AnonymBruker Skrevet 18. september #1 Del Skrevet 18. september Liker dra ut for å danse på byen og snakke med nye mennekser 😄 At jeg er så åpen sosialt har satt meg i noen situasjoner jeg ikke helt vet hvordan jeg skal håndtere. Hyggelig å bli spandert på, men jeg vil ikke at personen skal tro det «leder» til noe, ja dere skjønner. Skal jeg takke nei fra start? På drink 2? Hvordan gå frem her for at det ikke skal bli dårlig stemning. OG jeg liker skravle med flere, ikke bli sittende hos en. Da burde jeg si nei uansett? Jeg virker jo så innbilsk om jeg sier nei, og det er jo hyggelig. Anonymkode: 5d09b...1c8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september #2 Del Skrevet 18. september Du takker så klart nei til den drinken. Anonymkode: 43922...b63 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september #3 Del Skrevet 18. september Takk nei fra starten av Anonymkode: 5d5bd...ff6 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september #4 Del Skrevet 18. september Du takker nei til drink. Anonymkode: b8b5e...faa 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september #5 Del Skrevet 18. september Men hvordan si nei uten dårlig stemning? ts Anonymkode: 5d09b...1c8 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september #6 Del Skrevet 18. september AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men hvordan si nei uten dårlig stemning? ts Anonymkode: 5d09b...1c8 Ellers takk, jeg har. Nei takk og smil. Eller si at du kjøper neste osv. Eller bare la det bli dårlig stemning. Menn som blir sure av sånt er også de som skriker hore når du IKKE vil ha sex med de. Anonymkode: 5d5bd...ff6 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september #7 Del Skrevet 18. september AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ellers takk, jeg har. Nei takk og smil. Eller si at du kjøper neste osv. Eller bare la det bli dårlig stemning. Menn som blir sure av sånt er også de som skriker hore når du IKKE vil ha sex med de. Anonymkode: 5d5bd...ff6 Sant nok, møtt på noen sure fjotter på byen før 😳 Anonymkode: 5d09b...1c8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september #8 Del Skrevet 18. september AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Men hvordan si nei uten dårlig stemning? ts Anonymkode: 5d09b...1c8 Du ønsker ikke å unngå dårlig stemning. Det er ikke ditt ansvar om fyren er så dårlig emosjonelt regulert at han velger å la det bli dårlig stemning. Det ønsker du nemlig å vite, og det ønsker du å vite raskt. For en fyr som velger å lage dårlig stemning skal du behandle som om han utgjør en reell fare for deg og andre kvinner. Så om han ikke gir seg umiddelbart og med god folkeskikk så lager du rabalder nok til å få han unna deg, om nødvendig ved hjelp av vektere. Si bare nei. Ikke takk. Du er ikke takknemlig for at han forsøker kjøpe sex eller samtale med en drink, er du? Og det finnes åpenbart folk man takker ja til en drink med. De ser man med letthet hvem er etter en innledende samtale. For folk som er noe å ha byr deg aldri en drink før de har etablert gjensidig ønsket kontakt. Anonymkode: e5c30...3bd 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september #9 Del Skrevet 18. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Liker dra ut for å danse på byen og snakke med nye mennekser 😄 At jeg er så åpen sosialt har satt meg i noen situasjoner jeg ikke helt vet hvordan jeg skal håndtere. Hyggelig å bli spandert på, men jeg vil ikke at personen skal tro det «leder» til noe, ja dere skjønner. Skal jeg takke nei fra start? På drink 2? Hvordan gå frem her for at det ikke skal bli dårlig stemning. OG jeg liker skravle med flere, ikke bli sittende hos en. Da burde jeg si nei uansett? Jeg virker jo så innbilsk om jeg sier nei, og det er jo hyggelig. Anonymkode: 5d09b...1c8 Jeg pleier å si det når de prøver å overrekke meg første drinken at jeg er kun en venn og aldri noe mer eller at jeg er i et forhold og de bør prøve noen andre. Eller så sier jeg at jeg betaler min egen drink evt deres neste. Da skylder jeg ingen noe. Dessuten skal man være forsiktig med å ta i mot noe fra andre, man kan bli dopet ned. Anonymkode: 065f5...4da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september #10 Del Skrevet 18. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Men hvordan si nei uten dårlig stemning? ts Anonymkode: 5d09b...1c8 Jeg pleier å si at jeg er stor, sterk og selvstendig og klarer å kjøpe min egen drink. For meg fungerer dette på en positiv måte fordi jeg er liten, tynn og har ofte rosa kjole. Jeg vet jeg har en lys stemme så de pleier å flire av det der. Anonymkode: 065f5...4da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå