Gå til innhold

Erfaringer med nettdating?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Finnes jo så mange nettsider nå, som tinder, sukker, møteplassen osv. Men finner man de seriøse folka der inne? De seriøse for meg, det er de som ikke bare tenker på å skaffe noen å ha sex med. Jeg mener noe som kan bygge seg opp over tid, og bli til et kjæresteforhold/samboerskap/giftemål. Og hvordan skal man gå fram for å skille klinten fra hveten - og finne en mann som ER seriøs. Noen som vil dele sine erfaringer og råd?

Anonymkode: 7728e...0ea

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sikt på menn som er like attraktive som deg selv.

Anonymkode: 6eb30...fcb

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare dårlige. Fullt av søppel. Bedre å finne tilbake til exen

Anonymkode: eece5...3a3

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner flere som har funnet kjærligheten på tinder og møteplassen. Både venner, familiemedlemmer og kolleger. Som har vært sammen lenge. Ei venninne skal gifte seg snart med en hun traff på tinder for 3 år siden. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke så vanskelig å finne, men de fleste av oss som er seriøse får lite til ingen oppmerksomhet. De som både er og fremstår som useriøse er stort sett først i køen, så med mindre du har veldig flaks kan du måtte lete i månedsvis før du finner oss andre.

Anonymkode: b8536...a08

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unngå de som ikke har tekst i profilen (null innsats tilsier liten seriøsitet), de med bilder med fokus på kropp, de som på melding er opptatt av kun utseendet ditt, ikke personen. Se etter de som ser ut til å ha sammenfallende interesser som deg, og sikt heller litt lavere utseendemessig enn du tror du kan ha sjans på (menn er ofte elendig på å ta bilder av seg selv). Få alltid fullt navn før du møter noen slik at du kan sjekke at de er den de utgir seg som, og at de faktisk er single (søk opp adressen og sjekk om det bor flere der). Det er en stor silejobb, men det finnes noen bra innimellom.

Anonymkode: f5736...2e3

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har positive og negative erfaringer med nettdating. Bare for å nevne noe positivt ; Ungene mine er ett resultat av nettdating. Vi møttes via nett. Så jo. Det finnes noen ordentlige folk der ute,men du må være flink til å sile de ut. Flink til å se etter tegn. Det er vanskelig å si akkurat hva du må se etter da det er så mye variert,men jeg føler at jeg kan vite om dama er noe for meg etter bare å ha utvekslet noen få setninger. Det finnes mer søppel enn gode mennesker,men sånn er det!

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unngå for all del menn i bar overkropp- bilder....det betyr at de er fokusert på sex og utseende............

Anonymkode: ca9c9...089

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant eksen min på nettdating. En litt mindre "seriøst" nettdating-side. Vi var sammen i 9 år. 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant min kjæreste på tinder. 

Anonymkode: 8b3b1...d5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri funnet meg mann via sjekkeapp...

Prøvde møteplassen, men det var ingen som appellerte til meg fant jeg ut, så da slettet jeg den. Har ikke prøvd andre apper heller. Kommer ikke til å gjøre det heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant kjæresten på Happn. 

Jeg hadde grundig og klar bio som viste at jeg var ute etter seriøst monogamt forhold. Kom en del useriøse selvsagt, men de bare ignorerte jeg.

Silte hardt ut med de jeg kom i chat med mht hvordan chatten fløt. Møtte de jeg «godkjente» til kaffe.

Ble et par jeg var ekslusiv noen mnd før vi innså det ikke funket, men fine menn.

Så møtte jeg kjæresten der det smalt fra første date❤️

Anonymkode: 3a4e2...e7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 18.9.2024 den 19.32):

Finnes jo så mange nettsider nå, som tinder, sukker, møteplassen osv. Men finner man de seriøse folka der inne? De seriøse for meg, det er de som ikke bare tenker på å skaffe noen å ha sex med. Jeg mener noe som kan bygge seg opp over tid, og bli til et kjæresteforhold/samboerskap/giftemål. Og hvordan skal man gå fram for å skille klinten fra hveten - og finne en mann som ER seriøs. Noen som vil dele sine erfaringer og råd?

Anonymkode: 7728e...0ea

Seriøse finnes nok der ute, men det er veldig vanskelig å finne dem. Jeg prøver selv å framstå på bioen som seriøs i håp om å finne noen som tenker i samme baner, men det gjør jo at jeg blir svært lite populær i appene og blir sjeldent i det hele tatt vurdert. Tenker nå at det er bedre jeg er oppriktig fra start så får jeg takle å knapt bli sett. Skal sies jeg er mann om det har noe å si.

Endret av Jeg-er-anonym
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant mannen min på sukker.  Vært sammen i 15 år og har 2 barn

Anonymkode: 51cde...8b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske lett og se på profilen til folk hva de vill og så er det fine at de fleste spør rett ut og det kan du også gjøre 😊 opplever folk som veldig ærlige. 

Anonymkode: 1c0fd...08c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvis de har veldig gode bilder så vet du at de bare er der for sex

Anonymkode: 6eb30...fcb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 19.9.2024 den 9.18):

Unngå de som ikke har tekst i profilen (null innsats tilsier liten seriøsitet), de med bilder med fokus på kropp, de som på melding er opptatt av kun utseendet ditt, ikke personen. Se etter de som ser ut til å ha sammenfallende interesser som deg, og sikt heller litt lavere utseendemessig enn du tror du kan ha sjans på (menn er ofte elendig på å ta bilder av seg selv). Få alltid fullt navn før du møter noen slik at du kan sjekke at de er den de utgir seg som, og at de faktisk er single (søk opp adressen og sjekk om det bor flere der). Det er en stor silejobb, men det finnes noen bra innimellom.

Anonymkode: f5736...2e3

Det stemmer ikke alltid. Kjæresten min hadde ikke tekst, og kun ett bilde. Han var og er seriøs 

Anonymkode: 9afe3...6ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...