Gå til innhold

Leter etter en 3 seter som er superbehagelig

Natta1980

Anbefalte innlegg

Syns de to siste sofaene mine har vært harde og ikke gitt den feel good følelsen. var i prisklassen 6-12000kr.

Ser at flere mer kostbare sofaer har tynne puter å sitte på. Er de harde mon tro eller kan de være likevel myke og behagelige?

ser etter en 3 seter som er supermyk, at man bare synker ned mellom putene, god kvalitet mm.

er interessert i å høre andres erfaringer. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mitt beste forslag, er at du drar til en møbelforretning og prøvesitter sofaer selv. Da finner du en som passer deg.

Jeg liker sofaer som er litt mer faste i fisken enn det du er på jakt etter. Synes ikke det er så godt å synke fullstendig nedi...

Møbelbutikkene har massevis av sofaer, så prøvesitt!

Anonymkode: 46feb...a4d

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ditt ønske høres ut som mitt mareritt. Oppskrift på vond rygg.
Men siden budsjettet ditt er ganske trangt, har du sjekka hva IKEA har hvis du har de i nærheten? Ta en tur til ulike møbelforhandlere og prøvesitt👍

Anonymkode: 21e18...b61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt mange sofaer. Ektorp, Söderhamn (helt grusom), Mulbery, skinnsofa, Jysk(anbefales ikke), den beste jeg har hatt var en microfibersofs med ganske høy rygg fra skeidar. Tror ikke slike finnes her til lands lengre. Men den jeg har nå, er slik sofa som du beskriver, hatt den i ett år og fortsatt svært fornøyd. Grönlid fra IKEA. Det er en dyp, stor og myk sofa med ganske høy rygg samtidig som den er fin.

Anonymkode: a621e...e21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...