jukkapalme Skrevet 1. november Forfatter #221 Del Skrevet 1. november Spoiler Trist utfall av kampen på torpet idag 😢 Og enda tristere å se hvor lei seg både Alina og Hugo ble da han måtte dra Faen altså, jeg liker virkelig ikke Hermine og det tror jeg ikke Tetiana gjør heller og i hvert fall ikke Alina. Hermine er den mest irriterende personen i år. Kommer til å se torpet til the bitter end likevel da, kan sikkert bli litt drama der nå. Hadde håpet Hugo skulle komme tilbake til farmen og vinne hele skiten. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1. november #222 Del Skrevet 1. november jukkapalme skrev (25 minutter siden): Skjul innhold Trist utfall av kampen på torpet idag 😢 Og enda tristere å se hvor lei seg både Alina og Hugo ble da han måtte dra Faen altså, jeg liker virkelig ikke Hermine og det tror jeg ikke Tetiana gjør heller og i hvert fall ikke Alina. Hermine er den mest irriterende personen i år. Kommer til å se torpet til the bitter end likevel da, kan sikkert bli litt drama der nå. Hadde håpet Hugo skulle komme tilbake til farmen og vinne hele skiten. Spoiler Hadde så lyst til å se mer av Hugo vs Roy. Dette var enda mer surt enn sist sesong når Finn ble slått ut av Arvid. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 1. november Forfatter #223 Del Skrevet 1. november Cid skrev (3 timer siden): Skjul innhold Hadde så lyst til å se mer av Hugo vs Roy. Dette var enda mer surt enn sist sesong når Finn ble slått ut av Arvid. Spoiler Jeg også. Hadde vært så kult å se trynet på Roy om Hugo kom inn igjen. Hugo hadde virkelig fortjent å vinne hele greia 💜 Har skikkelig sansen for den mannen. Surt at han måtte tape mot en selvopptatt fjortis som Hermine. Hun gjorde det jo bra, det skal hun ha, men skulle ønske Hugo hadde fått et liiite poeng mer. Ble skuffa da Finn tapte over Arvid jeg og, men at Hugo tapte var skikkelig trist. Godt Alina har Tetiana der inne, i hvertfall, hun virker jo koselig. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blekkulfina Skrevet 1. november #224 Del Skrevet 1. november Hvorfor i huleste valgte Hugo presisjon da?? Det er jo helt bingo-lotto! Hermine klarte jo knapt å slå spikrene nedi, de spratt omkring og falt ut flere ganger, så det var bare flaks at hun fikk såpass med poeng😅 han må derfor skylde litt seg selv også han godeste Hugo, han hadde jo lett slått henne i typ saging eller mer fysisk gren… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sven Al Skrevet 1. november #225 Del Skrevet 1. november Vilka grenar kunde Hugo valt Har de sagt det i år? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonebelinda Skrevet 2. november #226 Del Skrevet 2. november Blekkulfina skrev (15 timer siden): Hvorfor i huleste valgte Hugo presisjon da?? Det er jo helt bingo-lotto! Hermine klarte jo knapt å slå spikrene nedi, de spratt omkring og falt ut flere ganger, så det var bare flaks at hun fikk såpass med poeng😅 han må derfor skylde litt seg selv også han godeste Hugo, han hadde jo lett slått henne i typ saging eller mer fysisk gren… Det er ikke fysisk øvelse når det er mann/kvinne i kamp. Naturlig nok 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 2. november Forfatter #227 Del Skrevet 2. november Blekkulfina skrev (17 timer siden): Hvorfor i huleste valgte Hugo presisjon da?? Det er jo helt bingo-lotto! Hermine klarte jo knapt å slå spikrene nedi, de spratt omkring og falt ut flere ganger, så det var bare flaks at hun fikk såpass med poeng😅 han må derfor skylde litt seg selv også han godeste Hugo, han hadde jo lett slått henne i typ saging eller mer fysisk gren… Utrolig dumt valg, ja. Han burde valgt kunnskap. Da hadde han nok vunnet. Eventuelt Kims lek om han har god hukommelse. Kjedelig var det at han tapte uansett. Hermine irriterer vettet av meg. