AnonymBruker Skrevet 18. september 2024 #1 Skrevet 18. september 2024 Trenger myyyye hjelp så om snille skjeler vill hjelpe er det veldig fint 🥰 det første jeg lurte på er om disse heftelsene er normale? Noe som ser urovekkende ut? Anonymkode: 54ac5...acd
AnonymBruker Skrevet 18. september 2024 #2 Skrevet 18. september 2024 305337676 Er finnkode vist noen ville sjekket får meg om det er noe spesifikt som skriker ikke kjøp eller som jeg må sjekke skikkelig opp i først😅 mye som må fikses så hadde ikke tatt det får annet en skambud uansett🤪men følte når jeg leste at det var mye som fikk meg til og bli ett spørsmålstegn. Anonymkode: 54ac5...acd
AnonymBruker Skrevet 19. september 2024 #3 Skrevet 19. september 2024 Jeg hadde aldri kommet til å kjøpt der det er målt og bekreftet at er Radon 🙂 Men har du penger til å fikse alt dette så kjør på siden det må skiftes om ikke lenge: Anonymkode: aeb56...534 1
AnonymBruker Skrevet 19. september 2024 #4 Skrevet 19. september 2024 Les tilstandsrapporten er det første du bør sjekke ut. Den sier hva som.bær eller kommer til å måtte gjøres i ganske nærme framtid. Anonymkode: aeb56...534 1
AnonymBruker Skrevet 19. september 2024 #5 Skrevet 19. september 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg hadde aldri kommet til å kjøpt der det er målt og bekreftet at er Radon 🙂 Men har du penger til å fikse alt dette så kjør på siden det må skiftes om ikke lenge: Anonymkode: aeb56...534 Ser nå ar der ikke er målt etter Radon, men det anbefales å få det sjekket 🙂 Anonymkode: aeb56...534
Million Skrevet 19. september 2024 #6 Skrevet 19. september 2024 Energimerkingen var den dårligste som finnes; G. Ville ikke kjøpt en bolig som blir så dyr å varme opp om vinteren og som holder så dårlig på varmen. Det blir dyrt. Det vil også om noen år bli krav om å etterisolere og utbedre dårlige hus iflg EU krav. 1
AnonymBruker Skrevet 19. september 2024 #7 Skrevet 19. september 2024 Ser ut som hus fra helvete det der da… Krever taktekking, veggkonstruksjon, vinduer, dører, etasjeskiller mot grunn, sluk/membran/tettesjikt i våtrom, ventilasjon i bad og vaskerom, vannrør og avløpsrør samt elektrisk anlegg. Blir å kjøpe seg mye jobb og problemer der.. Anonymkode: 2906d...370 1
An0nymm Skrevet 20. september 2024 #8 Skrevet 20. september 2024 Hva tenker folk om denne tilstandsrappprten? pS: sameiet skal bytte vinduer/dører ila de neste årene felles for alle, samt sikringsskap fikk rødt avvik pga selger er automatiker og installerte noe lys selv (men sikringsskapet fungerer fint ifølge selger). Bad ble lagt i 2015 av forrige selger som har våtromsserifikat, bad fikk TG1 i forrige salgsrapport pga bilder ble vist. Da er vel alt egentlig ok?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå