AnonymBruker Skrevet 28. juli 2014 #41 Del Skrevet 28. juli 2014 Hva koster det å teste seg å se at ting er ok der nede hos Volvat da? Anonymous poster hash: 0c058...1ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2014 #42 Del Skrevet 28. juli 2014 Hva koster det å teste seg å se at ting er ok der nede hos Volvat da? Anonymous poster hash: 0c058...1ed Kommer helt an på hva som er nødvendig å gjøre av prøver osv. Fra 1500 og oppover vil jeg anta. Hvorfor kan du ikke gå til fastlegen og få gjort dette? Det hører jo til fastlegens jobb, så lenge det ikke er noe spesielt som gjør at en lege med spesialkompetanse på kvinnesykdommer /gynekolog må undersøke.Anonymous poster hash: 5f59e...4a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2014 #43 Del Skrevet 28. juli 2014 Kommer helt an på hva som er nødvendig å gjøre av prøver osv. Fra 1500 og oppover vil jeg anta. Hvorfor kan du ikke gå til fastlegen og få gjort dette? Det hører jo til fastlegens jobb, så lenge det ikke er noe spesielt som gjør at en lege med spesialkompetanse på kvinnesykdommer /gynekolog må undersøke.Anonymous poster hash: 5f59e...4a6 Fordi jeg har ingen kjemi med fastlegen min å synes han er sløv, som ville gjort det ufattelig ukomfortabelt og kleint at han skulle sjekket meg der nede. Derfor velger jeg heller å gå til noen andre, om jeg så må betale mer for det pga at det er privat. Anonymous poster hash: 0c058...1ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2015 #44 Del Skrevet 20. august 2015 Faren til Ann-Mariell fra Paradise... Anonymous poster hash: a6aa1...98c ehheheh, det er stefaren (jepp, moren er like golddigger som am) Faren er alkis. (True story) Anonymous poster hash: 831e1...2ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2015 #45 Del Skrevet 22. august 2015 Jeg anbefaler også Dr. Mortensen ved sentrumslegene. Han er dyktig og hyggelig. Anonymous poster hash: 52ae0...aeb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå