AnonymBruker Skrevet 29. september #61 Del Skrevet 29. september Jeg har et nesten manisk forhold til kveldsmat for jeg klarer ikke å legge meg uten mat i magen, litt kjipt siden kveldsmat jo er det måltidet man aller helst skal droppe hvis man vil ned i vekt. En setning endret hele forholdet mitt til kveldsmat og det var dette; -det er ikke farlig å være sulten! Og det er det jo vitterligen ikke. Skulle det nå skje at jeg ikke får sove så er det jo bare å stå opp igjen, spise et knekkebrød med et tent lys på bordet og legge seg igjen. Anonymkode: ff2a0...323 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 29. september #62 Del Skrevet 29. september AnonymBruker skrev (23 timer siden): Det er da ikke helsefarlig å bruke av kroppens energilagre når man trener? Det er tvert imot sunt og naturlig. Anonymkode: c2801...a38 Hvor kommer energilagrene fra når du ikke eter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september #63 Del Skrevet 29. september Jeg er konstant sulten og blir gal. Anonymkode: 27715...40b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september #64 Del Skrevet 29. september Maleficenta skrev (3 timer siden): Hvor kommer energilagrene fra når du ikke eter? Først og fremst glykogen i muskler og lever, men også fra fett, spesielt hvis du spiser lite karbohydrater. Anonymkode: c2801...a38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 30. september #65 Del Skrevet 30. september AnonymBruker skrev (14 timer siden): Først og fremst glykogen i muskler og lever, men også fra fett, spesielt hvis du spiser lite karbohydrater. Anonymkode: c2801...a38 Det tærer da på musklene. Slutt å fraråde folk å spise Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september #66 Del Skrevet 30. september Maleficenta skrev (41 minutter siden): Det tærer da på musklene. Slutt å fraråde folk å spise Nei, det tærer på glykogen og fett, det er derfor vi har det. Anonymkode: c2801...a38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 30. september #67 Del Skrevet 30. september AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Nei, det tærer på glykogen og fett, det er derfor vi har det. Anonymkode: c2801...a38 Og det får man av mat man spiser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september #68 Del Skrevet 30. september Maleficenta skrev (6 minutter siden): Og det får man av mat man spiser Ja. Maten lagres som glykogen og fett, slik at vi ikke skal være avhengig av å ha mat i magen hele tiden. Det er slik naturen har innrettet det og det er meningen at vi skal bruke lagret energi og så fylle på. Anonymkode: c2801...a38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 1. oktober #69 Del Skrevet 1. oktober AnonymBruker skrev (18 timer siden): Ja. Maten lagres som glykogen og fett, slik at vi ikke skal være avhengig av å ha mat i magen hele tiden. Det er slik naturen har innrettet det og det er meningen at vi skal bruke lagret energi og så fylle på. Anonymkode: c2801...a38 Ja men vi skal ikke gå og sulte oss selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober #70 Del Skrevet 1. oktober AnonymBruker skrev (På 18.9.2024 den 19.59): Hvordan takler du sultfølelsen mens du slanker deg? Og tilleggsspørsmål; Vil sultfølelsen gå over når man når målvekt og spiser akkurat passe kalorier for å holde vekten? Anonymkode: 05880...bc5 jeg har nådd målet etter 30 kilo ned, men kjenner fortesatt på sult, det er bae at jeg nå vet at den ikke er noe som må fylles, det er greit å være sulten melloom måltidene. Stort sett spiser jeg sammensatt nook til at den ikke kommer men noen ganger glipper det og da får den bare gange litt da.. Anonymkode: 2996a...9e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober #71 Del Skrevet 1. oktober Maleficenta skrev (56 minutter siden): Ja men vi skal ikke gå og sulte oss selv Nei, det er klart. Men det er ikke farlig å trene på tom mage. Noen av oss foretrekker det, og det gir også mening at man får mer energi og fokus når man ikke nettopp har spist. Når magen er full er kroppen innstilt på å slappe av og fordøye, og når man ikke har spist på en stund blir kroppen mer innstilt på jakt og sanking. Sult trenger forøvrig ikke å være et stort problem selv om man slanker seg, hvis man spiser skikkelig mat. Anonymkode: c2801...a38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå