AnonymBruker Skrevet 18. september #1 Del Skrevet 18. september Jeg har opprettet profil på datingside. Er d forventet at man blir med hjem for sex etter at man «møtes for en drink»? Anonymkode: 7f4fa...fcd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september #2 Del Skrevet 18. september Nei, du gjør det du føler for, og blir han sur fordi du ikke blir med hjem så er det hans tap. Anonymkode: 0e2b7...eca 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september #3 Del Skrevet 18. september Uansett om det er, er det din kropp å du skal ikke ha sex om du ikke har lyst. Aldri ta valg basert på hva du tror de forventer, gjør det som føles riktig for deg. Om de blir sinnte er det uansett noen du aldri burde vært med uansett. Anonymkode: 5b1c7...c5f 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Gnom Skrevet 18. september #4 Del Skrevet 18. september Akkurat en drink er vel ikke en åpen invitasjon om å ligge tenker jeg. Det er ikke Netflix & chill liksom. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september #5 Del Skrevet 18. september Takk for fine svar! Ts Anonymkode: 7f4fa...fcd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september #6 Del Skrevet 18. september Rosa Gnom skrev (Akkurat nå): Akkurat en drink er vel ikke en åpen invitasjon om å ligge tenker jeg. Det er ikke Netflix & chill liksom. Haha Anonymkode: 7f4fa...fcd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september #7 Del Skrevet 18. september Er sikkert forskjellige forventninger fra hver enkelt. For min del hadde jeg ikke forventet det. Hadde feks en hjemmedate med drikke osv, fikset gjesterommet til hun når vi skulle køye. 10 min etter vi hadde lagt oss på hvert vårt rom, kom hun bort til mitt rom og det ble sengekos. Jeg hadde ingen forventninger for kvelden, men det hadde hun 😁. Anonymkode: a3722...b0a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september #8 Del Skrevet 18. september Jeg tror mange har en uskreven regel om tidligst 3. date, sånn hvis begge er seriøse. Var hvertfall sånn før. Greit å bli litt kjent først, og vite at man liker den andre, med mindre ligging er målet da. Anonymkode: e70b5...734 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september #9 Del Skrevet 18. september AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg tror mange har en uskreven regel om tidligst 3. date, sånn hvis begge er seriøse. Var hvertfall sånn før. Greit å bli litt kjent først, og vite at man liker den andre, med mindre ligging er målet da. Anonymkode: e70b5...734 Og så gjelder i tillegg det andre skriver, hva han forventer er irrelevant hvis du ikke vil (og du har såklart alltid lov til å prøve deg hvis du ønsker det på første date), men for mange er det naturlig å ha sex som del av datingen, men at det kan føles veldig forhastet ut på første date (og man fremstår litt mindre seriøs kanskje av å pushe på det) Anonymkode: e70b5...734 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september #10 Del Skrevet 18. september Det bør ikke være en forventning, nei. Liker dere hverandre godt er kanskje neste steg en middag, tredje date en hjemmedate med ost og vin og DA ligger det nok et ønske/forventning om noe mer Anonymkode: 2f54c...80d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovise78 Skrevet 18. september #11 Del Skrevet 18. september Sex på første date er litt risiko, tenker jeg. Med mindre man kjenner til hverandre litt fra før. Jeg hadde aldri turt å ta med meg en helt fremmed mann hjem, eller blitt med han hjem. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
takinova Skrevet 18. september #12 Del Skrevet 18. september Nei, hvorfor det? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september #13 Del Skrevet 18. september Rosa Gnom skrev (1 time siden): Akkurat en drink er vel ikke en åpen invitasjon om å ligge tenker jeg. Det er ikke Netflix & chill liksom. Ingen må ligge om de ser Netflix heller. Ikke engang om de planlegger ligg og ikke har lyst når de møtes. Eller midt i ligget. Sier det bare for dem som ikke tror de kan si nei. Anonymkode: 5b1c7...c5f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september #14 Del Skrevet 18. september AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Jeg tror mange har en uskreven regel om tidligst 3. date, sånn hvis begge er seriøse. Var hvertfall sånn før. Greit å bli litt kjent først, og vite at man liker den andre, med mindre ligging er målet da. Anonymkode: e70b5...734 Gjør som dere vil, uskrevne regel er ikke en regel som må følges. Anonymkode: 5b1c7...c5f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september #15 Del Skrevet 18. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har opprettet profil på datingside. Er d forventet at man blir med hjem for sex etter at man «møtes for en drink»? Anonymkode: 7f4fa...fcd Jeg blir trist av å lese spørsmål som dette. Det er ikke forventet nei, hvis noen prøver å presse deg til å ha sex så er de fryktelige mennesker Anonymkode: b596a...b6f 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 18. september #16 Del Skrevet 18. september Det kan være forhåpninger, men aldri ha sex med noen uten at du også ønsker det. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september #17 Del Skrevet 18. september Du skjønner fort at du selv må sette grensene her og ikke tenke på "hva som er forventet". Forhåpentligvis før du gjør deg dyrkjøpte erfaringer. Du bestemmer selv hva du vil og setter egne grenser, alltid. Anonymkode: 1cf23...a3b 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Gnom Skrevet 19. september #18 Del Skrevet 19. september AnonymBruker skrev (7 timer siden): Ingen må ligge om de ser Netflix heller. Ikke engang om de planlegger ligg og ikke har lyst når de møtes. Eller midt i ligget. Sier det bare for dem som ikke tror de kan si nei. Anonymkode: 5b1c7...c5f Selvfølgelig er det lov å ombestemme seg. Det er det alltid,men aldri spørr noen om Netflix & chill hvis du ikke har tenkt til å ligge med de for ordens skyld. Det er jo det det betyr. Ligge sammen. Det betyr det samme forsåvidt verden rundt. Hvis jeg spørr en amerikansk dame om hun vil være med på Netflix & chill så vet hun akkurat hva jeg mener,men fortsatt lov til å ombestemme seg. Jeg hadde forventet sex hvis noen spurte meg om det. For det er jo det det betyr,men enig med deg. Det er alltid lov til å si nei, ombestemme seg etc. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september #19 Del Skrevet 19. september For min del hadde det vært fullstendig utelukka. Sex er noe av det mest risikofylte jeg gjør, så jeg ville aldri ligget med en kvinne jeg akkurat har møtt. Kravet for å ha sex er langt høyere enn ellers, så da må jeg kjenne vedkommende først. Anonymkode: 9d4e8...591 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september #20 Del Skrevet 19. september Tenkte du å ha sex bare fordi det evt var forventet? Anonymkode: 12700...8f0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå