AnonymBruker Skrevet 18. september #1 Del Skrevet 18. september Skal ha mensen på søndag og idag oppdaget jeg eggløsningsslim. Merkelig? Eggløsningsperioden er jo over. Er 13 dpo idag. Hvorfor har jeg eggløsningsslim nå rett før mensen? Anonymkode: a0046...a57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september #2 Del Skrevet 18. september Man kan ha el slim uten at man har eggløsning, og eggløsningslim el slim. Utflod og slim konsistens er ikke ensbetydende med en enkelt periode og tid i syklus. Noen har aldri eggløsningslim, andre har det hver mnd, noen bare av og til. Enten så dukker mensen opp, eller så dukker den ikke opp. Det kan bety hva som helst og ingenting på samme tid. Anonymkode: 90225...2a7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september #3 Del Skrevet 18. september Lurer p om dette er normalt fordi i de tre siste syklusene har jeg fått el slim noen dager før mensen. Leste kanskje det er noe med esteogen dominans Anonymkode: ad878...249 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå