Gå til innhold

Torpet 2024

jukkapalme

Anbefalte innlegg

Blekkulfina skrev (30 minutter siden):
  Skjul innhold

Ser ut som Alex og Lea fortsatt er et par på utsiden også, så det trenger vi nok ikke bekymre oss for😂

Spoiler

Hehe, nei 😂 Det er jo koselig at de har funnet hverandre og jeg håper de holder sammen også. Er bare så altfor mye fokus på dem på farmen og det er så kjeeedelig.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sorry altså, har akkurat begynt å se på torpet. Hun Stine må ha bygget ut bakpartiet sitt, klarer bare å se det når jeg ser henne for det ser så merkelig unaturlig og malplassert ut ..  Bare moderer bort dette …. 😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff Alina må ha masse indre styrke for å orke og bli værende på Torpet med to helt nye unge damer som ikke kan noe og hun må bruke tid på å lære de alt når hun mentalt egentlig bare vil inn på Farmen 😛 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

«Jeg trodde ikke det skulle være dyr på Torpet, jeg» 

😩🙄🤭

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lin skrev (42 minutter siden):

«Jeg trodde ikke det skulle være dyr på Torpet, jeg» 

😩🙄🤭

Hva trodde de da? 😆

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes skikkelig synd på Alina. Hun var den jeg mest håpet skulle komme inn på Farmen. Men istedenfor så tapte hun og ble værende mens Alex kom inn og snudde i døra for å reise tilbake. Jeg unnet virkelig Alex et skikkelig Torpet-opphold på bekostning av Alina!

Og så får Alina inn to jenter som overhodet ikke klaffer med henne. Som seer synes jeg det var fryktelig kjedelig å se på de to nye. Det er ikke liv laga å se på i lengden, så jeg vurderer å gi meg med Torpet for i år. Men siden Alina fortsatt er der så vil jeg sikkert fortsette for å følge hennes vei videre.

Håper virkelig Alina vinner Torpet i år.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stakkars Alina som skal være der med de to der, jeg føler virkelig med henne.

Unnskyld meg, men hun Hermine virker temmelig blåst. «Jeg har dysleksi og det er så sjedli å lese, kan du lese for meg?» Er det muuuulig? Hun må da klare å lese selv selv om hun har dysleksi? Dysleksi gjør ingen dumme, derimot fins det mange smarte og fremgangsrike folk med dysleksi, f.eks Jens Stoltenberg. Og hun er liksom lærervikar? Og «hvor mange kuer er det i magen dens?» om den drektige kua :himle: 

Lurer på om hun virkelig er så blåst eller om hun bare later som. Og at hun ikke trodde det skulle være dyr der, herregud, det er en gård og de skal leve som i 1924! Hva trodde hun, egentlig? Greit det finnes gårder uten dyr som kun driver med korn/gressproduksjon, men det hadde vært fryktelig kjedelig uten dyr på Farmen og Torpet.

Tatiana virker veldig lærevillig da og er kanskje nesten litt for ivrig. Må si hun er veldig god i norsk til å ha bodd her i bare ett år. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (15 minutter siden):

"Gud gi meg styrke!" tenker sikkert Alina :P 

Med god grunn! :hoho: Lurer på om de som taper på søndag kommer inn på Torpet. Da blir det i såfall fryktelig mange der og blir vel sikkert konkurranser allerede samme dag? 6 stk på torpet i flere dager går jo ikke. Håper for Alinas del at Heidi kommer inn igjen da. For Hugo må bli på farmen. Lurer på hva han hadde tenkt om de to nye. Og hva Roy hadde tenkt :hoho: 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (40 minutter siden):

Med god grunn! :hoho: Lurer på om de som taper på søndag kommer inn på Torpet. Da blir det i såfall fryktelig mange der og blir vel sikkert konkurranser allerede samme dag? 6 stk på torpet i flere dager går jo ikke. Håper for Alinas del at Heidi kommer inn igjen da. For Hugo må bli på farmen. Lurer på hva han hadde tenkt om de to nye. Og hva Roy hadde tenkt :hoho: 

Roy hadde sikkert barrikadert seg inne på naustet.  

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper Hermine får spørsmål om «jordbetennelse» på et tidspunkt. :knegg: 

Og så fniste jeg veldig av at Tetiana ville vise forståelse og ikke undergrave andres problemer. «Ja, vi har krig i Ukraina men i Norge er det jo mygg». Så forståelsesfull trenger man ikke å være, synes jeg. Søt jente, da. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynner å få sansen for Tetiana, hun er veldig lærevillig og er bare hyggelig :) Håper at hun, Alina og Hugo kommer inn på Farmen gården. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha blir full kaos på Torpet nå med 6 stykker, har der noensinne vært så mange på en gang på et Torpet før?

Eller sist sesong så kom to frivillig fra Farmen til Torpet og så ble det en tvekamp når første utslåtte deltaker kom inn og da var de 6, husker jeg riktig?

Om ikke det blir konkurranse nå denne uken så vil de bli 8 innen siste Torpet episode. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spoiler

Fy flate for en nervepirrende tvekamp! Var så sikker på at nå gikk enten Madde eller Seble videre men så skjedde det utenkelige og de bommet og nå er Hugo med videre :juhu: 🥳

Nå har han å vinne Torpet! Hadde elsket å se reaksjonen til Roy når Hugo kommer inn igjen :ler:

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (10 minutter siden):
  Skjul innhold

Fy flate for en nervepirrende tvekamp! Var så sikker på at nå gikk enten Madde eller Seble videre men så skjedde det utenkelige og de bommet og nå er Hugo med videre :juhu: 🥳

Nå har han å vinne Torpet! Hadde elsket å se reaksjonen til Roy når Hugo kommer inn igjen :ler:

Spoiler

Liker hun ukrainske, men mine favoritter er jo Hugo og Alina. Hugo MÅ bare inn igjen og vinne hele skiten! Får mer og mer sansen for denne mannen.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Var så fint å se gjenforeningen mellom Alina og Hugo, åååh 🥰 Koselig at de har blitt så gode venner. Hugo må vinne hele Torpet! Blir gøy å se trynene på de andre på farmen da, hehe.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (52 minutter siden):

Var så fint å se gjenforeningen mellom Alina og Hugo, åååh 🥰 Koselig at de har blitt så gode venner. Hugo må vinne hele Torpet! Blir gøy å se trynene på de andre på farmen da, hehe.

Begynner å håpe på at de skal bli et par utenfor Farmen, hadde blitt tidenes Farmen par 😄

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (24 minutter siden):

Begynner å håpe på at de skal bli et par utenfor Farmen, hadde blitt tidenes Farmen par 😄

Alina er gift :)

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irja skrev (16 minutter siden):

Alina er gift :)

Vet men Eunike var også i et forhold men det stoppa ikke henne fra å forelske seg i en annen, håper de forblir venner i hvert fall da.

Endret av Cid
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...