Gå til innhold

Torpet 2024

jukkapalme

Anbefalte innlegg

Hugo= gasligthing

Måten Alina til slutt brøt litt sammen på og unnskyldte seg så veldig, mens Hugo da kunne si at alt var jo greit nå, og han tok  kampen mot J han, og at han ikke forsto hvorfor hun tok sånn på vei….ikke bra. Hun satt igjen med følelsen av å ha gjort noe galt, og i tillegg dårlig samvittighet for at han går i kamp. Nei, fy altså. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Cid skrev (1 time siden):

Jag tycker inte att jag är för hård, jag tycker att Heidi verkar manipulativ. Hugo har hållit på från dag ett och har aldrig legat på latsidan, de hade kämpat utan hans arbetskraft. Synd att det är Heidi som ska ut i duell, jag hade kunnat byta ut henne mot Jonathan.

Edit: Jag tycker att han var lite svår i dagens avsnitt, men som tur var lugnade han sig, jag tror inte att han kommer låta så många komma nära honom. Men Alina har blivit som en dotter för honom där inne. 

De spelade ju en kärlekssång på slutet.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sven Al skrev (17 minutter siden):

De spelade ju en kärlekssång på slutet.

Hvorfor oversatte du innlegget mitt til svensk?:p

Hun er gift har jeg lest så håper for Hugo sin skyld at dette ikke er snakk om forelske :P 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (17 minutter siden):

Hvorfor oversatte du innlegget mitt til svensk?:p

Hun er gift har jeg lest så håper for Hugo sin skyld at dette ikke er snakk om forelske :P 

Det blir lättare för mig att läsa vad ni skriver när det är översatt till svenska. Jag hittade en alldeles ny artikel här om att hon är gift så det var ju konstigt att de insinuerar att det skulle vara kärlek på gång.

https://www.seher.no/kjendis/dette-gjor-hun-i-dag/81367424

Endret av Sven Al
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sven Al skrev (5 minutter siden):

Det blir lättare för mig att läsa vad ni skriver när det är översatt till svenska. Jag hittade en alldeles ny artikel här om att hon är gift så det var ju konstigt att de insinuerar att det skulle vara kärlek på gång.

https://www.seher.no/kjendis/dette-gjor-hun-i-dag/81367424

Skjønner :)

Ja litt rart ja. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte ikke Heidi på farmen jeg. Hun var jo team Rob, Herman, Heidi G (Mama G) og grusomme Suleika. 

• Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

shab skrev (2 minutter siden):

Jeg likte ikke Heidi på farmen jeg. Hun var jo team Rob, Herman, Heidi G (Mama G) og grusomme Suleika. 

Husker bare Rob og Heidi av dem :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (18 timer siden):

Synes ikke jeg er for hard, jeg synes Heidi fremstår manipulerende. Hugo har stått på fra dag en og aldri ligget på latsiden, de hadde slitt uten arbeidskraften hans. Synd ikke det er Heidi som skal ut i tvekamp, kunne fint byttet henne mot Jonathan.

Edit: Synes at han var litt vanskelig i dagens episode men han roet seg heldigvis ned, tror ikke han slipper så mange folk nært på han. Men Alina har blitt som en datter for han der inne liksom. 

Datter? Han bare manipulerer. Ufordragelig type!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mollami skrev (2 timer siden):

Datter? Han bare manipulerer. Ufordragelig type!

Uenig, jeg synes at Heidi er den som manipulerer. 

Endret av Cid
  • Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Irja skrev (10 minutter siden):

Spesielt å følge med på relasjonen mellom Alina og Hugo..

Hugo nevnte det at han var barnløs tidligere som om det var et sårt tema for han og nå når han har fått et så godt forhold til Alina så tror jeg at han ser på henne som en datter der inne, som ungen han aldri fikk. Han sa jo til og med at han ikke ville være der uten henne, virker som at han har blitt glad i henne. Jeg håper forholdet holder seg og at de forblir venner etter Torpet :)

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ctrl skrev (På 30.9.2024 den 23.09):

Tror for øvrig ikke jeg heller ville funnet tonen med en som Hugo. 

Man har ikke kjemi med alle, det går ikke. Men når man er 3-4 stykker der inne, lønner det seg å svelge noen kameler for trivselens del. Når Heidi sitter i monitor gjør hun ikke annet enn å snakke negativt om Hugo og at de ikke kommer overens. Hva med et lite blikk innover?

Husk at Hugo er ikke bare den eneste som jobber, er det ikke han den eneste som kan lage mat der også? Resten av folka der er såpass hjelpesløse at jeg er bekymret for boevnen deres.

• Liker 7
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jojojo1988 skrev (6 minutter siden):

Man har ikke kjemi med alle, det går ikke. Men når man er 3-4 stykker der inne, lønner det seg å svelge noen kameler for trivselens del. Når Heidi sitter i monitor gjør hun ikke annet enn å snakke negativt om Hugo og at de ikke kommer overens. Hva med et lite blikk innover?

Husk at Hugo er ikke bare den eneste som jobber, er det ikke han den eneste som kan lage mat der også? Resten av folka der er såpass hjelpesløse at jeg er bekymret for boevnen deres.

Uten han så hadde mentor lukket porten så fort han åpnet den 😛 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
shab skrev (På 1.10.2024 den 15.48):

Suleika aka Su, ja, hvordan kunne jeg glemme henne? Hun var helt forferdelig ufordragelig. Mama G var hun eldre fra nord som trodde på spøkelser og sånt sant? Heidi husker jeg ikke hvordan var på farmen og Herman husker jeg heller ikke. 

Irja skrev (19 timer siden):

Spesielt å følge med på relasjonen mellom Alina og Hugo..

Hvorfor er det så spesielt? Tror du han har baktanker eller noe bare fordi han er en middelaldrende mann og Alina en 20 år yngre kvinne? Alle menn er ikke griser selv om det finnes mange som er det…

Syns fortsatt han oppførte seg dust før han og Alina skværet opp og teit å bli så skuffet bare fordi hun sa hun ikke ville ta kampen mot Jonathan. Men selv småting blir nok veldig intense både der og på farmen og man tar seg nær av ting man ikke ville brydd seg om ellers. Tror Hugo er en ålreit fyr jeg selv om jeg har skjønt at han var ganske vanskelig på farmen. Skulle gjerne sett den sesongen, for jeg kan ikke huske å ha sett den. Jeg glemmer de fleste deltakerne fort, men de som stikker seg ut på negativ eller positiv måte pleier jeg å huske.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (9 minutter siden):

Suleika aka Su, ja, hvordan kunne jeg glemme henne? Hun var helt forferdelig ufordragelig. Mama G var hun eldre fra nord som trodde på spøkelser og sånt sant? Heidi husker jeg ikke hvordan var på farmen og Herman husker jeg heller ikke. 

Hvorfor er det så spesielt? Tror du han har baktanker eller noe bare fordi han er en middelaldrende mann og Alina en 20 år yngre kvinne? Alle menn er ikke griser selv om det finnes mange som er det…

Syns fortsatt han oppførte seg dust før han og Alina skværet opp og teit å bli så skuffet bare fordi hun sa hun ikke ville ta kampen mot Jonathan. Men selv småting blir nok veldig intense både der og på farmen og man tar seg nær av ting man ikke ville brydd seg om ellers. Tror Hugo er en ålreit fyr jeg selv om jeg har skjønt at han var ganske vanskelig på farmen. Skulle gjerne sett den sesongen, for jeg kan ikke huske å ha sett den. Jeg glemmer de fleste deltakerne fort, men de som stikker seg ut på negativ eller positiv måte pleier jeg å huske.

Nei, jeg tror ikke han har noen baktanker. Spesielt var kanskje et dårlig ordvalg fra min side. Interessant.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Yess! Vurderte å ikke se på mer om Hugo tapte så jeg er glad for at han vant 😃 Torpet med Jonathan, Heidi og Alina hørtes gørr kjedelig ut 😛

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (19 timer siden):

Var det hun som var selverklært "Queen"? 🤪

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...