AnonymBruker Skrevet 18. september 2024 #1 Skrevet 18. september 2024 Hei! Kort historie fortalt: Jeg (kvinne 35) møtte enn mann i begynnelsen av 50åra for ca 1 uke siden. Vi fikk veldig god kjemi, koste mye, han klemte meg masse og var bare fin. Jeg sov over, og han var like kosete og fin dagen etter. Han jobber turnus så er nå på jobb(12t vakter). Spørsmålet mitt er: Vi snakker nesten ikke i det hele tatt, max noen snapper ila dagen, men noen dager etter var han veldig bekreftende på at vi skulle møtes igjen og at han synes jeg er fin. Jeg lurer på om dette bare er en generasjonsforskjell på at han ikke sitter på snap(kontaktkilden vi bruker) når han er på jobb, mens jeg selvsagt er veldig tilgjengelig på mobil? Jeg tolker det som liten interesse, mens jeg tror/håper det kun er at vi er ulike der. Ser også på poengskåren hans at han er lite aktiv på snap ellers, og vi var ikke mer aktive før vi møttes heller. Så kanskje han bare ser på dette som mas? Flere som har det sånn? Jeg har tenkt å snakke med han om det neste gang vi sees(om vi sees), men jeg vil ta det face to face. For om det bare er sånn han er vil jeg ikke mase bare fordi jeg vil snappe om alt og ingenting. Anonymkode: 4b889...f2b 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2024 #2 Skrevet 18. september 2024 Du har møtt han en gang og følger med på snapscoren hans, og forventer at han skal kommunisere med deg hele dagen, og du har tenkt til å ta det opp med han? Du har møtt fyren en gang, du er jo spinnvill, du kommer til å jage han vekk. Anonymkode: 86926...060 9 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2024 #3 Skrevet 18. september 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei! Kort historie fortalt: Jeg (kvinne 35) møtte enn mann i begynnelsen av 50åra for ca 1 uke siden. Vi fikk veldig god kjemi, koste mye, han klemte meg masse og var bare fin. Jeg sov over, og han var like kosete og fin dagen etter. Han jobber turnus så er nå på jobb(12t vakter). Spørsmålet mitt er: Vi snakker nesten ikke i det hele tatt, max noen snapper ila dagen, men noen dager etter var han veldig bekreftende på at vi skulle møtes igjen og at han synes jeg er fin. Jeg lurer på om dette bare er en generasjonsforskjell på at han ikke sitter på snap(kontaktkilden vi bruker) når han er på jobb, mens jeg selvsagt er veldig tilgjengelig på mobil? Jeg tolker det som liten interesse, mens jeg tror/håper det kun er at vi er ulike der. Ser også på poengskåren hans at han er lite aktiv på snap ellers, og vi var ikke mer aktive før vi møttes heller. Så kanskje han bare ser på dette som mas? Flere som har det sånn? Jeg har tenkt å snakke med han om det neste gang vi sees(om vi sees), men jeg vil ta det face to face. For om det bare er sånn han er vil jeg ikke mase bare fordi jeg vil snappe om alt og ingenting. Anonymkode: 4b889...f2b Dere å bli litt bedre kjent først. Anonymkode: 8e3bb...718 1 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2024 #4 Skrevet 18. september 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du har møtt han en gang og følger med på snapscoren hans, og forventer at han skal kommunisere med deg hele dagen, og du har tenkt til å ta det opp med han? Du har møtt fyren en gang, du er jo spinnvill, du kommer til å jage han vekk. Anonymkode: 86926...060 Ts her. Jeg er ikke spinnvill, nei 😂 jeg følger ikke med på poengscoren hans, jeg sjekka for å se om han faktisk bare ikke er så aktiv på snapchat, fordi jeg fikk tips fra ei venninne. Jeg forventer ikke at vi skal snappe hele dagen, jeg sier jo det trolig er en forskjell på oss der, og det er helt ok. Jeg kunne gjerne snappet dagen lang, men jeg forstår at han ikke har samme behov. Og det var det jeg ville spør han om neste gang vi sees; hvilket behov han har for kontakt osv. Er det spinnvillt? Anonymkode: 4b889...f2b 1 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2024 #5 Skrevet 18. september 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ts her. Jeg er ikke spinnvill, nei 😂 jeg følger ikke med på poengscoren hans, jeg sjekka for å se om han faktisk bare ikke er så aktiv på snapchat, fordi jeg fikk tips fra ei venninne. Jeg forventer ikke at vi skal snappe hele dagen, jeg sier jo det trolig er en forskjell på oss der, og det er helt ok. Jeg kunne gjerne snappet dagen lang, men jeg forstår at han ikke har samme behov. Og det var det jeg ville spør han om neste gang vi sees; hvilket behov han har for kontakt osv. Er det spinnvillt? Anonymkode: 4b889...f2b Har dere i det hele tatt snakket om hva dere driver med? Anonymkode: 86926...060 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2024 #6 Skrevet 18. september 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Har dere i det hele tatt snakket om hva dere driver med? Anonymkode: 86926...060 Vi har snakket om at vi begge ønsker forhold, hva vi ser etter i en potensiell partner. Og vi snakket mye om hvor godt vi likte hverandre når vi møttes. Så jeg er ikke bekymret for kjemien vi hadde, for den var knallbra. Det jeg lurer på er om det er normalt å ikke ha mer behov for kontakt med en "ny flamme"? Jeg er ikke i 50åra så aner ikke hva de tenker, og det er en tydelig forskjell på hvor tilgjengelig generasjonene våres er via snap/tlf. Anonymkode: 4b889...f2b 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2024 #7 Skrevet 18. september 2024 Har som regel datet menn 10 år eldre og ja, de har jeg hørt lite fra, selv jevnaldrende har jeg ofte fått maks en-tre snap om dagen fra (selv fra de jeg vet var interessert). Nå er jeg sammen med en som er 10 år yngre og merker generasjonsforskjeller fra han og de 10 år eldre enn meg ja, i starten og etter første date snappet han om alt og ingenting (gjør det fortsatt men nå ringer vi mer enn meldinger), sendte søte linker fra tiktok og instagram osv. Anonymkode: 2ab9f...a8c
AnonymBruker Skrevet 18. september 2024 #8 Skrevet 18. september 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hei! Kort historie fortalt: Jeg (kvinne 35) møtte enn mann i begynnelsen av 50åra for ca 1 uke siden. Vi fikk veldig god kjemi, koste mye, han klemte meg masse og var bare fin. Jeg sov over, og han var like kosete og fin dagen etter. Han jobber turnus så er nå på jobb(12t vakter). Spørsmålet mitt er: Vi snakker nesten ikke i det hele tatt, max noen snapper ila dagen, men noen dager etter var han veldig bekreftende på at vi skulle møtes igjen og at han synes jeg er fin. Jeg lurer på om dette bare er en generasjonsforskjell på at han ikke sitter på snap(kontaktkilden vi bruker) når han er på jobb, mens jeg selvsagt er veldig tilgjengelig på mobil? Jeg tolker det som liten interesse, mens jeg tror/håper det kun er at vi er ulike der. Ser også på poengskåren hans at han er lite aktiv på snap ellers, og vi var ikke mer aktive før vi møttes heller. Så kanskje han bare ser på dette som mas? Flere som har det sånn? Jeg har tenkt å snakke med han om det neste gang vi sees(om vi sees), men jeg vil ta det face to face. For om det bare er sånn han er vil jeg ikke mase bare fordi jeg vil snappe om alt og ingenting. Anonymkode: 4b889...f2b Hei, jeg er like gammel som deg og kjenner meg igjen i det du skriver. Jeg kan også følge med på snapscore og vil ha respons iløpet av dagen. Følg magefølelsen og kjenn om den gir deg de gode vingene. Lykke til 😊 Anonymkode: edff4...d0f 1
-jk- Skrevet 18. september 2024 #9 Skrevet 18. september 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hei! Kort historie fortalt: Jeg (kvinne 35) møtte enn mann i begynnelsen av 50åra for ca 1 uke siden. Vi fikk veldig god kjemi, koste mye, han klemte meg masse og var bare fin. Jeg sov over, og han var like kosete og fin dagen etter. Han jobber turnus så er nå på jobb(12t vakter). Spørsmålet mitt er: Vi snakker nesten ikke i det hele tatt, max noen snapper ila dagen, men noen dager etter var han veldig bekreftende på at vi skulle møtes igjen og at han synes jeg er fin. Jeg lurer på om dette bare er en generasjonsforskjell på at han ikke sitter på snap(kontaktkilden vi bruker) når han er på jobb, mens jeg selvsagt er veldig tilgjengelig på mobil? Jeg tolker det som liten interesse, mens jeg tror/håper det kun er at vi er ulike der. Ser også på poengskåren hans at han er lite aktiv på snap ellers, og vi var ikke mer aktive før vi møttes heller. Så kanskje han bare ser på dette som mas? Flere som har det sånn? Anonymkode: 4b889...f2b Hmm. Jeg er i begynnelsen av 50-åra og jeg har ikke engang snap. Merkelig om noen skulle lagt mye tankevirksomhet i hva det evt. betyr. 1
Rosa Gnom Skrevet 18. september 2024 #10 Skrevet 18. september 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hei! Kort historie fortalt: Jeg (kvinne 35) møtte enn mann i begynnelsen av 50åra for ca 1 uke siden. Vi fikk veldig god kjemi, koste mye, han klemte meg masse og var bare fin. Jeg sov over, og han var like kosete og fin dagen etter. Han jobber turnus så er nå på jobb(12t vakter). Spørsmålet mitt er: Vi snakker nesten ikke i det hele tatt, max noen snapper ila dagen, men noen dager etter var han veldig bekreftende på at vi skulle møtes igjen og at han synes jeg er fin. Jeg lurer på om dette bare er en generasjonsforskjell på at han ikke sitter på snap(kontaktkilden vi bruker) når han er på jobb, mens jeg selvsagt er veldig tilgjengelig på mobil? Jeg tolker det som liten interesse, mens jeg tror/håper det kun er at vi er ulike der. Ser også på poengskåren hans at han er lite aktiv på snap ellers, og vi var ikke mer aktive før vi møttes heller. Så kanskje han bare ser på dette som mas? Flere som har det sånn? Jeg har tenkt å snakke med han om det neste gang vi sees(om vi sees), men jeg vil ta det face to face. For om det bare er sånn han er vil jeg ikke mase bare fordi jeg vil snappe om alt og ingenting. Anonymkode: 4b889...f2b Jeg er 2 år eldre enn deg og jeg har heller ikke snap. Er heller ikke så aktiv på some,men det ville ikke betydd at jeg ikke liker deg feks? Kanskje han er litt sånn som meg? At han ikke har det behovet for kommunikasjon digitalt like sterkt som deg? Syntes du skal nevne det for han på en fin måte. Jeg ville ikke sett på det som mas. Med mindre du forlanger svar og lignende. Syntes det er hyggelig å få meldinger som " ha en fin dag xoxo" og ting som det. Selvom jeg er dårlig på å svare så setter jeg pris på det altså. Du sier også at han jobber 12 timer om dagen? Det er lange dager med mennesker. Noen dager når jeg er ferdig på jobb så er jeg ferdig med mennesker den dagen. Det trenger ikke å bety noe annet enn at han bare er sliten? psykisk og fysisk? Ikke vet jeg. Du burde ialefall ta en prat om det hvis dette er noe som plager deg. 1
Pingvinen Skrevet 18. september 2024 #11 Skrevet 18. september 2024 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Vi har snakket om at vi begge ønsker forhold, hva vi ser etter i en potensiell partner. Og vi snakket mye om hvor godt vi likte hverandre når vi møttes. Så jeg er ikke bekymret for kjemien vi hadde, for den var knallbra. Det jeg lurer på er om det er normalt å ikke ha mer behov for kontakt med en "ny flamme"? Jeg er ikke i 50åra så aner ikke hva de tenker, og det er en tydelig forskjell på hvor tilgjengelig generasjonene våres er via snap/tlf. Anonymkode: 4b889...f2b Vi i 50 åra er veldig ulike akkurat som andre. Vært i kontakt med menn i 50 og 60 åra som vil snappe og ha masse kontakt, og noen som vil ha lite kontakt. Så det varierer veldig. Mine voksne barn og noen av deres venner(i 20 årene) og yngre kolleger av meg, har begynt å bruke mobil og some mindre fordi de trenger pause. Så det er nok mer hans personlighet enn hans alder som avgjør. Selv dater jeg en mann på 55 og han snapper mye i løpet av dagen. 1
Fjompenisse Skrevet 18. september 2024 #12 Skrevet 18. september 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hei! Kort historie fortalt: Jeg (kvinne 35) møtte enn mann i begynnelsen av 50åra for ca 1 uke siden. Vi fikk veldig god kjemi, koste mye, han klemte meg masse og var bare fin. Jeg sov over, og han var like kosete og fin dagen etter. Han jobber turnus så er nå på jobb(12t vakter). Spørsmålet mitt er: Vi snakker nesten ikke i det hele tatt, max noen snapper ila dagen, men noen dager etter var han veldig bekreftende på at vi skulle møtes igjen og at han synes jeg er fin. Jeg lurer på om dette bare er en generasjonsforskjell på at han ikke sitter på snap(kontaktkilden vi bruker) når han er på jobb, mens jeg selvsagt er veldig tilgjengelig på mobil? Jeg tolker det som liten interesse, mens jeg tror/håper det kun er at vi er ulike der. Ser også på poengskåren hans at han er lite aktiv på snap ellers, og vi var ikke mer aktive før vi møttes heller. Så kanskje han bare ser på dette som mas? Flere som har det sånn? Jeg har tenkt å snakke med han om det neste gang vi sees(om vi sees), men jeg vil ta det face to face. For om det bare er sånn han er vil jeg ikke mase bare fordi jeg vil snappe om alt og ingenting. Anonymkode: 4b889...f2b Tja mann 50 her og jeg er mye mer aktiv på Snap enn hun jeg forsøker å kurtisere. Hun er i begynnelsen av 40-åra. Og har kompiser på min alder som er like ivrige som meg, så ikke en ren aldersmessig generasjonsforskjell i alle fall. Kanskje mer mental alder? Når det er sagt er det kanskje ikke rom for å snappe så mye for ham i løpet av en vakt? 2
Menchit Skrevet 18. september 2024 #13 Skrevet 18. september 2024 Jeg er i andre halvdel av 40 årene, jeg hadde blitt veldig stresset av å motta snap eller andre mld dagen lang som du sier du ønsker. Hvordan får du tid? Er du ikke tilstede i ditt eget liv i det hele tatt? Og på jobb? Er vel en selvfølge at man ikke tar i tlf hver gang den gir lys fra seg når man er på jobb. 2 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2024 #14 Skrevet 18. september 2024 Hvorfor vil du ha en mann på 50 med 12 t vakter? Du er 35! Lev livet ditt mer. Anonymkode: 2ae21...e93 1 3
Pingvinen Skrevet 18. september 2024 #15 Skrevet 18. september 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvorfor vil du ha en mann på 50 med 12 t vakter? Du er 35! Lev livet ditt mer. Anonymkode: 2ae21...e93 Dette er jeg veldig enig i. Er selv dame på 54 og menn som er mer enn 5 år eldre eller yngre er helt uaktuelt for meg. Prøvde å date en mann som var endel eldre enn meg. Som liksom var så ung for alderen. Det ble helt feil. Dater en mann som er 1 år eldre enn meg. Helt perfekt 1 2
AnonymBruker Skrevet 18. september 2024 #16 Skrevet 18. september 2024 Fjompenisse skrev (9 minutter siden): Tja mann 50 her og jeg er mye mer aktiv på Snap enn hun jeg forsøker å kurtisere. Hun er i begynnelsen av 40-åra. Og har kompiser på min alder som er like ivrige som meg, så ikke en ren aldersmessig generasjonsforskjell i alle fall. Kanskje mer mental alder? Når det er sagt er det kanskje ikke rom for å snappe så mye for ham i løpet av en vakt? Hva slags jobb er du som driver å kurtiserer damer på snap i arbeidstida? Nei, vent - ikke si det. Jobber du hos oss klikker jeg. Mental alder, du liksom, er du i femtiåra, så er du i femtiåra, ikke vær patetisk, snap er virkelig ikke er mål på at du er "ungdommelig" Anonymkode: c3248...ee3 1 2
AnonymBruker Skrevet 18. september 2024 #17 Skrevet 18. september 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hvorfor vil du ha en mann på 50 med 12 t vakter? Du er 35! Lev livet ditt mer. Anonymkode: 2ae21...e93 Her må jeg ærlig innrømme at jeg ikke helt ser motsetningsforholdet... 12 timers vakter og jobb 3 dager i uken er nok en drømmesituasjon for mange. Menchit skrev (10 minutter siden): Jeg er i andre halvdel av 40 årene, jeg hadde blitt veldig stresset av å motta snap eller andre mld dagen lang som du sier du ønsker. Hvordan får du tid? Er du ikke tilstede i ditt eget liv i det hele tatt? Og på jobb? Er vel en selvfølge at man ikke tar i tlf hver gang den gir lys fra seg når man er på jobb. Er akkurat rundet 40 og skjønner det heller ikke. Sosiale medier er en tidstyv og distraksjon av verste sort. Jeg sjekker WhatsApp og telefon gjennom dagen, men sosiale medier sjekkes én gang på kvelden før jeg legger meg. Anonymkode: 68fd7...d28 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2024 #18 Skrevet 18. september 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Her må jeg ærlig innrømme at jeg ikke helt ser motsetningsforholdet... 12 timers vakter og jobb 3 dager i uken er nok en drømmesituasjon for mange Det er greit, men jeg som yngre en ts gjør. Det er opp til henne, men følte noen måtte minne henne på at hun har flere valg i livet. Anonymkode: 2ae21...e93 1 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2024 #19 Skrevet 18. september 2024 Menchit skrev (19 minutter siden): Jeg er i andre halvdel av 40 årene, jeg hadde blitt veldig stresset av å motta snap eller andre mld dagen lang som du sier du ønsker. Hvordan får du tid? Er du ikke tilstede i ditt eget liv i det hele tatt? Og på jobb? Er vel en selvfølge at man ikke tar i tlf hver gang den gir lys fra seg når man er på jobb. Jeg er selvsagt tilstede i livet/på jobb, men det er nå bare sånn jeg/de fleste på min alder er 🤷♀️ Takk for svar folkens! Litt godt å bare vite at flere er som han(forhåpentligvis), og at det kanskje bare er behovet hans for slik kontakt som ikke er like stort som mitt behov er. Det kan jeg leve med 😊 Anonymkode: 4b889...f2b
Fjompenisse Skrevet 18. september 2024 #20 Skrevet 18. september 2024 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Hva slags jobb er du som driver å kurtiserer damer på snap i arbeidstida? Nei, vent - ikke si det. Jobber du hos oss klikker jeg. Mental alder, du liksom, er du i femtiåra, så er du i femtiåra, ikke vær patetisk, snap er virkelig ikke er mål på at du er "ungdommelig" Anonymkode: c3248...ee3 Hadde jeg enda skrevet at Snap er et mål på ungdommelighet… Rolig nå Bryskhild, pass på blodtrykket 😉
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå