AnonymBruker Skrevet 19. september #101 Del Skrevet 19. september AnonymBruker skrev (18 timer siden): Jeg fordømmer ingen, jeg stiller spørsmål ved. Det finnes forhåpentligvis flere godt begrunnede vedtak om full ufør enn dårlige. Men! Når du ser hva noen uføre legger ut i sosiale medier jevnlig og over lange perioder så må man få lov å undre om de ikke kunne brukt litt av energien på noe samfunnsnyttig. Anonymkode: ea61d...98b Er dette statistisk eller bare noe du ser på Facebook? 😅 Anonymkode: d6b97...101 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september #102 Del Skrevet 19. september AnonymBruker skrev (18 timer siden): Jeg fordømmer ingen, jeg stiller spørsmål ved. Det finnes forhåpentligvis flere godt begrunnede vedtak om full ufør enn dårlige. Men! Når du ser hva noen uføre legger ut i sosiale medier jevnlig og over lange perioder så må man få lov å undre om de ikke kunne brukt litt av energien på noe samfunnsnyttig. Anonymkode: ea61d...98b Noen er ufør med god grunn, andre ikke. Kjenner begge typene. Anonymkode: 1a078...676 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september #103 Del Skrevet 19. september AnonymBruker skrev (2 timer siden): Se innlegget over, det er en artikkel i Aftenposten i dag skrevet av en erfaren fastlege. Ellers får du ha god bedring. Anonymkode: 9007b...98f Skal vi da nevne innlegget i Aftenposten til B. Hansen, overlege i NAV også, da? Og tillegge det samme vekt som det du maser om? Anonymkode: a30a9...acf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå