AnonymBruker Skrevet 18. september #1 Del Skrevet 18. september Holder på med en fyr nå som jeg ikke egentlig liker noe spes. Men fy faen for en seksuell tiltrekning. Hva er greia med det? Anonymkode: 582b0...2c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september #2 Del Skrevet 18. september AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Holder på med en fyr nå som jeg ikke egentlig liker noe spes. Men fy faen for en seksuell tiltrekning. Hva er greia med det? Anonymkode: 582b0...2c1 Du er horny😂 Skaff deg en maskin for å gjøre jobben, og hvis du er dame er du kanskje i fruktbarhetsfasen hvor kroppen fysisk ønsker sex🫣 du vet det er fysisk connection men ikke emosjonelt, så du ønsker nærhet og behovene dine dekket, uten den emosjonelle tilknytningen, kanskje? Anonymkode: 1cab5...5c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lychees Skrevet 18. september #3 Del Skrevet 18. september (endret) Skjønner ikke spørsmålet? Du lurer på hvorfor ikke kroppen er programmert til å agere rasjonelt, og kun tenne på de med forholdspotensiale? Her tror jeg vi må de eksistensielle prinsipper til verks… Endret 18. september av Lychees 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september #4 Del Skrevet 18. september Lychees skrev (2 minutter siden): Skjønner ikke spørsmålet? Du lurer på hvorfor ikke kroppen er programmert til å agere rasjonetl, og kun tenne på de med forholdspotensiale? Her tror jeg vi må de eksistensielle prinsipper til verks… Fordyp gjerne. Ts. Anonymkode: 582b0...2c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september #5 Del Skrevet 18. september AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Fordyp gjerne. Ts. Anonymkode: 582b0...2c1 Fordype seg i hva? Anonymkode: 50b8c...7f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lychees Skrevet 18. september #6 Del Skrevet 18. september (endret) AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Fordyp gjerne. Ts. Anonymkode: 582b0...2c1 Fordyp? Usikker på hva du mener jeg skal utdype, var vel strengt tatt jeg som stilte spørsmål rundt formuleringen din. At noen har vært seksuelt tiltrukket uten at det ligger noe mer langsiktighet i det, er vel knapt første gang i verdenshistorien. Hva mener du jeg skal utdype? Endret 18. september av Lychees Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september #7 Del Skrevet 18. september Lychees skrev (5 minutter siden): Fordyp? Usikker på hva du mener jeg skal utdype, var vel strengt tatt jeg som stilte spørsmål rundt formuleringen din. At noen har vært seksuelt tiltrukket uten at det ligger noe mer langsiktighet i det, er vel knapt første gang i verdenshistorien. Hva mener du jeg skal utdype? Jeg forklarte kanskje ikke bra nok. Jeg, voksen kvinne, har oppigjennom livet mitt følt ekstremt sterk tiltrekning til 2-3, men har tent på mange menn. Hva er det som gjør at man tenner så sterkt på noen? Det er jo helt dyrisk jo. Anonymkode: 582b0...2c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september #8 Del Skrevet 18. september AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det er jo helt dyrisk jo. Ja? Trodde du vi har fjernet oss helt fra våre slektninger dyrene? Anonymkode: 2df58...555 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september #9 Del Skrevet 18. september AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg forklarte kanskje ikke bra nok. Jeg, voksen kvinne, har oppigjennom livet mitt følt ekstremt sterk tiltrekning til 2-3, men har tent på mange menn. Hva er det som gjør at man tenner så sterkt på noen? Det er jo helt dyrisk jo. Anonymkode: 582b0...2c1 Er ikke sikker. Aldri opplevd den type «dyrisk» tiltrekning til noen. Anonymkode: cbe32...e0a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september #10 Del Skrevet 18. september AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Er ikke sikker. Aldri opplevd den type «dyrisk» tiltrekning til noen. Anonymkode: cbe32...e0a Aldri? Anonymkode: 582b0...2c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 18. september #11 Del Skrevet 18. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Holder på med en fyr nå som jeg ikke egentlig liker noe spes. Men fy faen for en seksuell tiltrekning. Hva er greia med det? Anonymkode: 582b0...2c1 Du er sulten.... Det er greia med det... Ta vare på deg selv heller, og spar deg til en mann du liker i det minste... Eller ta det for det det er 🤷. Det vet du best selv.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september #12 Del Skrevet 18. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Aldri? Anonymkode: 582b0...2c1 Nei. I hvert fall ikke slik jeg tolker det som skrives i åpningsinnlegget 😊. Aldri opplevd følelsen av at man «bare må ha» noen. Den typiske «rive av hver andre klærne» etc. Aldri opplevd den type kåtskap/tiltrekning. Anonymkode: cbe32...e0a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september #13 Del Skrevet 18. september https://www.verywellmind.com/what-is-sexual-chemistry-all-about-5210910 Anonymkode: 23cb4...871 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Gnom Skrevet 18. september #14 Del Skrevet 18. september AnonymBruker skrev (3 timer siden): Holder på med en fyr nå som jeg ikke egentlig liker noe spes. Men fy faen for en seksuell tiltrekning. Hva er greia med det? Anonymkode: 582b0...2c1 Dette kalles instinkter. Det er slik arten vår overlever. Begjær er et ønske om seksuell tilfredsstillelse. Hjernens hypothalamus påvirker produksjonen av hormonene testosteron og østrogen. Dette driver våre følelser av seksuell lyst. Når vi er tiltrukket av noen, frigjør hjernen høye nivåer av dopamin og noradrenalin. Dopamin og noradrenalin «gjør oss svimmel, energiske og euforiske»2, noe som noen ganger resulterer i tap av matlyst og manglende evne til å sove. Vi vet alle om de vennene eller familiemedlemmene som etter å ha møtt noen spesiell sier at de ikke kan spise, sove eller konsentrere seg. De er pladask. De er så begeistret for det nye forholdet at de hevder at de allerede er forelsket. Ofte er dette den fysiske kjemien som snakker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september #15 Del Skrevet 19. september Jeg skjønner deg så godt, har opplevd det tre ganger i livet, kun en var i nærheten av aktuell de to andre total mismatch, men jeg kunne kjenne at de kom inn i rommet med ryggen til😂 jeg Jar bare tenkt at det er fordi luktesansen min antageligvis forteller meg at vi vil få bra avkom😊 også er det fantastisk så hadde selvfølgelig så mye sex som mulig med dem🫣 Anonymkode: 0550b...102 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september #16 Del Skrevet 19. september Mest sannsynlig fyller det en purpose ifht noe du manglet i barndommen. Trygghet - Far- Bygge DITT egenverd. ? Har vært der selv. Så ingen dømming. Kun spørsmålet. Anonymkode: 2200f...268 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Voyeur Skrevet 19. september #17 Del Skrevet 19. september Hvorfor liker du han ikke? Han vekker jo tydelig noe i deg. Er det fordi han er annerledes fra dine preferanser? Hvis det er bra sex, ha det gøy uten å tenke så mye over det. Bruk prevensjon. Avslutt det før noen blir emosjonelt investert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september #18 Del Skrevet 19. september AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Mest sannsynlig fyller det en purpose ifht noe du manglet i barndommen. Trygghet - Far- Bygge DITT egenverd. ? Har vært der selv. Så ingen dømming. Kun spørsmålet. Anonymkode: 2200f...268 Dette! Det behøver ikke være basert på traumer eller noe slikt, men jo dypere ett behov som personen møter kombinert med en biologisk match jo sterkere vil tiltrekningen være. Jeg har opplevd det to ganger. En gang når jeg var nysingel etter ett langt forhold med en dust, en deilig, sjarmerende dust riktig nok. Illusjonen brast like raskt som den kom… Andre gangen det skjedde var mye bedre😍 for vi er sammen nå😄 Vi har vert sammen i snart to år nå og virkningen er like sterk nå som da vi først møttes. Spenningen har jo avtatt noe, men den fysiologiske effekten han har på meg er helt lik nå som da vi først møttes. Han lukter helt guddommelig godt! Selv når han er svett og skitten, eller kanskje spesielt da😄 Jeg har en helt enorm trang til å ta på han, være nær han og kremt🙈 ja.. Det er ingen som får meg så usannsynlig kåt som det han gjør, bare ved å være tilstede. Han behøver ikke flørte en gang. Han kan bare stå å prate med noen i telefonen og jeg føler meg nyforelsket og kåt på ny. Han er en helt vanlig mann. Selvsagt helt spesiell for meg😄 men med vanlig så mener jeg at han ikke har en sverm av damer rundt seg som synes det samme som jeg gjør. For det var ikke bare den fysiske initielle tiltrekningen, men han så meg på en måte som jeg trengte å bli sett. Han gav meg den bekreftelsen og omsorgen jeg trengte. På ett veldig sårt og personlig plan gav han meg den forståelsen jeg alltid har følt jeg manglet. Det er total pakken som gjør at den vanvittige tiltrekningen vedvarer tror jeg. Anonymkode: c87f9...0c1 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 20. september #19 Del Skrevet 20. september AnonymBruker skrev (12 timer siden): Dette! Det behøver ikke være basert på traumer eller noe slikt, men jo dypere ett behov som personen møter kombinert med en biologisk match jo sterkere vil tiltrekningen være. Jeg har opplevd det to ganger. En gang når jeg var nysingel etter ett langt forhold med en dust, en deilig, sjarmerende dust riktig nok. Illusjonen brast like raskt som den kom… Andre gangen det skjedde var mye bedre😍 for vi er sammen nå😄 Vi har vert sammen i snart to år nå og virkningen er like sterk nå som da vi først møttes. Spenningen har jo avtatt noe, men den fysiologiske effekten han har på meg er helt lik nå som da vi først møttes. Han lukter helt guddommelig godt! Selv når han er svett og skitten, eller kanskje spesielt da😄 Jeg har en helt enorm trang til å ta på han, være nær han og kremt🙈 ja.. Det er ingen som får meg så usannsynlig kåt som det han gjør, bare ved å være tilstede. Han behøver ikke flørte en gang. Han kan bare stå å prate med noen i telefonen og jeg føler meg nyforelsket og kåt på ny. Han er en helt vanlig mann. Selvsagt helt spesiell for meg😄 men med vanlig så mener jeg at han ikke har en sverm av damer rundt seg som synes det samme som jeg gjør. For det var ikke bare den fysiske initielle tiltrekningen, men han så meg på en måte som jeg trengte å bli sett. Han gav meg den bekreftelsen og omsorgen jeg trengte. På ett veldig sårt og personlig plan gav han meg den forståelsen jeg alltid har følt jeg manglet. Det er total pakken som gjør at den vanvittige tiltrekningen vedvarer tror jeg. Anonymkode: c87f9...0c1 Gøy at dere har det slik. Det er verdifullt ❤️. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enni Skrevet 20. september #20 Del Skrevet 20. september Noen ganger er man avhengig av dopaminet som utløses av sex🤷🏼♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå