Gå til innhold

Oppussing av bad, pris?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som har pusset opp badet i det siste? Hva kostet det dere? 

Jeg skal pusse opp badet nå og ser at totalsummen blir ca 500 000kr. Da skal jeg også utvide det så det er inkludert riving og bygging g av ny vegg.

Synes jo at det er fryktelig dyrt men det er kanskje det det koster🙈?

Anonymkode: 64849...e3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan du ikke gjøre noe selv? Rive og sette opp ny vegg kan du gjøre selv og materialet koster ikke allverden for skjelettet

Anonymkode: e495b...f5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg har hverken kunnskap eller utstyr til å gjøre noe selv. Bor også i 4 etasje uten heis så det å begynne å rive et gammelt bad og bære ned alt boss blir en altfor stor jobb for meg. 

 

Anonymkode: 64849...e3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nei, jeg har hverken kunnskap eller utstyr til å gjøre noe selv. Bor også i 4 etasje uten heis så det å begynne å rive et gammelt bad og bære ned alt boss blir en altfor stor jobb for meg. 

 

Anonymkode: 64849...e3f

YouTube er nok. Sag, tommestokk og drill. Eller du kan betale for jobben, men da er 500.000 rimelig betaling

Anonymkode: e495b...f5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den summen stemmer nok, ja. Det er veldig dyrt å pusse opp bad.

Har et vennepar som nylig gjorde det, og badet er ikke spesielt stort en gang. Det ble fint, men veldig dyrt.

De satte bort alt til fagfolk, gjorde ikke noe selv. Har full forståelse for at du også ønsker det, særlig når du ikke har noen kunnskaper eller erfaring med oppussing.

Anonymkode: f0bc6...8a9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi pusset opp et stort bad (16 kvm) i våres, og ga 650.000. Da valgte vi veldig rimelige fliser som var på kampanjetilbud og rimelig innredning, do, badekar og dusjvegger som også var på tilbud. Hadde ikke hatt sjans til å få gjort det rimeligere (vi kan ikke gjøre noe som helst selv).

Anonymkode: f0e26...858

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres ut som en normal og ganske fin pris! Lykke til 😊

Anonymkode: ed91d...1e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...