Gå til innhold

Capsen nesten ikke på hodet?


Lovise78

Anbefalte innlegg

Kan noen forklare meg hvorfor så mange gutter går med capsen på hodet, der den så vidt er borti håret og ikke "sitter fast" på hodet, slik den er ment å skulle være? Ett vindpust og capsen er bort, liksom? Hva er greia?

Ser stadig flere gutter som går med capsene slik. Både i barneskolealder og ungdomsskolealder. Det ser ut som om capsen er ett nummer for liten og hodet alt for langt. Litt sånn Beavis & Butthead-aktig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er nok bare en ny idiotisk trend.

Anonymkode: 1cea3...46e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mulig det finnes en trend jeg ikke har fått med meg, men i mitt eget tilfelle så går jeg av og til slik du beskriver når det er varmt og det blir for klamt med capsen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Har du bilde?

Anonymkode: 24b37...513

Noe lignende som dette.Skjermbilde2024-09-19kl_18_20_27.png.400ae6a4b2d44f59063d8ef89f81917e.png 

Endret av Lovise78
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da bare en trend. Det finnes ikke "hvorfor"-svar på slikt. Det burde du vite.

Anonymkode: 7105f...bbd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det er da bare en trend. Det finnes ikke "hvorfor"-svar på slikt. Det burde du vite.

Anonymkode: 7105f...bbd

Så klart finnes det svar på slikt. Hvis det er en trend, så må den jo komme fra et sted. Jeg lurte på om noen visste hvorfor. Om det f.eks. er kjendiser som går sånn eller om det er populært på TikTok (noe jeg ikke har). Jeg er alltid interessert i å vite hvorfor slike ting oppstår som trender. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor folk med hår i det hele tatt går med caps. Bedre å bruke solbriller hvis det er for å skjermes seg fra sola.

Jeg er skallet og trives best med å skjule det under en caps. Jeg ser yngre ut da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...