Cid Skrevet 16. oktober 2024 #161 Del Skrevet 16. oktober 2024 Titori skrev (15 minutter siden): Dette skjønner ikke jeg heller. Hvis jeg først var med på Farmen så hadde jeg jo bitt meg fast så godt jeg kunne. Og det er ganske god sjanse for å kunne komme inn igjen fra Torpet. De skal nok snart inn. Har alle fra Farmen trekt seg eller er det noen som har prøvd? Jonathan prøvde seg mot Hugo men tapte. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 19. oktober 2024 #162 Del Skrevet 19. oktober 2024 Haha jeg elsker når Hugo begynner å tøyse, han kan være en ordentlig moromann når han vil 😄 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 20. oktober 2024 #163 Del Skrevet 20. oktober 2024 Håper veldig at the OG trioen får komme inn til gården. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 21. oktober 2024 #164 Del Skrevet 21. oktober 2024 Spoiler Ser ut til at det kommer to utfordrere inn på Torpet etter at de som er der nå drar inn til gården, var det jeg mistenkte. Spoiler om torsdags episoden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 21. oktober 2024 #165 Del Skrevet 21. oktober 2024 Spoiler Jeg synes det var usmakelig av Heidi når hun begynte å si høylytt at Alex sliter for å psyke han ut. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 21. oktober 2024 #166 Del Skrevet 21. oktober 2024 Spoiler https://www.tv2.no/underholdning/farmen/dette-er-torpet-utfordrerne/17090557/ Informasjon om utfordrerne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zidji Skrevet 21. oktober 2024 #167 Del Skrevet 21. oktober 2024 Cid skrev (2 timer siden): Skjul innhold https://www.tv2.no/underholdning/farmen/dette-er-torpet-utfordrerne/17090557/ Informasjon om utfordrerne. Spoiler Så kjedelig med to nye unge blondiser. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammamia1 Skrevet 21. oktober 2024 #168 Del Skrevet 21. oktober 2024 Zidji skrev (1 time siden): Skjul innhold Så kjedelig med to nye unge blondiser. Helt enig! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 21. oktober 2024 #169 Del Skrevet 21. oktober 2024 Zidji skrev (1 time siden): Skjul innhold Så kjedelig med to nye unge blondiser. Spoiler Enig, håpte på minst en middelaldrende mann med bein i nesa som ikke tolerer bullshit 😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zidji Skrevet 21. oktober 2024 #170 Del Skrevet 21. oktober 2024 Cid skrev (1 time siden): Skjul innhold Enig, håpte på minst en middelaldrende mann med bein i nesa som ikke tolerer bullshit 😂 Spoiler Jeg elsker middelaldrende menn med bein i nesa. Hugo må komme inn på Farmen og bli der! Lenge! Han og Roy må komme til finalen og vinne sammen 🤭 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shab Skrevet 21. oktober 2024 #171 Del Skrevet 21. oktober 2024 Zidji skrev (4 timer siden): Skjul innhold Jeg elsker middelaldrende menn med bein i nesa. Hugo må komme inn på Farmen og bli der! Lenge! Han og Roy må komme til finalen og vinne sammen 🤭 Spoiler De er enten en match eller motpol! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shab Skrevet 21. oktober 2024 #172 Del Skrevet 21. oktober 2024 Spoiler Er det bare meg som synes det er kjipt at Alex får komme inn igjen allerede. Lea garantert storbonde. Lei av at han "bare" savner Lea og vil tilbake til henne. Alina fortjente å komme inn igjen. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 21. oktober 2024 Forfatter #173 Del Skrevet 21. oktober 2024 shab skrev (2 minutter siden): Skjul innhold Er det bare meg som synes det er kjipt at Alex får komme inn igjen allerede. Lea garantert storbonde. Lei av at han "bare" savner Lea og vil tilbake til henne. Alina fortjente å komme inn igjen. Spoiler Helt enig. Skulle ønske Alex hadde tapt og ble på torpet sammen med utfordrerne. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shab Skrevet 21. oktober 2024 #174 Del Skrevet 21. oktober 2024 jukkapalme skrev (Akkurat nå): Skjul innhold Helt enig. Skulle ønske Alex hadde tapt og ble på torpet sammen med utfordrerne. Spoiler De ville vel ikke risikere at han ble forelsket i noen andre 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 21. oktober 2024 Forfatter #175 Del Skrevet 21. oktober 2024 Zidji skrev (8 timer siden): Skjul innhold Så kjedelig med to nye unge blondiser. Spoiler Sååå enig! Burde heller vært to menn nå siden torpet startet med 3 damer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 21. oktober 2024 Forfatter #176 Del Skrevet 21. oktober 2024 shab skrev (1 minutt siden): Skjul innhold De ville vel ikke risikere at han ble forelsket i noen andre 🤣 Spoiler Hehe, nei 😂 stakkars Lea da. Da hadde det blitt drama da 🤣 Men han virker jo helt på tuppa etter henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 21. oktober 2024 #177 Del Skrevet 21. oktober 2024 jukkapalme skrev (33 minutter siden): Skjul innhold Hehe, nei 😂 stakkars Lea da. Da hadde det blitt drama da 🤣 Men han virker jo helt på tuppa etter henne. Spoiler Og så kommer Lea inn på Torpet og buster han i seng med begge utfordrerne 🤭 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 21. oktober 2024 #178 Del Skrevet 21. oktober 2024 Blir komi tragisk om Alex ryker fra Farmen enda en gang til får så å komme inn igjen fra Torpet enda en gang 🤪 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 21. oktober 2024 Forfatter #179 Del Skrevet 21. oktober 2024 Cid skrev (6 minutter siden): Skjul innhold Og så kommer Lea inn på Torpet og buster han i seng med begge utfordrerne 🤭 Spoiler Nei, fydda! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blekkulfina Skrevet 21. oktober 2024 #180 Del Skrevet 21. oktober 2024 jukkapalme skrev (55 minutter siden): Skjul innhold Nei, fydda! Spoiler Ser ut som Alex og Lea fortsatt er et par på utsiden også, så det trenger vi nok ikke bekymre oss for😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå