AnonymBruker Skrevet 18. september #1 Del Skrevet 18. september Men jeg klarer det bare ikke. Om han kjører en tur til kjøpesenteret og på veien til og fra bilen treffer på noen fra jobb eller naboer og han blir 5-10 min senere fordi han begynner å snakke med alle, så må jeg bare ringe han og spørre hvor han er og hvorfor han ikke er kommet hjem enda. Det irriterer meg at han snakker med disse menneskene og kaster bort minutter vi kunne hatt sammen. Særlig hater jeg at han snakker med kvinner. Vi er travle nok med jobb og er ikke hjemme til samme tid så jeg ønsker å utnytte tiden vi har sammen. Han mener jeg er sjalu og mistenksom helt uten grunn. Hvem av oss har rett? Anonymkode: 08182...fcb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MizzVic Skrevet 18. september #2 Del Skrevet 18. september Han har rett. 18 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 18. september #3 Del Skrevet 18. september Enkelt svar. Du er helt umulig å leve med over tid, og han har rett. Dette var så voldsomt at jeg ikke tror det er sant, men personer som er så sjalu at de begrenser partners normale liv og hverdag bør ta ansvar for SITT problem og gå i behandling. 14 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 18. september #4 Del Skrevet 18. september AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Men jeg klarer det bare ikke. Om han kjører en tur til kjøpesenteret og på veien til og fra bilen treffer på noen fra jobb eller naboer og han blir 5-10 min senere fordi han begynner å snakke med alle, så må jeg bare ringe han og spørre hvor han er og hvorfor han ikke er kommet hjem enda. Det irriterer meg at han snakker med disse menneskene og kaster bort minutter vi kunne hatt sammen. Særlig hater jeg at han snakker med kvinner. Vi er travle nok med jobb og er ikke hjemme til samme tid så jeg ønsker å utnytte tiden vi har sammen. Han mener jeg er sjalu og mistenksom helt uten grunn. Hvem av oss har rett? Anonymkode: 08182...fcb Han har rett. Du er sykelig sjalu og må jobbe med deg selv så du ikke jager han bort! 3 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september #5 Del Skrevet 18. september Han har 100% rett. Anonymkode: 80039...2ec 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september #6 Del Skrevet 18. september 0/10 Anonymkode: 1e898...7fa 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september #7 Del Skrevet 18. september Han burde ha dumpet deg for lenge siden, ts. Ditt valg av adferd er ikke kompatibel med å ha relasjoner til andre mennesker. Og legg av deg dette vrøvlet der du later som om dine handlinger og tanker bare «skjer». Er du besatt av onde ånder? Har du flere enn en personlighet? Hvilke magisk-mystisk metode mener du er årsaken til dine handlinger, om de ikke aktivt er villet av deg selv? Om du helt oppriktig opplever at du handler uten å mene det? Psykiatri. Det er farlig for omverdenen. Men jeg antar du bare ønsker å fremstå som uten ansvar for handlinger du er fullt klar over at du aktivt har valgt deg. Anonymkode: 6ecb6...900 6 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september #8 Del Skrevet 18. september Om dette er virkelig er du sykelig sjalu og du utøver psykisk vold mot mannen. Han bør komme seg ut av forholdet! Og du må komme deg i behandling for hva enn det er som gjør at du er sykelig sjalu og føler for å utøver så stor grad av kontroll over et annen menneske at det bikker over i psykisk vold! Psykolog! Anonymkode: eb63d...5d2 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september #9 Del Skrevet 18. september AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Men jeg klarer det bare ikke. Om han kjører en tur til kjøpesenteret og på veien til og fra bilen treffer på noen fra jobb eller naboer og han blir 5-10 min senere fordi han begynner å snakke med alle, så må jeg bare ringe han og spørre hvor han er og hvorfor han ikke er kommet hjem enda. Det irriterer meg at han snakker med disse menneskene og kaster bort minutter vi kunne hatt sammen. Særlig hater jeg at han snakker med kvinner. Vi er travle nok med jobb og er ikke hjemme til samme tid så jeg ønsker å utnytte tiden vi har sammen. Han mener jeg er sjalu og mistenksom helt uten grunn. Hvem av oss har rett? Anonymkode: 08182...fcb Det irriterer deg at han kaster bort 10 minutter dere kunne hatt sammen 🙈 det hørtes utrolig drøyt ut å ha som tankegang. Hvor mye tid har dere sammen? Alt etter kl 18 hver eneste dag, samt helger, ferier og alle røde dager? Hadde forstått det om du var døden nær, men kun da. Anonymkode: 1011b...772 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september #10 Del Skrevet 18. september Enten har du et stort behov for hjelp, eller så var dette et heller dårlig trolleforsøk🤷♀️ Anonymkode: 16038...1c1 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashley jackson Skrevet 19. september #11 Del Skrevet 19. september At idiotene i denne tråden ikke forstår at ts er den som er ute i 5 min ekstra og partneren er hjemme og sykelig sjalu. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september #12 Del Skrevet 19. september ashley jackson skrev (43 minutter siden): At idiotene i denne tråden ikke forstår at ts er den som er ute i 5 min ekstra og partneren er hjemme og sykelig sjalu. Enten det, eller trolling. En som virkelig oppfører seg slik ser kanskje ikke egne feil. Anonymkode: 517d8...2fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september #13 Del Skrevet 19. september Den som sitter i bilen og venter trenger hjelp på psykiatrisk Anonymkode: d84d6...afc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september #14 Del Skrevet 19. september AnonymBruker skrev (18 timer siden): Det irriterer deg at han kaster bort 10 minutter dere kunne hatt sammen 🙈 det hørtes utrolig drøyt ut å ha som tankegang. Hvor mye tid har dere sammen? Alt etter kl 18 hver eneste dag, samt helger, ferier og alle røde dager? Hadde forstått det om du var døden nær, men kun da. Anonymkode: 1011b...772 Han jobber offshore. Er det så utenkelig at jeg ønsker å tilbringe all tid sammen når han er hjemme? ashley jackson skrev (11 timer siden): At idiotene i denne tråden ikke forstår at ts er den som er ute i 5 min ekstra og partneren er hjemme og sykelig sjalu. Nei vet du hva. Anonymkode: 08182...fcb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 19. september #15 Del Skrevet 19. september ashley jackson skrev (12 timer siden): At idiotene i denne tråden ikke forstår at ts er den som er ute i 5 min ekstra og partneren er hjemme og sykelig sjalu. Spiller ingen rolle, meningene kommer klart fram likevel; den som er sjalu og mistenksom fordi samboer snakker med noen andre, tar feil... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september #16 Del Skrevet 19. september AnonymBruker skrev (19 timer siden): Men jeg klarer det bare ikke. Om han kjører en tur til kjøpesenteret og på veien til og fra bilen treffer på noen fra jobb eller naboer og han blir 5-10 min senere fordi han begynner å snakke med alle, så må jeg bare ringe han og spørre hvor han er og hvorfor han ikke er kommet hjem enda. Det irriterer meg at han snakker med disse menneskene og kaster bort minutter vi kunne hatt sammen. Særlig hater jeg at han snakker med kvinner. Vi er travle nok med jobb og er ikke hjemme til samme tid så jeg ønsker å utnytte tiden vi har sammen. Han mener jeg er sjalu og mistenksom helt uten grunn. Hvem av oss har rett? Anonymkode: 08182...fcb Han. Akkurat nå høres det ut som du har det best singel sånn du kan jobbe med problemene dine. Du burde egentlig få deg hjelp av psykolog. Anonymkode: f6f8c...bc4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september #17 Del Skrevet 19. september Hadde seriøst ikke giddet å bodd eller levd sammen med deg. Han må få lov til å prate med folk. Anonymkode: 3fcd6...aba 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september #18 Del Skrevet 19. september AnonymBruker skrev (19 timer siden): Men jeg klarer det bare ikke. Om han kjører en tur til kjøpesenteret og på veien til og fra bilen treffer på noen fra jobb eller naboer og han blir 5-10 min senere fordi han begynner å snakke med alle, så må jeg bare ringe han og spørre hvor han er og hvorfor han ikke er kommet hjem enda. Det irriterer meg at han snakker med disse menneskene og kaster bort minutter vi kunne hatt sammen. Særlig hater jeg at han snakker med kvinner. Vi er travle nok med jobb og er ikke hjemme til samme tid så jeg ønsker å utnytte tiden vi har sammen. Han mener jeg er sjalu og mistenksom helt uten grunn. Hvem av oss har rett? Anonymkode: 08182...fcb Kan du ikke gjøre samboeren din en tjeneste å gjøre det slutt før du totalt ruinerer livet hans. Anonymkode: 14abb...72f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september #19 Del Skrevet 19. september Han har rett og kommer nepppe til å holde ut med deg hvis du fortsetter sånn. Du bør jobbe med dette. Helt normalt å snakke med folk man treffer. Hadde blitt gal om mannen skulle ringe meg hver gang jeg er litt fordinket.. Anonymkode: 5424c...214 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september #20 Del Skrevet 19. september Troll. Alle som oppfører seg slik vet at det ikke er de som har rett. Anonymkode: 5a655...ba5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå