Gå til innhold

Trekant; hva gjør man med hverandre?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi har lyst å prøve trekant med ei ekstra jente, og har funnet ei som vil være med.

Men så trenger vi litt tips: Hva kan man gjøre i senga når man er to jenter og en gutt?

Anonymkode: 0689f...cb7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gutt bytter på å ta jentene, jentene tar hverandre mens gutt tar jente. Jentene holder på mens gutt ser på....
Det er bare fantasien som setter grenser og hva de andre er med på.

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært med på dette noen ganger. Jeg liker godt når jentene går sammen om å suge meg. 
Og så er det deilig når jentene har 69 og jeg kan bytte frem og tilbake mellom mus og munn på begge to. Dette tenner ofte jentene masse på også. 

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært med på trekant, to menn og en flott dame som var +10 år eldre enn meg, den andre mannen var ca 10 år yngre enn meg. Vi ble sugd av henne etter tur, vi knullet henne etter tur og vi to gutta sugde hverandre, noe hun satte stor pris på å se på. Jeg besøkte og hadde sex med henne flere ganger både før og etter trekanten. Hun var blitt enke og bearbeidet sorgen med å knulle med yngre menn. Desverre er hun ikke blant oss lengere. Jeg er nå 70 år.

  • Liker 3
  • Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat prøvd dette og det ga mersmak. Damene begynte med å kose med hverandre mens mannen så på, klining fingring og slikking. Vi damene bestemte når mannen fikk bli med på moroa😈 Han måtte vente litt….så krøyp vi bort til han og begynte å suge han samtidig, kjempedeilig❤️ så tok han den ene bakfra mens den andre ble slikka av hun som ble tatt bakfra og bytta på. Så lå vi damene å klina litt mens han bytta på å ta oss… en periode satt en på ansiktet hans og en annen ridde han. Holdt på i mange timer, begge damene kom et par ganger og han kom også er par ganger tror jeg. Vi avslutta med at vi begge sugde han til orgasme, det likte han veldig godt:)  

likte godt den over her som nevnte 69 og mannen bytter på å ta damene

Anonymkode: ad4f8...187

  • Liker 1
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Akkurat prøvd dette og det ga mersmak. Damene begynte med å kose med hverandre mens mannen så på, klining fingring og slikking. Vi damene bestemte når mannen fikk bli med på moroa😈 Han måtte vente litt….så krøyp vi bort til han og begynte å suge han samtidig, kjempedeilig❤️ så tok han den ene bakfra mens den andre ble slikka av hun som ble tatt bakfra og bytta på. Så lå vi damene å klina litt mens han bytta på å ta oss… en periode satt en på ansiktet hans og en annen ridde han. Holdt på i mange timer, begge damene kom et par ganger og han kom også er par ganger tror jeg. Vi avslutta med at vi begge sugde han til orgasme, det likte han veldig godt:)  

likte godt den over her som nevnte 69 og mannen bytter på å ta damene

Anonymkode: ad4f8...187

Kanskje vi må prøve noe lignende. Gleder meg sånn! Høres superdeilig ut 😊

Anonymkode: 0689f...cb7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Kanskje vi må prøve noe lignende. Gleder meg sånn! Høres superdeilig ut 😊

Anonymkode: 0689f...cb7

Ja det var utrolig deilig og veldig lystbetont kan du si:) kos dere.

er dere et par og ekstra dame? 

Anonymkode: ad4f8...187

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du er så lite kreativ at du må på Kvinneguiden og sanke tips på hva du kan finne på med to tilgjengelige jenter i senga, så bør du kanskje holde deg unna trekant og annet styr?

Anonymkode: f6d5e...509

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi tar med ei ekstra av og til 😊 Vi er i et par i slutten av 30åra, hun som er med oss er 30 og kjempedeilig 😉. Vi kvinnene pleier kose oss sammen med slikk og kyssing, mannen får ta på oss begge som han vil..fingre og slikking er noe vi starter med. Etterhvert liker jeg at hun suger han, etterpå vil jeg at han skal kn*lle henne. Elsker å se på det mens jeg onanerer meg selv til orgasme.... 🥰 Timer det så godt som mulig med deres orgasme.

Anonymkode: 3a22b...426

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvis du er så lite kreativ at du må på Kvinneguiden og sanke tips på hva du kan finne på med to tilgjengelige jenter i senga, så bør du kanskje holde deg unna trekant og annet styr?

Anonymkode: f6d5e...509

Forsåvidt enig i denne....har man lyst til en trekant, har man jo tanker om hva man vil gjøre.

Så er vel en mann som står bak innlegget med ståpikken i hånda nå.

Anonymkode: 3a22b...426

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Hvis du er så lite kreativ at du må på Kvinneguiden og sanke tips på hva du kan finne på med to tilgjengelige jenter i senga, så bør du kanskje holde deg unna trekant og annet styr?

Anonymkode: f6d5e...509

Det er jo gøy å dele erfaringer da! 

Anonymkode: ad4f8...187

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...