AnonymBruker Skrevet 18. september 2024 #1 Skrevet 18. september 2024 Hvor lenge hadde dere kjærlighetssorg? ble sammen med eksen igjen (etter 10 år) for noen måneder siden. Han slo opp forrige tirsdag som kom litt brått på og jeg var vært et mareritt siden. Sover ikke, spiser ikke, fungerer nogenlunde på jobb og da jeg kommer hjem fra jobb er jeg helt ødelagt.. Vil egentlig bare at han skal angre, men virker som han er bestemt Anonymkode: 98354...cdf 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2024 #2 Skrevet 18. september 2024 Har du vert sammen med han i 10 år, slutt, også sammen igjen? Så gjorde han det slutt etter kort tid? Anonymkode: dbb93...6a4 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2024 #3 Skrevet 18. september 2024 1 år nå! Og savnet sitter der hver eneste dag. Tror han var den rette for meg, og jeg frykter at han aldri blir min. Det er bare han jeg vil ha. Kun han som har fått meg til å føle det sånn. Føler med deg TS 💔 Anonymkode: 6b2bf...312 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2024 #4 Skrevet 18. september 2024 Fire år her. Som #3 over her så savner jeg han hver dag, og kan ikke se for meg at jeg noen gang skal ha lyst på noen andre. Han var min klippe, men det var jeg som ødela forholdet😭 Anonymkode: 8426b...93e
anonym ss Skrevet 18. september 2024 #5 Skrevet 18. september 2024 5 år her. Drømmene gir meg aldri fred, våkner ukentlig med angst i hjertet. Mistet samboeren grunnet avstand og masse jobb, vi var naive. Ts, man finner en måte å leve på og bli glad i igjen. Tro meg. Livet blir fint på mange andre måter🫶 Livet overrasker alltid. Det er mening i alt!
AnonymBruker Skrevet 19. september 2024 #6 Skrevet 19. september 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Har du vert sammen med han i 10 år, slutt, også sammen igjen? Så gjorde han det slutt etter kort tid? Anonymkode: dbb93...6a4 Nei, vi var sammen i 3 år så ble slutt for 7 år siden. Fant sammen igjen i Mars, ble sammen i Juli også gjorde han det slutt😔 Anonymkode: 98354...cdf
AnonymBruker Skrevet 19. september 2024 #7 Skrevet 19. september 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): 1 år nå! Og savnet sitter der hver eneste dag. Tror han var den rette for meg, og jeg frykter at han aldri blir min. Det er bare han jeg vil ha. Kun han som har fått meg til å føle det sånn. Føler med deg TS 💔 Anonymkode: 6b2bf...312 Å fy.. Ja ikke sant. Har samme følelse om at jeg hadde funnet den rette 😫 Anonymkode: 98354...cdf
AnonymBruker Skrevet 19. september 2024 #8 Skrevet 19. september 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Fire år her. Som #3 over her så savner jeg han hver dag, og kan ikke se for meg at jeg noen gang skal ha lyst på noen andre. Han var min klippe, men det var jeg som ødela forholdet😭 Anonymkode: 8426b...93e Hva da, lå du med en annen ? Da var han hverken din klippe eller noe annet romantisk og du er bare bare dust. Anonymkode: cafbb...110
AnonymBruker Skrevet 19. september 2024 #9 Skrevet 19. september 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Nei, vi var sammen i 3 år så ble slutt for 7 år siden. Fant sammen igjen i Mars, ble sammen i Juli også gjorde han det slutt😔 Anonymkode: 98354...cdf Du var bare en bootycall for ham ... det burde du skjønt. Anonymkode: cafbb...110 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå