AnonymBruker Skrevet 18. september #1 Del Skrevet 18. september Angsten min får meg til å føle at jeg skal miste kontrollen og besvime hele dagen. Tror i hvert fall det er angsten, legen fant ikke noe galt og sendte meg hjem. Spurte også om jeg hadde Sobril. Vil Sobril få meg til å føle meg enda mer neddopet/nær å besvime? Da vil jeg helst ikke ta den, siden jeg er så redd for å miste kontrollen, svime av og havne i koma. Er redd for hvordan den vil påvirke hjernen min… Anonymkode: 3b5af...af9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september #2 Del Skrevet 18. september Skulle du ikke snakke med fastlegen din denne uka om dine psykiske problemer? Anonymkode: 25c4b...7c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 18. september #3 Del Skrevet 18. september AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Angsten min får meg til å føle at jeg skal miste kontrollen og besvime hele dagen. Tror i hvert fall det er angsten, legen fant ikke noe galt og sendte meg hjem. Spurte også om jeg hadde Sobril. Vil Sobril få meg til å føle meg enda mer neddopet/nær å besvime? Da vil jeg helst ikke ta den, siden jeg er så redd for å miste kontrollen, svime av og havne i koma. Er redd for hvordan den vil påvirke hjernen min… Anonymkode: 3b5af...af9 Sobril vil bare gjøre deg litt mer avslappet..men dette er en medisin du blir veldig avhengig av og bør bare brukes innimellom . Du vil ikke havne i koma men føle deg litt full Har du en psykolog du snakker med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september #4 Del Skrevet 18. september Dette må du nesten snakke med lege (ev. farmasøyt på apotek) om. Sobril og andre benzo er uansett en dårlig måte å håndtere angst på i lengden, så du må skaffe deg andre måter å håndtere det på. Anonymkode: 65afd...dd4 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september #5 Del Skrevet 18. september AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Skulle du ikke snakke med fastlegen din denne uka om dine psykiske problemer? Anonymkode: 25c4b...7c0 Ja, men hva har det med dette innlegget å gjøre? Anonymkode: 3b5af...af9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september #6 Del Skrevet 18. september AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja, men hva har det med dette innlegget å gjøre? Anonymkode: 3b5af...af9 Det har vel alt å gjøre med dette innlegget, da det er legen som må svare på det du spør om og de problemene du har. Anonymkode: 65afd...dd4 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september #7 Del Skrevet 18. september AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ja, men hva har det med dette innlegget å gjøre? Anonymkode: 3b5af...af9 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det har vel alt å gjøre med dette innlegget, da det er legen som må svare på det du spør om og de problemene du har. Anonymkode: 65afd...dd4 ☝️ Anonymkode: 25c4b...7c0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september #8 Del Skrevet 18. september AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det har vel alt å gjøre med dette innlegget, da det er legen som må svare på det du spør om og de problemene du har. Anonymkode: 65afd...dd4 Ok, var verdt et forsøk🤷♀️ Anonymkode: 3b5af...af9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september #9 Del Skrevet 18. september AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ok, var verdt et forsøk🤷♀️ Anonymkode: 3b5af...af9 Du skal ikke drive og ta medisin uten å ha snakket med legen din. Anonymkode: 25c4b...7c0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet 18. september #10 Del Skrevet 18. september (endret) Sobril hadde jeg holdt meg unna hvis jeg kunne. En tablett folk blir lett avhengig av hvis den brukes over for lang tid. Har ei søster som ikke klarer seg uten lengre. Og leger skriver ut og skriver ut istedet for å ta tak i problemet slik at de slipper å bli avhengig. Idiotisk Endret 18. september av GrønnNellik68 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september #11 Del Skrevet 18. september AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ok, var verdt et forsøk🤷♀️ Anonymkode: 3b5af...af9 Men har du bare fått utskrevet Sobril uten noen instrukser fra legen om når du kan ta de og hvilken effekt de har? Det er ikke den sterkeste typen benzo, men det er jo like fullt B-preparat, og ikke noe leger deler ut over en lav sko. Anonymkode: 65afd...dd4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september #12 Del Skrevet 18. september Sobril vil nok ta bort denne følelsen, men du kan jo ikke bruke den over tid. Men er det uutholdelig så vil det nok hjelpe en del. Anonymkode: d24aa...638 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september #13 Del Skrevet 18. september AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du skal ikke drive og ta medisin uten å ha snakket med legen din. Anonymkode: 25c4b...7c0 Oooog, du må ta tak i selve årsaken til problemene dine hvis du vil bli frisk, det hjelper ikke å selvmedisinere. Anonymkode: 25c4b...7c0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september #14 Del Skrevet 18. september AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Men har du bare fått utskrevet Sobril uten noen instrukser fra legen om når du kan ta de og hvilken effekt de har? Det er ikke den sterkeste typen benzo, men det er jo like fullt B-preparat, og ikke noe leger deler ut over en lav sko. Anonymkode: 65afd...dd4 Ja, fortalte bare om sterk angst, og han (ikke fastlegen) skrev ut en resept for å komme meg igjennom noen vanskelige dager (IKKE over tid). Det var den interaksjonen. Ikke første gangen legen skriver det ut, og har brukt dette for noen år siden når angsten min var nesten like ille. Anonymkode: 3b5af...af9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september #15 Del Skrevet 18. september AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, fortalte bare om sterk angst, og han (ikke fastlegen) skrev ut en resept for å komme meg igjennom noen vanskelige dager (IKKE over tid). Det var den interaksjonen. Ikke første gangen legen skriver det ut, og har brukt dette for noen år siden når angsten min var nesten like ille. Anonymkode: 3b5af...af9 Men hvis du har brukt det før har du vel erfaring med hvordan det fungerer? Anonymkode: 65afd...dd4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september #16 Del Skrevet 18. september AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja, fortalte bare om sterk angst, og han (ikke fastlegen) skrev ut en resept for å komme meg igjennom noen vanskelige dager (IKKE over tid). Det var den interaksjonen. Ikke første gangen legen skriver det ut, og har brukt dette for noen år siden når angsten min var nesten like ille. Anonymkode: 3b5af...af9 Hvorfor spør du hvis du har brukt det før? Anonymkode: 25c4b...7c0 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september #17 Del Skrevet 18. september AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor spør du hvis du har brukt det før? Anonymkode: 25c4b...7c0 Fordi jeg er redd for at kroppen min skal reagere annerledes nå. Det er tre år siden sist og husker egentlig ikke 100% hvordan det føltes… Anonymkode: 3b5af...af9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september #18 Del Skrevet 18. september AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Fordi jeg er redd for at kroppen min skal reagere annerledes nå. Det er tre år siden sist og husker egentlig ikke 100% hvordan det føltes… Anonymkode: 3b5af...af9 Så du har gått minst 3 år uten å ta tak i angsten din? Anonymkode: 25c4b...7c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september #19 Del Skrevet 18. september AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Så du har gått minst 3 år uten å ta tak i angsten din? Anonymkode: 25c4b...7c0 Nei, har vel heller fått tilbakefall av den. Den gikk nesten over forrige gang, og har nå kommet tilbake etter så lang tid. Anonymkode: 3b5af...af9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september #20 Del Skrevet 18. september AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei, har vel heller fått tilbakefall av den. Den gikk nesten over forrige gang, og har nå kommet tilbake etter så lang tid. Anonymkode: 3b5af...af9 Men da må du snakke med legen din. Anonymkode: 25c4b...7c0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå