AnonymBruker Skrevet 18. september 2024 #1 Del Skrevet 18. september 2024 Vi kan ikke ha ekte planter grunnet allergi dessverre og planlegger å kjøpe noen kunstige fra forskjellige nettsider som Kremmerhuset, Clas Ohlson, Plantasjen, Rusta og SparKjøp. Vurderer å kjøpe på Finn også. Fant noen fine på Finn til billigere pris enn Kremmerhuset blant annet. Hva slags kunstige planter har du og hvordan steller du disse? Anonymkode: 84619...1cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2024 #2 Del Skrevet 18. september 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Hva slags kunstige planter har du og hvordan steller du disse? Anonymkode: 84619...1cc Jeg har kjøpt planter på Europris og Jysk. Hvordan jeg steller mine kunstige planter? 😅 Jeg tørker støv av dem. Plantegjødsel eller vann er IKKE nødvendig. Anonymkode: 59757...7c6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2024 #3 Del Skrevet 19. september 2024 Jeg har mange ekte planter, men også et par "palmer" som er kunstige. Kjøp for all del planter som ser ekte ut, de koster litt mer, men blir mye finere. Jeg har store potter som plantene står i. De ser så ekte ut at jeg har hatt gjester som har skrytt av dem i den tro at de er vanlige planter. Veldig mange fine potter å få kjøpt, både kurver og store krukker. Et eksempel på krukker og planter (begge er kunstige): Anonymkode: 3c543...83f 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2024 #4 Del Skrevet 19. september 2024 Anbefaler å droppe de billige da de ser billige ut. Sjekk ut mr.plant og ambiplants. Anonymkode: 0c0ce...6d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2024 #5 Del Skrevet 19. september 2024 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Jeg har kjøpt planter på Europris og Jysk. Hvordan jeg steller mine kunstige planter? 😅 Jeg tørker støv av dem. Plantegjødsel eller vann er IKKE nødvendig. Anonymkode: 59757...7c6 Kan de ikke settes i dusjen og spyles? Eller bare spyle det grønne? Anonymkode: 84619...1cc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2024 #6 Del Skrevet 19. september 2024 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Jeg har mange ekte planter, men også et par "palmer" som er kunstige. Kjøp for all del planter som ser ekte ut, de koster litt mer, men blir mye finere. Jeg har store potter som plantene står i. De ser så ekte ut at jeg har hatt gjester som har skrytt av dem i den tro at de er vanlige planter. Veldig mange fine potter å få kjøpt, både kurver og store krukker. Et eksempel på krukker og planter (begge er kunstige): Anonymkode: 3c543...83f Så pent og gjennomført! Hva slags kunstig plante er dette? Anonymkode: 84619...1cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2024 #7 Del Skrevet 19. september 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Kan de ikke settes i dusjen og spyles? Eller bare spyle det grønne? Anonymkode: 84619...1cc Du mener vel spyling som i å vaske de og fjerne støv? Anonymkode: 5d746...b40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2024 #8 Del Skrevet 19. september 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Anbefaler å droppe de billige da de ser billige ut. Sjekk ut mr.plant og ambiplants. Anonymkode: 0c0ce...6d4 Hvor selger de billige planter som ser billige ut? Ambiplants var dyrt! Anonymkode: 84619...1cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2024 #9 Del Skrevet 19. september 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du mener vel spyling som i å vaske de og fjerne støv? Anonymkode: 5d746...b40 Ja, som man kan gjøre med de levende plantene. Anonymkode: 84619...1cc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2024 #10 Del Skrevet 19. september 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvor selger de billige planter som ser billige ut? Ambiplants var dyrt! Anonymkode: 84619...1cc Billigere enn ekte, da de er evigvarende. Man har jo hva man vil, men billige plastikkplanter ser skikkelig kjipt ut. Anonymkode: 0c0ce...6d4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2024 #11 Del Skrevet 19. september 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Billigere enn ekte, da de er evigvarende. Man har jo hva man vil, men billige plastikkplanter ser skikkelig kjipt ut. Anonymkode: 0c0ce...6d4 Vi skal jo så klart velge kunstige planter vi liker pris og utseendet til. Noe kunstig grønt er bedre enn ingenting. Anonymkode: 84619...1cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2024 #12 Del Skrevet 19. september 2024 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Vi kan ikke ha ekte planter grunnet allergi dessverre og planlegger å kjøpe noen kunstige fra forskjellige nettsider som Kremmerhuset, Clas Ohlson, Plantasjen, Rusta og SparKjøp. Vurderer å kjøpe på Finn også. Fant noen fine på Finn til billigere pris enn Kremmerhuset blant annet. Hva slags kunstige planter har du og hvordan steller du disse? Anonymkode: 84619...1cc Monsterbakken fra Ikea er helt ok, naturtro, og rimelige. Europris har denne uken 40% på ulike planter blant annet minbonsai. Har begge overnevnte i bestemors blomsterpotter i vinduene. Helt vedlikeholdsfrie. Når sola bleiker dem, blir de byttet ut med nye. Orkideene på Rusta synes jeg er mest naturtro. Nest av alt, de trenger ikke vann, de søler ikke jord utover når noen river dem ned, og bladene visner heller ikke. Anonymkode: bc508...b7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2024 #13 Del Skrevet 19. september 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Vi skal jo så klart velge kunstige planter vi liker pris og utseendet til. Noe kunstig grønt er bedre enn ingenting. Anonymkode: 84619...1cc Lykke til! Bohus har mr. Plant, anbefaler å stikke innom der. Ganske lik pris som ambiplants men oftere tilbud. Anonymkode: 0c0ce...6d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2024 #14 Del Skrevet 19. september 2024 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Jeg har mange ekte planter, men også et par "palmer" som er kunstige. Kjøp for all del planter som ser ekte ut, de koster litt mer, men blir mye finere. Jeg har store potter som plantene står i. De ser så ekte ut at jeg har hatt gjester som har skrytt av dem i den tro at de er vanlige planter. Veldig mange fine potter å få kjøpt, både kurver og store krukker. Et eksempel på krukker og planter (begge er kunstige): Anonymkode: 3c543...83f Hvor er plantene her kjøpt? Anonymkode: bc508...b7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2024 #15 Del Skrevet 19. september 2024 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Monsterbakken fra Ikea er helt ok, naturtro, og rimelige. Europris har denne uken 40% på ulike planter blant annet minbonsai. Har begge overnevnte i bestemors blomsterpotter i vinduene. Helt vedlikeholdsfrie. Når sola bleiker dem, blir de byttet ut med nye. Orkideene på Rusta synes jeg er mest naturtro. Nest av alt, de trenger ikke vann, de søler ikke jord utover når noen river dem ned, og bladene visner heller ikke. Anonymkode: bc508...b7d Takk for tips, vi får sjekke ut Europris og Rusta. Anonymkode: 84619...1cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2024 #16 Del Skrevet 19. september 2024 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Lykke til! Bohus har mr. Plant, anbefaler å stikke innom der. Ganske lik pris som ambiplants men oftere tilbud. Anonymkode: 0c0ce...6d4 Takk! Hva med Skeidar? Noen bra der? Anonymkode: 84619...1cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2024 #17 Del Skrevet 19. september 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Lykke til! Bohus har mr. Plant, anbefaler å stikke innom der. Ganske lik pris som ambiplants men oftere tilbud. Anonymkode: 0c0ce...6d4 Bohus gir rabatt til diverse medlemmer av ulike boligbyggelag og Huseierne. Så sjekk hvor du er medlem og hvilke medlemsfordeler medlemskap har. Anonymkode: bc508...b7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2024 #18 Del Skrevet 19. september 2024 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Takk! Hva med Skeidar? Noen bra der? Anonymkode: 84619...1cc Det vet jeg ikke. Anonymkode: 0c0ce...6d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2024 #19 Del Skrevet 19. september 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Takk for tips, vi får sjekke ut Europris og Rusta. Anonymkode: 84619...1cc Europris og rusta sine er billigere enn Kremmerhuset ja, men Kremmerhuset har de som ser mest ekte ut. Og ofte på tilbud. Billige plastplanter ser kun billige ut. Anonymkode: fd89e...8e7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 19. september 2024 #20 Del Skrevet 19. september 2024 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Vi kan ikke ha ekte planter grunnet allergi dessverre og planlegger å kjøpe noen kunstige fra forskjellige nettsider som Kremmerhuset, Clas Ohlson, Plantasjen, Rusta og SparKjøp. Vurderer å kjøpe på Finn også. Fant noen fine på Finn til billigere pris enn Kremmerhuset blant annet. Hva slags kunstige planter har du og hvordan steller du disse? Anonymkode: 84619...1cc Har kjøpt mine på bla Plantasjen og tilsvarende steder. (Ønsker kunstige som ikke ser plastikk ut. Steller de ved å tørke støv av de innimellom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå