Gå til innhold

Torpet 2024

jukkapalme

Anbefalte innlegg

LiseTV skrev (På 27.9.2024 den 4.03):

Ser ikke på Torpet. Betaler ikke mye for å få tilgang til det og massevis av sportskanaler jeg ikke ser på.

Ekspander  

Trenger ikke betale for sportskanaler for å se Torpet. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alina fremstår som en fantastisk dame. Håper hun og Hugo kommer seg inn på Farmen og blir værende lenge.

Heidi kan reise hjem for min del.  Fremstår så ekstremt negativ og egoistisk hele tiden.

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PhilosopherSe7en skrev (På 27.9.2024 den 9.10):

Alina fremstår som en fantastisk dame. Håper hun og Hugo kommer seg inn på Farmen og blir værende lenge.

Heidi kan reise hjem for min del.  Fremstår så ekstremt negativ og egoistisk hele tiden.

Ekspander  

100 % enig :tommelopp:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker absolutt ikke Heidi. Negativ hele tiden og utrolig lite inkluderende mot alle andre enn Stine. Og jeg skjønner ikke hvorfor hun har så mye imot Hugo. Hugo virker jo som en kjernekar! 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LiseTV skrev (På 27.9.2024 den 4.03):

Ser ikke på Torpet. Betaler ikke mye for å få tilgang til det og massevis av sportskanaler jeg ikke ser på.

Ekspander  

Og hvorfor er det relevant i denne tråden? Blir litt som å svare «har ikke bil» i en tråd om hva slags bil man har.

Men i tilfelle du ikke visste det trenger du ikke betale for sport når du ikke bruker det. Jeg har det billigste reklamefri abonnementet med kun film og serier. Ingen sportskanaler. Betaler 159 i mnd. Orker du reklame kan du få et enda billigere abonnement. Men jeg hater reklame dypt og inderlig og syns det er verdt det å betale litt for å slippe. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vis skjult innhold

Edit: Innholdet spoiler potensielt om noen som ryker. 

Endret av Cid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Peggy-Lovise skrev (På 29.9.2024 den 11.11):

109 kr for den billigste pakken, med reklame. Den er uten sport. 

IMG_4292.jpeg

Ekspander  

Og har en feks Telenor ( Te-we boks) , så kan en bare lage en bruker på Tv2play så får en det gratis ( med reklame). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (På 29.9.2024 den 23.46):
  Vis skjult innhold

Ekspander  

Javel, om det hadde vært så fælt at de spoila, er det rart at du gjør det selv!

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
  Cid skrev (På 30.9.2024 den 11.47):

I spoiletagg…

Ekspander  

Gjør ikke noe for meg altså. Men ofte brukes jo spoilertags for episoder som ennå ikke er vist på lineær-tv, så om man har sett den på nett, tror man jo det er trygt. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jojojo1988 skrev (På 30.9.2024 den 11.51):

Gjør ikke noe for meg altså. Men ofte brukes jo spoilertags for episoder som ennå ikke er vist på lineær-tv, så om man har sett den på nett, tror man jo det er trygt. 

Ekspander  

Men torpet vises aldri på lineær tv så da blir spoilertaggs mer for ting som man vet skjer fremover som blir spoiler.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (På 30.9.2024 den 11.53):

Men torpet vises aldri på lineær tv så da blir spoilertaggs mer for ting som man vet skjer fremover som blir spoiler.  

Ekspander  

Jaja, synes uansett det er rart du vil spoile noe du er skuffet over at tv2 omtaler :)

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...