AnonymBruker Skrevet 18. september #1 Del Skrevet 18. september Mistet et skår av fortanna, men ser ikke noe rødt inne i skåret, så det har ikke nådd "margen". Da er det vel bare kosmetisk? Hva kan man gjøre med det? Har ikke råd til krone. Anonymkode: 7a869...b43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september #2 Del Skrevet 18. september Jeg mistet en del av en tann i underkjeven, så mulig det blir litt annerledes. Jeg vet ikke akkurat hva tannlegen gjorde, men hun fylte oppi med noe som gjør at jeg ikke lenger merker at det mangler en del. Anonymkode: 74c39...6b0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september #3 Del Skrevet 18. september AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Mistet et skår av fortanna, men ser ikke noe rødt inne i skåret, så det har ikke nådd "margen". Da er det vel bare kosmetisk? Hva kan man gjøre med det? Har ikke råd til krone. Anonymkode: 7a869...b43 Du finner ikke noe rødt inni knekte tenner, da må du bruke rød tusj etter at tanna er knekt Hva som kan gjøres må du til tannlege for å få vurdert. Anonymkode: 796cf...960 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september #4 Del Skrevet 19. september Ta med deg biten som har falt av når du oppsøker tannlegen, dersom den er over 3 mm. Legg den i en liten beholder med melk i mellomtiden (for eksempel et glass ment for urinprøve). Anonymkode: f8787...e94 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå