Gå til innhold

Torpet 2024

jukkapalme

Anbefalte innlegg

Anim92 skrev (35 minutter siden):

80-åring på Farmen.. Han hadde i det minste fortjent en god seng😂

Med guds styrke så hadde han vel blitt 10 år yngre 😝

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan skulle det på markedet gått om Cecilie eller en av de fra gården var med? Kan ikke se for meg at det hadde funket :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper virkelig at det blir noe ombytting neste uke, er så gørr lei av den samme trioen hele tiden nå, håper at Heidi ryker mot neste deltaker eller at det skjer en stor tvist. Å se de samme 3 hele tiden blir bare kjedelig for meg.   

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lo godt da Alina skulle ri på hesten, hehe, hun satt jo altfor langt bak 😂 Men var morsomt da. Lei av samme trioen så lenge jeg også. Syns det er så kjedelig at så mange fra farmen trekker seg, hele hensikten med Torpet er jo at de skal få en ny sjanse til å komme tilbake til gården. Men de er nok mentalt innstilt på å reise hjem når de ryker. Håper Heidi ryker mot neste deltaker jeg også. Selv om jeg håper Madelen ryker og ikke liker henne så godt heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (1 time siden):

Lo godt da Alina skulle ri på hesten, hehe, hun satt jo altfor langt bak 😂 Men var morsomt da. Lei av samme trioen så lenge jeg også. Syns det er så kjedelig at så mange fra farmen trekker seg, hele hensikten med Torpet er jo at de skal få en ny sjanse til å komme tilbake til gården. Men de er nok mentalt innstilt på å reise hjem når de ryker. Håper Heidi ryker mot neste deltaker jeg også. Selv om jeg håper Madelen ryker og ikke liker henne så godt heller.

Håper de plutselig får komme inn på gården og så kommer nye deltakere inn på Torpet slik de gjorde for noen år siden, orker ikke en måned til med samme trio. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 minutt siden):

Håper de plutselig får komme inn på gården og så kommer nye deltakere inn på Torpet slik de gjorde for noen år siden, orker ikke en måned til med samme trio. 

Ja, det hadde vært gøy. Og at Helgi er en av dem. Lurer på om han er like sint enda eller om han har roet seg på sine eldre dager 😂 Helt enig, dritkjedelig med de samme trynene dag ut og dag inn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tidenes Torpet episode :ler: Håper at Glenn kommer inn slik at vi kan få litt Brokeback Mountain stemning mellom han og Hugo 😄

Tenker det er bra at det ikke var dagen før når Glenn var såpass gretten at han kom inn :P

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Perine skrev (15 minutter siden):

Torpet i dag altså  :hoho:

Hva skjedde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Kan ikke fatte at Glenn trakk seg kort tid før de vil få vite at de får komme inn på gården, kan tenke han blir arg av å se det nå. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva i alle dager feiler det alle de som kommer inn på Torpet, for så å trekke seg? De har jo en gyllen sjanse til å kjempe seg inn på Farmen igen! Blir jo møkkjedelig å se de samme tre dalte rundt der inne, og ingen spennende tvekamper. Semre greier i år!

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Overraskende at Glenn trakk seg, særlig siden han og Hugo klikket med en gang. Var nesten kjærlighet ved første blikk, hehe 😂 Bromance ♥️

Jævlig kjedelig at alle trekker seg, ja! Lei av de tre trynene nå jeg også. Men de som ryker ut av farmen er nok mentalt innstilt på å reise hjem selv om de vet om Torpet. Hadde vært moro om Edip ble, det kunne blitt action! 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (Akkurat nå):

Overraskende at Glenn trakk seg, særlig siden han og Hugo klikket med en gang. Var nesten kjærlighet ved første blikk, hehe 😂 Bromance ♥️

Jævlig kjedelig at alle trekker seg, ja! Lei av de tre trynene nå jeg også. Men de som ryker ut av farmen er nok mentalt innstilt på å reise hjem selv om de vet om Torpet. Hadde vært moro om Edip ble, det kunne blitt action! 

Torpet med Edip, Hugo og Glenn. 3 alfahanner som kjemper om en plass hos de andre. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tabbe av Glenn å trekke seg med en gang da!! Han hadde jo sklidd rett inn på Farmen igjen nesten med en gang. Skjønner ikke helt det jeg, at de alle trekker seg. Kjedelig og slapt, og det kan jo bety kroken på døra for Torpet snart om det fortsetter slik…

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tror det er mange faktorer til at Glenn trakk seg. 

For det første virket han på Farmen å være utskviset av flere av de unge som valgte han som første- og andrekjempe igjen og igjen. Kanskje han syntes dette var urettferdig, hvor han garantert ville bli valgt på nytt igjen som kjempe ved retur.

For det andre forlot han Farmen i "skam" etter dårlig oppførsel, som ikke ga han et godt utgangspunkt for å komme tilbake.

For det tredje virket det som han hadde hjemlengsel.

For det fjerde kom han inn på Torpet der det kun var flotte folk som var sultne på Farmen-opphold, og jamfør punktene over så ønsket han ikke å ta opp en Farmenplass på vegne av disse. 

Så motivasjonen var ikke så god som den burde, og da ble det en enkel avgjørelse å ta. 

Jeg er glad for at Glenn trakk seg. For jeg vil heller se Heidi, Alina og/eller Hugo på Farmen istedenfor Glenn.
Favoritten min på Torpet er Alina. For en fantastisk flott kvinne på alle mulige måter. Heidi liker jeg også, men av de to så velger jeg Alina. Hugo har jeg ikke sans for. Arbeidkraum, ja, men småmuggen personlighet - selv om det visstnok har gått greit på Torpet siden gjengen har lært seg å kjenne.

Men måten Hugo tok æren av nær sagt hele naustet både foran mentor og Glenn foran øynene på Alina sier det meste om Hugo. Smålig og smakløst. Jada Hugo har gjort mest, men en god person inkluderer sine faste hjelpere i æren foran å stikke av med den på egenhånd.

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mammamia1 skrev (På 14.10.2024 den 13.23):

Hva i alle dager feiler det alle de som kommer inn på Torpet, for så å trekke seg? De har jo en gyllen sjanse til å kjempe seg inn på Farmen igen! Blir jo møkkjedelig å se de samme tre dalte rundt der inne, og ingen spennende tvekamper. Semre greier i år!

Dette skjønner ikke jeg heller. Hvis jeg først var med på Farmen så hadde jeg jo bitt meg fast så godt jeg kunne. Og det er ganske god sjanse for å kunne komme inn igjen fra Torpet. De skal nok snart inn. Har alle fra Farmen trekt seg eller er det noen som har prøvd?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...