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3. november #228 Del Skrevet 3. november Å se Hugo og Alina sitt vennskap vokse denne sesongen har vært fint å se på, håper at de forblir venner etter Farmen 😃 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3. november #229 Del Skrevet 3. november Er det fastsatte regler at den som var sist ut i tvekamp er immun? Om ikke så håper jeg at Hermine må ut mot Heidi og taper! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 3. november #230 Del Skrevet 3. november (endret) Cid skrev (6 minutter siden): Er det fastsatte regler at den som var sist ut i tvekamp er immun? Om ikke så håper jeg at Hermine må ut mot Heidi og taper! Hun er immun, ja..., men for all del; hun har jo lov å trekke seg... Stemningen ser jo ikke ut til å bedre seg der med det første, så kanskje hun blir frøset ut. Endret 3. november av Lawyam 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3. november #231 Del Skrevet 3. november Lawyam skrev (1 minutt siden): Hun er immun, ja... Så dritt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 3. november #232 Del Skrevet 3. november Cid skrev (1 minutt siden): Så dritt. Ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 3. november #233 Del Skrevet 3. november (endret) Skal se hun vinner hele Farmen. Hun har nå kjempet og overvunnet kamper ikke bare mot Hugo, men også mot mygg, så... Endret 3. november av Lawyam 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3. november #234 Del Skrevet 3. november Tetiana til Hermine: Du ville ha litt action. Vær så god! Action is here! Haha digger Tetiana 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3. november #235 Del Skrevet 3. november Lawyam skrev (Akkurat nå): Skal se hun vinner hele Farmen. Hun har nå kjempet og overvunnet kamper ikke bare mot Hugo, men også mot mygg, så... Hun vil bli umiddelbar førstekjempe på Farmen… 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 3. november Forfatter #236 Del Skrevet 3. november Cid skrev (1 minutt siden): Tetiana til Hermine: Du ville ha litt action. Vær så god! Action is here! Haha digger Tetiana Kult! Har ikke sett enda, men gleder meg til å se. Liker Tetiana godt. Hermine, derimot, hun er så ekstremt irriterende. Har sjelden sett på maken. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 3. november #237 Del Skrevet 3. november Cid skrev (24 minutter siden): Tetiana til Hermine: Du ville ha litt action. Vær så god! Action is here! Haha digger Tetiana Ja, hun er fantastisk! Hermine er jo en typisk meangirl som må må tåle konsekvensene av hennes egne handlinger. Til pass for henne. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3. november #238 Del Skrevet 3. november Kålrota skrev (8 minutter siden): Ja, hun er fantastisk! Hermine er jo en typisk meangirl som må må tåle konsekvensene av hennes egne handlinger. Til pass for henne. Spillet er ikke like artig når det er mot seg selv 😁 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 3. november #239 Del Skrevet 3. november Dagens Torpet-episode, med spoiling av tvekamp på Farmen: Spoiler Fanken at Hermine vant mot Hugo. Jeg får fnatt av Hermine. Hun er så uinteressant, slu og ovenpå at det halve kunne vært nok. Håper så inderlig hun ryker ut snart, men det skjer jo ikke nå. Alina er Torpet. Og synes hun håndterer Hermine godt. Alina finner seg ikke i ting og setter grenser. I tillegg er Alina et smykke av et menneske! Bare... wow, blir helt fascinert av henne. Tetiana har vært et frisk pust. Overraskende nok. Var usikker på henne i starten, men jeg liker henne! Og så kommer jo fine Heidi inn igjen! Det blir bra! Særlig for Alina. Og for en gjensynsglede! Det var akkurat det Alina trengte så jeg er nærmest glad for at Heidi kom inn igjen, selv om jeg synes det var fryktelig leit at Heidi røk ut av Farmen. Men Heidi inn er nok ikke fullt så bra for Hermine, som gjør det enda bedre for meg Nå fikk Hermine action, som Tetiana sa så fint! 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peggy-Lovise Skrevet 3. november #240 Del Skrevet 3. november Heregud 🤯🤯 er det lov å håpe at Hermine trekker seg? 🙈 For ei nepe! 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå