AnonymBruker Skrevet 19. september 2024 #1 Skrevet 19. september 2024 Svigermor er utrolig frekk. Hun manipulerer, tar offerrollen og kommer med små stikk når sønnen ikke er tilstede. Har flere ganger prøvd å være hyggelig / svare høflig når hun er på besøk, men selv i små doser blir det for mye. Jeg begynner å lure på om hun er narsissist… Har lagt merke til at hun skal «regjere» med alle i familien og eier ingen grenser, eller skam.Hun snakker negativt om andre familiemedlemmer og er utrolig selvsentrert. Det er alltid noe gærent med alle andre, og ikke hun selv. Synes hun har blitt verre og verre for hver gang vi omgås. Hun er utspekulert og foran «sønnen» later hun som om hun er snill. Så fort sønnen ikke er der kommer hun med små stikk til meg, er sur og frekk. Andre som har lignende opplevelser med svigermor? Hva gjør man? Anonymkode: 8e5cc...fba
Brunello Skrevet 19. september 2024 #2 Skrevet 19. september 2024 Etter å ha lest en del på kg, synes jeg beskrivelsen passer godt på de fleste kvinner som blir omtalt her inne. Din svigermor er etter kg standard gjennomsnittskvinnen. 2
AnonymBruker Skrevet 19. september 2024 #3 Skrevet 19. september 2024 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Svigermor er utrolig frekk. Hun manipulerer, tar offerrollen og kommer med små stikk når sønnen ikke er tilstede. Har flere ganger prøvd å være hyggelig / svare høflig når hun er på besøk, men selv i små doser blir det for mye. Jeg begynner å lure på om hun er narsissist… Har lagt merke til at hun skal «regjere» med alle i familien og eier ingen grenser, eller skam.Hun snakker negativt om andre familiemedlemmer og er utrolig selvsentrert. Det er alltid noe gærent med alle andre, og ikke hun selv. Synes hun har blitt verre og verre for hver gang vi omgås. Hun er utspekulert og foran «sønnen» later hun som om hun er snill. Så fort sønnen ikke er der kommer hun med små stikk til meg, er sur og frekk. Andre som har lignende opplevelser med svigermor? Hva gjør man? Anonymkode: 8e5cc...fba Begynnelsen er grei, men hvorfor bruker du enorme bokstaver i resten av teksten? Hvis du gjør noe tilsvarende ovenfor svigermor, skjønner jeg henne godt. Anonymkode: 99df1...6c0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå