Gå til innhold

Føler meg så sliten.. hva gjør man?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet ikke helt hvor jeg skal begynne, hva jeg skal si. Jeg kunne sagt så mye, skrevet så mye om hva jeg tenker og føler. Jeg har levd hele livet i noe voldelig. Jeg har aldri hatt noen nærme, aldri hatt noen som har stått opp for meg, som har stått på min side. Jeg har nå brutt ut av det, prøver å endre meg, prøver å gjøre det bedre og leve mitt eget liv. Det er komplisert. 

Nå, for å være litt vag om detaljene, så ble jeg funnet og helvete brøt løs. Tror jeg får være i fred nå, men jeg føler virkelig fortsatt, at det har påvirket meg. Og alt med å sjonglere livet.. å stå opp om morgen.. føles tungt.. føles jævlig.. føles voldsomt og slitsomt.. Jeg gjør det jeg må, men ikke mer.. sluttet å ta vare på meg selv. Merker kroppen protesterer, men jeg kommer meg gjennom det. Prøver å holde meg sammen, ta meg sammen, men det jeg sitter og tenker nå.. er det på tide at jeg tar meg noen fridager og puster? At jeg trenger å slappe av litt? 

Anonymkode: 3f0a8...aed

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det spørs hvor lenge du har kjent forverring, da. Er det en dag, to dager eller flere uker? Kanskje du trenger å ta det rolig litt. Hvis det ikke gir seg så må du jo snakke med legen din etter hvert.

Anonymkode: 08617...c80

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...