Gå til innhold

Støvler var borte en uke, fikk ikke info om tørkeskap

Anbefalte innlegg

Skrevet

Letet en uke etter støvlene til barnet i barnehagen, spurte om de ansatte hadde noen tanker om hvor de kunne være, men nei.

Så oppdaget jeg tilfeldig vis at skapet som står ved siden av sko og jakker etc til personalet var et tørkeskap for barna.

Og inni der var de. Følte meg så dum, de har hatt tørkeskap hele tiden men jeg har aldri brukt det for viste ikke at det eksisterte😵‍💫

Anonymkode: 5abd4...45e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som en helt vanlig hendelse, lignende ting har jeg opplevd mange ganger i løpet av livet. Å, er det en snarvei der, det har jeg aldri visst! Jøss, kan man få melk i automatkaffen? Er det hurtigprogram på vaskemaskinen? osv

Anonymkode: 3cd1f...e0c

• Liker 8
Skrevet

Og  hva er problemet her? 

Helt normal hendelse dette i en bhg... 

Anonymkode: a81f2...011

• Liker 3
Skrevet

Fort gjort, da vet du om det nå :)

• Liker 1
Skrevet

Kanskje det var logisk for personalet at du hadde letet i tørkeskapet også?

Let it go..

Anonymkode: 4e321...80f

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

Ok? 

Anonymkode: b9d0b...71f

• Liker 1
Skrevet

Er det ikke vanlig at man får omvisning og informasjon når man starter opp med barn i barnehage?😳

Skrevet

Måtte du ordne opp i noe selv? Huff da

Anonymkode: f6d5d...08b

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Er det ikke vanlig at man får omvisning og informasjon når man starter opp med barn i barnehage?😳

Jo, men dette er en filleting å henge seg opp i. 

Anonymkode: 62cd4...da3

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Letet en uke etter støvlene til barnet i barnehagen, spurte om de ansatte hadde noen tanker om hvor de kunne være, men nei.

Så oppdaget jeg tilfeldig vis at skapet som står ved siden av sko og jakker etc til personalet var et tørkeskap for barna.

Og inni der var de. Følte meg så dum, de har hatt tørkeskap hele tiden men jeg har aldri brukt det for viste ikke at det eksisterte😵‍💫

De kunne jo ha sagt "har du sett i tørkeskapet ved siden av personalet sine klær?" Du går jo ikke akkurat å snoker rundt deres klær...

Anonymkode: af858...700

• Nyttig 1
Skrevet

Tråden er ryddet for brukerangrep.

Sciurus, mod

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Det kunne lett ha skjedd på avdelingen jeg jobber. Er ikke meningen, men noen ganger glemmer man de små detaljene i en travel hverdag. Vi passer godt på barna, altså😅

Anonymkode: ea687...3a0

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...