Gjest diorgirly Skrevet 22. februar 2006 #1 Skrevet 22. februar 2006 Jeg ble skikkelig redd her. Driver å farger håret, så merker jeg når jeg førte i fargen at jeg sto igjen med unormalt mye hår i hendene som hadde løsnet. Hjelp, hva skal jeg gjøre? :|
Gjest Gjest Skrevet 22. februar 2006 #2 Skrevet 22. februar 2006 har du veldig slitt hår? sånn før du farget det? farger du det veldig mye? det blir jo som hvis man bleker det for mye eller det er slitt før man bleker det, da kan man ende opp med flere never med hår i hendene.. men det skjer som regel ikke noe mer.. bare kur det mye...!
Gjest diorgirly Skrevet 22. februar 2006 #3 Skrevet 22. februar 2006 Farger ikke håret mitt mye, og ikke var det spesielt slitt heller Men takk for svar, håper det holder seg på ja ;p
Gjest Gjest Skrevet 22. februar 2006 #4 Skrevet 22. februar 2006 men da er det nok ikke noe fare, du tror sikkert det er verre enn det er.. eller så kan man miste mer hår på diverse årstider fks, eller hvis man ikke har gredd håret veldig mye på en stund..
Dru Skrevet 22. februar 2006 #5 Skrevet 22. februar 2006 Sånn er mitt også. Av og til står jeg igjen med en diger håndfull hår i dusjen. Jeg har tjukt og fint hår ennå, så det utgjør ikke så veldig stor forskjell. Jeg tror det er ganske vanlig å miste mer enn normalt når det farges.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå