AnonymBruker Skrevet 19. september #41 Del Skrevet 19. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Slutt og tull, alvorlig talt... Dette har du ikke greie på. Man blir ikke "neddopet" av Sobril. Hva slags bivirkninger tror du man skal få av det? Tror du ikke man kan få bivirkninger av "urter"? Tar du ansvaret når TS blir alvorlig syk og må legges inn fordi hun ikke tør å ta medisiner hun har fått foreskrevet av lege og blir enda sykere? Ingen har noe med å fortelle en pasient at de ikke skal ta medisiner som lege, med utdanning, erfaring, som har undersøkt pasienten og har tilgang til deres journal, har skrevet ut til dem. Det kan være livsfarlig. Anonymkode: 82c21...658 Vanlig bivirkning er døsighet og tretthet ! Anonymkode: 2c2c3...98f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september #42 Del Skrevet 19. september AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det er godt dokumentert at ashwaganda hjelper mot uro og angst! skal fortelle deg at jo man blir neddopet av forskjellige preparater, og gir masse bivirkninger, og blir nærmest en zoombie ! Anonymkode: 2c2c3...98f Du blir ikke zombie av benzo, i alle fall ikke Sobril. Antipsykotika derimot. Anonymkode: 65afd...dd4 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september #43 Del Skrevet 19. september AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vanlig bivirkning er døsighet og tretthet ! Anonymkode: 2c2c3...98f Av sobril blir man en trøtt person man ikke orker noe av.Jeg så en person som gikk på det engang, så helt sløv ut, ingen mimikk i ansiktet. Anonymkode: 2c2c3...98f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september #44 Del Skrevet 19. september AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Av sobril blir man en trøtt person man ikke orker noe av.Jeg så en person som gikk på det engang, så helt sløv ut, ingen mimikk i ansiktet. Anonymkode: 2c2c3...98f Da må h*n ha tatt store mengder eller ikke tålt det. Går selv på et sterkere benzo ved noen anledninger. Blir verken sløv eller trøtt. Såklart kan noen oppleve bivirkninger, sånn er det med alt, selv "naturlige" produkter. Anonymkode: d24aa...638 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september #45 Del Skrevet 19. september AnonymBruker skrev (3 timer siden): Prøv noe urter, ikke prøv noe du kan få mye bivirkninger av og bli neddopet av, prøv ashwaganda i stedet. Anonymkode: 2c2c3...98f Du skal spise ganske store mengder sobril for å bli neddopet. Skal du drive med urter osv MÅ du ha mye kunnskap da det i verste fall skader organene dine. Ashwagandha må også brukes over tid for å få effekt, ts trenger beroligende effekt nå, ikke om flere uker. Du bør forresten lese om sobril på felleskatalogen, for den har svært få bivirkninger. Anonymkode: b2679...19b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #46 Del Skrevet 20. september AnonymBruker skrev (21 timer siden): Du skal spise ganske store mengder sobril for å bli neddopet. Skal du drive med urter osv MÅ du ha mye kunnskap da det i verste fall skader organene dine. Ashwagandha må også brukes over tid for å få effekt, ts trenger beroligende effekt nå, ikke om flere uker. Du bør forresten lese om sobril på felleskatalogen, for den har svært få bivirkninger. Anonymkode: b2679...19b Nei ashwaganda virker ganske fort.Skader organer ? dette har blitt brukt i tusenvis av år 😄 Anonymkode: 2c2c3...98f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #47 Del Skrevet 20. september Har snakket med legen og hun frarådte meg på det sterkeste å ta Sobril. Isteden så vil det bli forsøkt samtaleterapi på meg først om ei ukes tid. TS Anonymkode: 3b5af...af9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september #48 Del Skrevet 20. september Jeg bruker det to ganger i uken i snitt og har brukt samme dose i ca 20 år. Har aldri blitt avhengig og det har fjernet sånn ca 90% av all angsten jeg hadde. Jeg kan bli ørlite trett enkelte ganger, men som oftest ikke. Vanligvis får jeg litt mer energi av det, siden det stanser angst og kverning. Anonymkode: b79f7...bb5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå