoppekonkurransen også, for Tetiana snublet og Alina vant.  Så da skal Tetiana i tvekamp med Heidi.

Hukommelsen er visst det første man blir glemsk på 😂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hermine hadde nok vært mye mer tjent på å kommet inn på Farmen slik som utfordrere vanligvis gjør, da kunne hun spilt sammen med Svein 😜 Alex hadde sikkert kommet overens med henne mens Roy hadde revet seg i håret :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (7 timer siden):

Det er vel den som var i kamp sist som blir fredet. Det varer ikke evig. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper at Tetiana vinner mot Heidi og kommer inn på Farmen, jeg unner henne det etter alt hun har vært igjennom. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal alle bare late som at det ikke er en enorm fordel for Heidi at hun bruker stumpen i kniven? Hun har jo en normal arm/hånd, så for det første er det jo da i utgangspunktet veldig spesielt å kun konkurrere med den avvikende armen. Sier seg jo selv at hun slipper enormt mye belastning av den manglende vekten fra resten av en arm og hånd. Utrolig feigt at man skal kunne jukse seg frem med et «handicap», SÆRLIG mtp. at hun faktisk har en annen fungerende/normal arm og hånd. Regner da også med at det er den dominerende, og det er vel den alle andre konkurrerer med (altså som i høyre dersom man er høyrehendt). Jeg syns det er ufattelig at folk ikke reagerer eller at produksjonen gjør noe. Hun er liksom «fullt utstyrt», men velger å benytte seg av fordelene med det «halverte utstyret» (som man kunne dristet seg til å kalle manipulert/justert/tilpasset dersom det ikke var medfødt) og alle fordelene det har i særlig grenen «Kniven».

Liker egentlig Heidi i utgangspunktet og skjønner at hun vil vinne, men for meg er dette så åpenbart sleipt og juks at jeg ikke begriper hvordan det får gjenta seg og gjenta seg. 

Endret av dårligbrukernavn
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

dårligbrukernavn skrev (6 timer siden):

Skal alle bare late som at det ikke er en enorm fordel for Heidi at hun bruker stumpen i kniven? Hun har jo en normal arm/hånd, så for det første er det jo da i utgangspunktet veldig spesielt å kun konkurrere med den avvikende armen. Sier seg jo selv at hun slipper enormt mye belastning av den manglende vekten fra resten av en arm og hånd. Utrolig feigt at man skal kunne jukse seg frem med et «handicap», SÆRLIG mtp. at hun faktisk har en annen fungerende/normal arm og hånd. Regner da også med at det er den dominerende, og det er vel den alle andre konkurrerer med (altså som i høyre dersom man er høyrehendt). Jeg syns det er ufattelig at folk ikke reagerer eller at produksjonen gjør noe. Hun er liksom «fullt utstyrt», men velger å benytte seg av fordelene med det «halverte utstyret» (som man kunne dristet seg til å kalle manipulert/justert/tilpasset dersom det ikke var medfødt) og alle fordelene det har i særlig grenen «Kniven».

Liker egentlig Heidi i utgangspunktet og skjønner at hun vil vinne, men for meg er dette så åpenbart sleipt og juks at jeg ikke begriper hvordan det får gjenta seg og gjenta seg. 

Har du det bra med deg selv?

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer ikke å forstå hvordan hun har en enorm fordel med den hånden? 

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

dårligbrukernavn skrev (7 timer siden):

Er det noe som tilsier at hun er venstrehendt? Kan vel godt hende hun er høyrehendt fra naturens side, men har måtte tilpasse seg og bruke venstre mye også. Hun har jo en ulempe i andre grener, men har ikke sett at hun har fått noen form for tilpasninger, så tenker det gjør opp for en eventuell fordel i kniven (selv om jeg ikke helt kan fatte at det finnes noen, hun har jo også mindre flate å balansere den på?). Hun er kjempeflink til å gjøre ting på tross av handikappet sitt, men vil jo tro at å for eksempel sy, lage mat, smi, styre hest, hinderløype, øksekast osv. er lettere med to fungerende hender. Er ikke det da urettferdig andre veien?

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...