AnonymBruker Skrevet 19. september 2024 #1 Skrevet 19. september 2024 Letet en uke etter støvlene til barnet i barnehagen, spurte om de ansatte hadde noen tanker om hvor de kunne være, men nei. Så oppdaget jeg tilfeldig vis at skapet som står ved siden av sko og jakker etc til personalet var et tørkeskap for barna. Og inni der var de. Følte meg så dum, de har hatt tørkeskap hele tiden men jeg har aldri brukt det for viste ikke at det eksisterte😵💫 Anonymkode: 5abd4...45e
AnonymBruker Skrevet 19. september 2024 #2 Skrevet 19. september 2024 Høres ut som en helt vanlig hendelse, lignende ting har jeg opplevd mange ganger i løpet av livet. Å, er det en snarvei der, det har jeg aldri visst! Jøss, kan man få melk i automatkaffen? Er det hurtigprogram på vaskemaskinen? osv Anonymkode: 3cd1f...e0c 8
AnonymBruker Skrevet 19. september 2024 #3 Skrevet 19. september 2024 Og hva er problemet her? Helt normal hendelse dette i en bhg... Anonymkode: a81f2...011 3
AnonymBruker Skrevet 19. september 2024 #5 Skrevet 19. september 2024 Kanskje det var logisk for personalet at du hadde letet i tørkeskapet også? Let it go.. Anonymkode: 4e321...80f 6 1
AnonymBruker Skrevet 19. september 2024 #7 Skrevet 19. september 2024 Er det ikke vanlig at man får omvisning og informasjon når man starter opp med barn i barnehage?😳 Anonymkode: 5abd4...45e
AnonymBruker Skrevet 19. september 2024 #8 Skrevet 19. september 2024 Måtte du ordne opp i noe selv? Huff da Anonymkode: f6d5d...08b 1
AnonymBruker Skrevet 19. september 2024 #9 Skrevet 19. september 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Er det ikke vanlig at man får omvisning og informasjon når man starter opp med barn i barnehage?😳 Anonymkode: 5abd4...45e Jo, men dette er en filleting å henge seg opp i. Anonymkode: 62cd4...da3 2
AnonymBruker Skrevet 19. september 2024 #10 Skrevet 19. september 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Letet en uke etter støvlene til barnet i barnehagen, spurte om de ansatte hadde noen tanker om hvor de kunne være, men nei. Så oppdaget jeg tilfeldig vis at skapet som står ved siden av sko og jakker etc til personalet var et tørkeskap for barna. Og inni der var de. Følte meg så dum, de har hatt tørkeskap hele tiden men jeg har aldri brukt det for viste ikke at det eksisterte😵💫 Anonymkode: 5abd4...45e De kunne jo ha sagt "har du sett i tørkeskapet ved siden av personalet sine klær?" Du går jo ikke akkurat å snoker rundt deres klær... Anonymkode: af858...700 1
Sciurus Skrevet 19. september 2024 #11 Skrevet 19. september 2024 Tråden er ryddet for brukerangrep. Sciurus, mod
AnonymBruker Skrevet 19. september 2024 #12 Skrevet 19. september 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Letet en uke etter støvlene til barnet i barnehagen, spurte om de ansatte hadde noen tanker om hvor de kunne være, men nei. Så oppdaget jeg tilfeldig vis at skapet som står ved siden av sko og jakker etc til personalet var et tørkeskap for barna. Og inni der var de. Følte meg så dum, de har hatt tørkeskap hele tiden men jeg har aldri brukt det for viste ikke at det eksisterte😵💫 Anonymkode: 5abd4...45e Det kunne lett ha skjedd på avdelingen jeg jobber. Er ikke meningen, men noen ganger glemmer man de små detaljene i en travel hverdag. Vi passer godt på barna, altså😅 Anonymkode: ea687...3a0 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå