AnonymBruker Skrevet 18. september #1 Del Skrevet 18. september Hva har dere testet, og hva hjalp? Veterinær sier det ikke er noe galt, utover at hunden selvsagt røyter MYE. Hunden er kort/strihåret. Bruker slik "kam" (vet ikke navn, men fikk riktig type hos dyrebutikk) daglig. Men det hjelper ikke særlig. Har også forsøkt b-vitaminer for hund. Anonymkode: 29754...b7f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugerøret Skrevet 18. september #2 Del Skrevet 18. september Hva fores den med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september #3 Del Skrevet 18. september Jeg bruker en gummihanske på mine korthårede hunder når de er inne i en røyteperiode. Funker kjempebra. Det er en lignende som denne jeg har. https://www.zooplus.no/shop/katt/kattepleie/borster/786800?variantId=786800.0&gad_source=1&gclid=Cj0KCQjw9Km3BhDjARIsAGUb4nx7XRSiyXbA6zj9sp5u5Znm6SQd-4tP50gU2P57ZOPeIaJzo2thxYkaAmSXEALw_wcB&gclsrc=aw.ds&activeVariant=786800.0 Om hunden røyter mye hele året, kan det være verdt å se på kostholdet til hunden. Mine har en røyteperiode på våren og høsten, men røyter normalt resten av året. Anonymkode: 86390...7d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 18. september #4 Del Skrevet 18. september Det kan være fôret. Kan være verdt å forsøke å bytte til et (annet) høykvalitetsfor. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 18. september #5 Del Skrevet 18. september Bytt for og vær forsiktig med sånn under ul kam..de kan skade huden . Får han i seg nok vitaminer,tran etc? Hva slags for får han nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guddla Skrevet 18. september #6 Del Skrevet 18. september Vi tilsetter lakseolje i foret her og det føler vi gjør susen hos oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raquelle Skrevet 18. september #7 Del Skrevet 18. september Hvilken rase er det? Rase har mye å si i forhold til råd om fôr og andre ting som kan gi røyting 😊 Hvilket for bruker du? Beste tipset jeg noen gang har fått er å bruke vanlige gummi hansker på tørr pels, og gni rundt i sirkler. Men for all del enten utendørs eller i dusjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå