Gå til innhold

Får alle avslag på menerstatning?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har dessverre en godkjent yrkesskade, jobber ikke fullt, det har jeg ikke kapasitet til lenger, har søkt om menerstatning, men om man leser om andre så må de krangle i mange år og mange blir bare nektet.

Anonymkode: d7c08...2ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har dessverre en godkjent yrkesskade, jobber ikke fullt, det har jeg ikke kapasitet til lenger, har søkt om menerstatning, men om man leser om andre så må de krangle i mange år og mange blir bare nektet.

Anonymkode: d7c08...2ba

Jeg fikk yrkesskadeerstatning (engangsbeløp) og månedlig skattefri ménerstatning. Jeg måtte dog bruke advokat. Det er sant som du sier, i følge hva jeg har hørt fra andre så er dette svært vanskelig å få innvilget. Men siden du allerede har godkjent yrkesskade (av Nav?), så er det i hvert fall forsøket verdt. Det er et plethora av advokater som spesialiserer seg innen akkurat dette feltet (google it). Her er én, av veldig mange, sider: https://personskadesiden.no/yrkesskade  

Anonymkode: c46ea...d62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg har dessverre en godkjent yrkesskade, jobber ikke fullt, det har jeg ikke kapasitet til lenger, har søkt om menerstatning, men om man leser om andre så må de krangle i mange år og mange blir bare nektet.

Anonymkode: d7c08...2ba

Men erstatning fra hvem og for hva? Har du fått en medisinsk invaliditet for din skade? Hvis ikke så er men erstatning noe du kan se langt etter fra både forsikring og andre. 

Anonymkode: 0d752...af2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker slik. Mannen fått avslag 3 ganger. Så nå er advokat på saken

Anonymkode: f96e9...9e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener du fra forsikringsselskapet? Jeg har fått menerstatning etter at jeg ble ufør.

Var ikke yrkesskade, men psykisk årsak. 

Fikk erstatning både for uførhet og menerstatning. 100 % ufør og 52 % invaliditet tror jeg de kom frem til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godkjent yrkesskade hos nav ja, vanskelig å sette en prosent på seg selv, men vil si 40% ca 

får jeg dekket advokat gjennom forsikringselskapet til arbeidsgiver?

Anonymkode: d7c08...2ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...