Gå til innhold

Hvordan takler du sultfølelsen mens du slanker deg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Prokrastinering. Å så langt som mulig utsette neste måltid. Hver dag, resten av livet. Med familie og regelmessige måltider blir det å spise langsomt til man er halvmett - hver gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

 

Min erfaring også. Spiser meg stappmett til de fleste måltider, spiser minimalt karbohydrat. Spiste meg også stappmett på pasta nylig. To timer senere skrek magen etter mat igjen. Det skjer aldri når måltidet er basert på kjøtt eller fisk.

 

Anonymkode: c2801...a38

Pasta er raske karbohydrater som man gir langvarig metthetsfølelse. Poteter derimot, ikke spesielt mye kalorier, og er blant matvarene som gir deg høyest metthetsfølelse.

Anonymkode: a093f...a0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slanker meg ikke, men har en venninne som holder på med det for tiden. Det hun gjør, er alltid å ha masse frukt i hus. Kjenner hun seg sulten, så tar hun seg et eple, en banan eller annet. Så der hun tidligere hadde lett for å hive innpå kjeks og smågodt, der spiser hun nå frukt i stedet.

 

Anonymkode: 5d9af...bc3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Spørsmål mens man er inne på samtalen men jeg får ikke sove uten og spist rett før jeg legger meg og har vært sånn i alle år😱 noen som har hatt det likt og fått det bort? Kan ikke sitte våken hver natt heller så tar alltid 2 skiver før jeg legger meg

Anonymkode: 9bb4e...28f

Hvorfor må du få det vekk? For meg passer det bra å spise brunsj, middag og kvelds med ca 5t mellom hvert måltid. Ingen ting i veien med kveldsmat hver dag så lenge du har lagt inn dette i planen og det ikke blir ekstra måltid.

Anonymkode: 294c1...b2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare jeg som blir en miserabel ***** av å gå ned i vekt? Sur, grinete og sint!

Anonymkode: a093f...a0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg spiste mat som ikke gav økning i blodsukkeret og etter bare en uke forsvant sultfølelsen. Gikk ned 25 kg. Spiste meg god og mett under hele denne perioden. Har vært vektstabil i snart 15 år uten å legge på meg. Spiser fremdeles mest av grønnsaker, fisk og kylling. Droppet brød, pasta og ris. Har også fått mye bedre helse. 

Anonymkode: 6f387...996

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...