AnonymBruker Skrevet 19. september #1 Del Skrevet 19. september https://www.clasohlson.com/no/Vileda-Turbo-Smart-gulvmopp,-sett-med-bøtte-og-utvrider/p/44-5218?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=NO_CO_AO_Exceptions_SEM_Google_Shopping_Generic_CatchAll_N%2FA&utm_id=20481083177&gad_source=1&gclid=Cj0KCQjw9Km3BhDjARIsAGUb4nwhpe-1kgcaYNN66ZmWytY912J0_9VMbtFo6MLDF8eGbw-0vwzxfHEaAqDxEALw_wcB Har en venninne som er veldig fornøyd med denne moppen fra Clas Ohlson. Hun skryter mye av den og nå tenker jeg om jeg også burde skaffe meg en slik? Men ville høre fra flere om den virkelig er en god mopp? Eller er den mer for tørke opp litt søl eller til nødvask?? Eller kan man moppe hele huset med den? Anonymkode: bcd21...b70 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september #2 Del Skrevet 19. september Det er 355 anmeldelser av den moppen på Clas Ohlsson sin side. Holder ikke det? Anonymkode: 4850a...e45 15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NinaLisa Skrevet 19. september #3 Del Skrevet 19. september Jeg har prøvd denne å er ikke fornøyd. Man må ha en spesiell teknikk for å få "flyt" i vasken å få samlet skiten. Har man et stort gulv uten hindringer kan den gjøre nytten. Men hjemme hos meg mellom møbler å dørstokker fungerte den ikke. Pluss for at man ikke trenger å bøye seg å vri opp klut eller mopp. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september #4 Del Skrevet 19. september AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Det er 355 anmeldelser av den moppen på Clas Ohlsson sin side. Holder ikke det? Anonymkode: 4850a...e45 Anmeldelser ja, men det er forskjell å "diskutere" med andre, kontra kun å lese en uttalelse og ikke kunne spørre mer! Hjelpe meg... TS: Jeg har også lyst å prøve denne, men forstår ikke helt hvordan man vasker med den. Anonymkode: c1e0e...fd9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september #5 Del Skrevet 19. september Jeg har den, og jeg elsker den til flisene på kjøkkengulvet (litt grove fliser) og flisene i gangen. På laminatgulv har jeg ikke likt den like godt. Selve "kluten" blir også fort litt flokete og loete, uten at jeg har merket at det har noe betydning for selve vasken, altså. Det finnes også en annen type "klut" som ikke består av tråder til den, liker den bedre på andre gulv. Man må passe på å ikke ha for mye såpe i vannet (det bør man jo alltid, men her skummer det veldig bra!) når man bruker den. Er altså i jevnlig bruk her, mest på flisegulv! Anonymkode: 96b75...67b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september #6 Del Skrevet 19. september Svenskene er glade i sånne mopper, de er på alle utleiehytter vi har vært i. Jeg personlig hater dem og tar med eget moppeskaft når vi er på biltur i Sverige og leier hytter. Anonymkode: 85e19...26c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september #7 Del Skrevet 19. september Helt ubrukelig, eneste den duger til er å spre møkkete vann utover gulvet. Anonymkode: d8c5f...156 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september #8 Del Skrevet 19. september Veldig glad i min. Har ikke problemene som beskrives her. Nydelig for korsrygg å slippe å bøye seg! Anonymkode: eae2b...d2d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september #9 Del Skrevet 19. september Kjempe mopp! Perfekt til å vaske vegger og dører med også kommer til overalt og man kan bruke godt varmt vann Anonymkode: b6ef9...891 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september #10 Del Skrevet 19. september Bruker disse; https://www.clasohlson.com/no/Smart-Microfiber-fuktmopprefill/p/34-4462 Og Jif sitt moppeplate/skaft. (Kjøper moppeplaten og tilbehøret når det er 40/50% på Jif produkter). Anonymkode: 39858...92c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september #11 Del Skrevet 19. september AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Bruker disse; https://www.clasohlson.com/no/Smart-Microfiber-fuktmopprefill/p/34-4462 Og Jif sitt moppeplate/skaft. (Kjøper moppeplaten og tilbehøret når det er 40/50% på Jif produkter). Anonymkode: 39858...92c Mener du spraymopp?? Anonymkode: bcd21...b70 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september #12 Del Skrevet 19. september AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Mener du spraymopp?? Anonymkode: bcd21...b70 Nei, ikke spraymopp. Vaskebøtte og mopp, skyller moppen som en gammeldags vaskefille og mopper gulvene. https://jifrent.no/produkter/jif-mopp-startpakke/ Og for hun oppe i tråden som ikke liker å bøye seg, setter vaskebøtta på en badekrakk, så er bøy og tøy eliminert Anonymkode: 39858...92c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september #13 Del Skrevet 19. september Liker ikke slike mopper eller de flate. Sverger til gammeldags langkost med vaskefille. Er vel så bra. Dere som sier dere slipper å bøye dere, det må dere jo uansett for å få det helt rent og vaske lister og annet. Det er enda verre for ryggen å aldri bøye og strekke. Anonymkode: 8f3a4...f22 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september #14 Del Skrevet 19. september AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Liker ikke slike mopper eller de flate. Sverger til gammeldags langkost med vaskefille. Er vel så bra. Dere som sier dere slipper å bøye dere, det må dere jo uansett for å få det helt rent og vaske lister og annet. Det er enda verre for ryggen å aldri bøye og strekke. Anonymkode: 8f3a4...f22 Trenger ikke bøye meg med den moppen nei, og det er ingen ting galt med den, så i gen grunn til å bytte den ut med noe annet. Har en fysisk tung jobb der jeg er aktiv hele dagen, så ingen fare sånn sett… men ser ikke helt at det hjelper på bekkensmerter å slite seg ut med vaskebøtta. Anonymkode: eae2b...d2d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september #15 Del Skrevet 19. september Temu har en del smarte løsninger for mopper…. (Men det er vel å banne i kjerra å skrive Temu?) Anonymkode: 39858...92c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september #16 Del Skrevet 19. september Er godt fornøyd! Den vasker gulvene bedre enn det systemet jeg hadde før. Gulvene blir skinnende rene, og moppen får med alt av små hår og støv. Tørrmopper med swiffer innimellom. Anonymkode: 010b7...6b8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september #17 Del Skrevet 19. september Hva er greia med at alle skal anbefale så mange andre mopper enn den ts spør etter? Anonymkode: eae2b...d2d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september #18 Del Skrevet 19. september Jeg har den, og elsker den😁 Best på vegger og tak, men bra på gulv også, om man støvsuger godt først, ellers blir det litt som å gni skitten rundt. Men som sakt, en lek å vaske tak og vegger med😁 Stort pluss at man kan bruke skikkelig varmt vann og salmiakk uten å måtte få det på hendene😅 Anonymkode: 6cfd7...af1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september #19 Del Skrevet 19. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva er greia med at alle skal anbefale så mange andre mopper enn den ts spør etter? Anonymkode: eae2b...d2d Forstår du ikke det? Jeg kan forklare. Den ts spør om er elendig, de andre vi anbefaler er bedre… Anonymkode: 39858...92c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september #20 Del Skrevet 19. september AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Forstår du ikke det? Jeg kan forklare. Den ts spør om er elendig, de andre vi anbefaler er bedre… Anonymkode: 39858...92c Nei den er ikke det. Vi er mange her som er strålende fornøyd med den. Og det var det ts faktisk spurte om. Anonymkode: eae2b...d2d 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå