Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge hadde dere kjærlighetssorg?

ble sammen med eksen igjen (etter 10 år) for noen måneder siden. Han slo opp forrige tirsdag som kom litt brått på og jeg var vært et mareritt siden. Sover ikke, spiser ikke, fungerer nogenlunde på jobb og da jeg kommer hjem fra jobb er jeg helt ødelagt.. Vil egentlig bare at han skal angre, men virker som han er bestemt :(

Anonymkode: 98354...cdf

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du vert sammen med han i 10 år, slutt, også sammen igjen? Så gjorde han det slutt etter kort tid?

Anonymkode: dbb93...6a4

• Liker 1
Skrevet

1 år nå! Og savnet sitter der hver eneste dag. Tror han var den rette for meg, og jeg frykter at han aldri blir min. Det er bare han jeg vil ha. Kun han som har fått meg til å føle det sånn.

Føler med deg TS 💔

Anonymkode: 6b2bf...312

• Hjerte 1
Skrevet

Fire år her. Som #3 over her så savner jeg han hver dag, og kan ikke se for meg at jeg noen gang skal ha lyst på noen andre. Han var min klippe, men det var jeg som ødela forholdet😭

Anonymkode: 8426b...93e

Skrevet

5 år her. Drømmene gir meg aldri fred, våkner ukentlig med angst i hjertet. Mistet samboeren grunnet avstand og masse jobb, vi var naive.

Ts, man finner en måte å leve på og bli glad i igjen. Tro meg. Livet blir fint på mange andre måter🫶 Livet overrasker alltid. Det er mening i alt!

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Har du vert sammen med han i 10 år, slutt, også sammen igjen? Så gjorde han det slutt etter kort tid?

Anonymkode: dbb93...6a4

Nei, vi var sammen i 3 år så ble slutt for 7 år siden. Fant sammen igjen i Mars, ble sammen i Juli også gjorde han det slutt😔

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

1 år nå! Og savnet sitter der hver eneste dag. Tror han var den rette for meg, og jeg frykter at han aldri blir min. Det er bare han jeg vil ha. Kun han som har fått meg til å føle det sånn.

Føler med deg TS 💔

Anonymkode: 6b2bf...312

Å fy.. Ja ikke sant. Har samme følelse om at jeg hadde funnet den rette 😫

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Fire år her. Som #3 over her så savner jeg han hver dag, og kan ikke se for meg at jeg noen gang skal ha lyst på noen andre. Han var min klippe, men det var jeg som ødela forholdet😭

Anonymkode: 8426b...93e

Hva da, lå du med en annen ? Da var han hverken din klippe eller noe annet romantisk og du er bare bare dust. 

Anonymkode: cafbb...110

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Nei, vi var sammen i 3 år så ble slutt for 7 år siden. Fant sammen igjen i Mars, ble sammen i Juli også gjorde han det slutt😔

Du var bare en bootycall for ham ... det burde du skjønt.

Anonymkode: cafbb...110

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...