AnonymBruker Skrevet 18. september #1 Del Skrevet 18. september Skal holde dette så kort som mulig for å hindre gjenkjennelse, men... Har fått jobbtilbud på jul i vinterland, jeg bruker gjerne en xl i genser. En veninne har fortalt at ansatte på jul i vinterland må ha på en spesiell genser og at størrelsene er små. Er dette sant? Klarer ikke helt tanken på at jeg møter opp og blir sparket på dagen fordi jeg er for stor for klærne, haha. Og er litt redd for at jeg uansett er for feit for jobben, men kanskje jeg bare overdriver. Vet noen? Anonymkode: f0111...d43 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september #2 Del Skrevet 18. september Da finner de såfall en større genser til deg. Gratulerer med jobb🙂 Anonymkode: da73a...617 7 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september #3 Del Skrevet 18. september Hæ? Det kan jeg aldri tenke meg, enig med personen over her, da finner de en genser som passer til deg❤️ Anonymkode: 7b7c5...ca5 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september #4 Del Skrevet 18. september Det går fint. Xl er en vanlig størrelse og etter det jeg kan lese har de klær på twentyfour. De har størrelser langt over xl, så det skal gå bra. Anonymkode: b6429...3a9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september #5 Del Skrevet 18. september AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det går fint. Xl er en vanlig størrelse og etter det jeg kan lese har de klær på twentyfour. De har størrelser langt over xl, så det skal gå bra. Anonymkode: b6429...3a9 Fra twentyfour, ikke på. Anonymkode: b6429...3a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september #6 Del Skrevet 18. september AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Skal holde dette så kort som mulig for å hindre gjenkjennelse, men... Har fått jobbtilbud på jul i vinterland, jeg bruker gjerne en xl i genser. En veninne har fortalt at ansatte på jul i vinterland må ha på en spesiell genser og at størrelsene er små. Er dette sant? Klarer ikke helt tanken på at jeg møter opp og blir sparket på dagen fordi jeg er for stor for klærne, haha. Og er litt redd for at jeg uansett er for feit for jobben, men kanskje jeg bare overdriver. Vet noen? Anonymkode: f0111...d43 Wtf. Var der i fjor og husker ærlig talt ikke de som jobbet der, men tror det var folk i forskjellige størrelser. Det eneste jeg brydde meg om var at de var hyggelige Anonymkode: 531aa...4d6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tomas77 Skrevet 18. september #7 Del Skrevet 18. september Tror nok de som driver dette er veldig klar over at de blir grillet over varme kull i VG om de avviser noen pga størrelse så det ville jeg tatt veldig med ro. Gratulerer med jobb. 6 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september #8 Del Skrevet 18. september Tomas77 skrev (3 minutter siden): Tror nok de som driver dette er veldig klar over at de blir grillet over varme kull i VG om de avviser noen pga størrelse så det ville jeg tatt veldig med ro. Gratulerer med jobb. Dette. Det blir en pressesak ingen bedrifter vil ha på seg. Om de ikke har store nok størrelser til deg per i dag så hiver de seg rundt og fikser den genseren slik at den passer deg. Gratulerer med jobben - ikke bekymre deg! Anonymkode: 63a17...1a2 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Voyeur Skrevet 18. september #9 Del Skrevet 18. september Husk å ta selfie av deg selv i genseren og send til "venninna" di første dag på jobb:) For en dustete ting å si. Hun er nok bare misunnelig. 6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 19. september #10 Del Skrevet 19. september Enig med resten her 😊 En annen ting er at de nok hadde silt deg ut i intervjuprosessen om det skulle være noe. De vil ikke ha på seg diskriminering av folk med ulike størrelser. Gratulerer med ny jobb 😊💪🏻 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september #11 Del Skrevet 22. september Hvis klærne er små i størrelsen så kan det være lurt å ta herre- genseren. Det har jeg gjort de siste 10 årene på forskjellige arbeidsplasser. Anonymkode: 6c036...b1f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september #12 Del Skrevet 22. september Til og med Julenissen får jobb på Jul i vinterland, så gratulerer med ny jobb Det høres forøvrig ut som du har en dårlig venninne. Jeg har vært borti slikt selv. Skulle jobbe i forværelset på et advokatkontor en gang i tiden, og "venninnen" spurte, men.... må man ikke være litt sånn, eh, "fiks" da? Anonymkode: 6899d...4a1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september #13 Del Skrevet 22. september Jeg jobbet på Jul i Vinterland for en del år siden, og jeg kan love deg at de har gensere som passer for alle. Veldig morsom jobb, så du kan glede deg 😊❤️ Anonymkode: de928...cf3 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september #14 Del Skrevet 22. september Vennina di er en drittsekk. Selvfølgelig har de gensere i alle str👍🏼 Gratulerer med jobb❄️ Anonymkode: da7fe...f31 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september #15 Del Skrevet 22. september Det er ikke lov å diskriminere pga kropp i Norge. Gratulerer med jobb, høres ut som en koselig jobb. Anonymkode: 39675...789 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september #16 Del Skrevet 22. september AnonymBruker skrev (På 18.9.2024 den 22.54): Skal holde dette så kort som mulig for å hindre gjenkjennelse, men... Har fått jobbtilbud på jul i vinterland, jeg bruker gjerne en xl i genser. En veninne har fortalt at ansatte på jul i vinterland må ha på en spesiell genser og at størrelsene er små. Er dette sant? Klarer ikke helt tanken på at jeg møter opp og blir sparket på dagen fordi jeg er for stor for klærne, haha. Og er litt redd for at jeg uansett er for feit for jobben, men kanskje jeg bare overdriver. Vet noen? Anonymkode: f0111...d43 Er julenissen tynn ? Anonymkode: 06c3e...4a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september #17 Del Skrevet 22. september Kondolerer til venninna di som er misunnelig på deg, må være kjipt for henne 😭 Helt utopisk scenario du ser for deg der, XL er en helt vanlig størrelse! Anonymkode: ac85b...df7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september #18 Del Skrevet 22. september Hvis det stemmer som noen over skriver at de har twentyfour klær så er de store i størrelsen, jeg elsker klær derifra, der passer alltid klærne jeg bestiller på nett. Hilsen minst XL. Anonymkode: 89adc...9a7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september #19 Del Skrevet 22. september Du burde revurdere vennskapet til "venninna" di. Hvilke andre ting har hun sagt til deg i løpet av vennskapet som er nedlatende og river deg ned? Anonymkode: 3e375...ab5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september #20 Del Skrevet 22. september Tenker at venninen din er sjalu og misunnelig. Hatt ei sånn venninne selv og. Alt bra som skjedde meg klarte hun å snu negativt. Aldri glad på mine vegne. Slike mennekser trenger du ikke i livet ditt! Gratulerer med ny jobb! Anonymkode: 997e1...9c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå