AnonymBruker Skrevet 18. september #1 Del Skrevet 18. september Har baby på 6 uker (hun er liten av seg, så er ikke mer enn 3,8kg) som jeg gjerne vil ha i bæresele. «Problemet» er at hun er for liten til at jeg får beina hennes ut på hver side?? Skal nyfødte også ha det? Eller hvordan bærer man nyfødt i selen? Anonymkode: 026eb...00e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september #2 Del Skrevet 18. september Meld deg inn i facebookgruppen "norsk bæregruppe", så kan du legge ut bilde av hvordan det ser ut og få mer spesifikke råd. Det kan være bedre å bruke elastisk sjal de første mnd spør du meg. Anonymkode: 0c39a...557 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september #3 Del Skrevet 18. september Likte best p bruke elastisk sjal i starten, bæresele liker jeg bedre når de får litt mer styrke i kroppen. Anonymkode: 483ba...e09 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september #4 Del Skrevet 18. september Jeg bar dem i froskestilling i starten. Anonymkode: bec1c...bcc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september #5 Del Skrevet 18. september Hvilken sele har du? Jeg bar min bittelille på 2,5 kg i Close Caboo. Var ikke noe problem å få riktig bærestilling. Anonymkode: e8fda...47e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tanuki Skrevet 18. september #6 Del Skrevet 18. september jeg kjøpte et infant insert til min ergobaby bæresele, brukte bæresele mer enn vogn de første månedene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september #7 Del Skrevet 18. september Jeg brukte Ergobaby Omni, passet fint fra 3 kilo ca. Viktig at de sitter riktig , froskestilling😊 Hvis du har en baby på nesten 4 kilo som ikke får riktig stilling i selen så har du enten feil sele, eller plassert baby feil i selen.. Anonymkode: 35b7f...99b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september #8 Del Skrevet 19. september Du må google hvordan babyer skal sitte i sele. For ja, de skal sitte med M-stilling i beina. Du kan bruke ringslynge, eller close caboo, og i tillegg er det mange andre bæreseler tilpasset små barn. Vi brukte Angelpack med nyfødt-stropp til våre, brukte det vel fra de var 3 kg. Anonymkode: e7a91...92e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september #9 Del Skrevet 19. september Ts her! Ser jo hvordan baby skal sitte, men får ikke «spredd» beina hennes nok til at de kommer ut på hver side? Anonymkode: 026eb...00e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september #10 Del Skrevet 19. september AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ts her! Ser jo hvordan baby skal sitte, men får ikke «spredd» beina hennes nok til at de kommer ut på hver side? Anonymkode: 026eb...00e Hvilken bæresele har du? Har du sjekket om den er på riktig innstilling/ hakk? Anonymkode: 35b7f...99b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september #11 Del Skrevet 19. september AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvilken bæresele har du? Har du sjekket om den er på riktig innstilling/ hakk? Anonymkode: 35b7f...99b Artipoppe. Innstilling? Trodde de var som de var🙈 da skal jeg sjekke det Anonymkode: 026eb...00e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september #12 Del Skrevet 19. september AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Artipoppe. Innstilling? Trodde de var som de var🙈 da skal jeg sjekke det Anonymkode: 026eb...00e Jeg har ingen erfaring med den så vet ikke om det er noe justering på den. Mulig den rett å slett ikke passer… anbefaler ergobaby. Anonymkode: 35b7f...99b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september #13 Del Skrevet 19. september AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg har ingen erfaring med den så vet ikke om det er noe justering på den. Mulig den rett å slett ikke passer… anbefaler ergobaby. Anonymkode: 35b7f...99b Har ergobaby også, men får ikke til den heller, men skal sjekke ut innstilling! Anonymkode: 026eb...00e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september #14 Del Skrevet 19. september AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Har ergobaby også, men får ikke til den heller, men skal sjekke ut innstilling! Anonymkode: 026eb...00e I ergobaby omni er det hvertfall justering på innsiden, skal stå antall cm… også skal babyen ha beina ganske godt opp sånn at det er egentlig ikke hele foten som skal ut.. typ fra kneet å ut Anonymkode: 35b7f...99b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september #15 Del Skrevet 19. september Vi synes artipoppe var for stor. Passet ikke før baby var litt større. Til gjengjeld passer den lenge og vi bruker den fortsatt på baby over året som er stor for alderen. Anonymkode: b468b...901 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september #16 Del Skrevet 23. september Oppdatering: har nå fått det til, viste seg at jeg hadde strammet beltet rundt midjen min for hardt/stramt, når jeg løsnet på dette fikk baby ut føttene Anonymkode: 026eb...00e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå