Gå til innhold

Hvordan fungerer HP skriv ut hvor som helst


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg tenker å kjøpe ECO tank printer, og de reklamerer med denne funksjonen. Blir ikke helt klok. Kan jeg bare koble meg på en hvilken som helst annen printer🤷‍♀️

Hva er betingelsene? De fleste nyere printer har vel airprint i dag?

Screenshot_20240918_161605_Google.jpg

Anonymkode: 86955...92c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan printe på din egen printer så lenge du har nettilgang på det du printer fra og printeren. Du kan ikke printe på hvilke som helst andre printere. Men du kan invitere andre til å printe på din printer.

Anonymkode: 81e03...a2d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper printeren oppretter en VPN tunell til HP's server, der det lages en unik kode som identifiserer objektet, slik at klienten på din enhet kan nå enheten fra hvorsomhelst.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Handerrefyren skrev (44 minutter siden):

Tipper printeren oppretter en VPN tunell til HP's server, der det lages en unik kode som identifiserer objektet, slik at klienten på din enhet kan nå enheten fra hvorsomhelst.

Det må vel da være med godkjenning fra annen printer? Jeg kan jo ikke bare forsyne meg med ark og blekk fra andre sånt helt uten videre. 

Anonymkode: 86955...92c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Det må vel da være med godkjenning fra annen printer? Jeg kan jo ikke bare forsyne meg med ark og blekk fra andre sånt helt uten videre. 

Anonymkode: 86955...92c

Du kan selvfølgelig ikke koble deg til og skrive ut fra noen andre sin printer, dette er bare for din egen HP printer som du har hjemme.

Hvis du ikke er hjemme så kan du bruke appen og koble til printeren din hjemme for skrive ut dokumenter, dette går via kontoen din hos HP som er koblet opp mot printeren din hjemme.

 

Anonymkode: 663d0...723

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Du kan selvfølgelig ikke koble deg til og skrive ut fra noen andre sin printer, dette er bare for din egen HP printer som du har hjemme.

Hvis du ikke er hjemme så kan du bruke appen og koble til printeren din hjemme for skrive ut dokumenter, dette går via kontoen din hos HP som er koblet opp mot printeren din hjemme.

 

Anonymkode: 663d0...723

Vet jeg sikkert spør dumt, men hva er poenget med å skrive ut når jeg ikke er hjemme? Er det bare det at utskriften ligger klar til meg hjemme?

Anonymkode: 86955...92c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nå er jo print på nedgang, men her kan du sitt hjemme på kontorets nett (aka citrix), og skrive ut på egenskriver, eller la andre skrive ut på dine enheter uten å være tilkoblet dit nett (å slippe folk inn i eget nett er av noen betraktet som en sikkerhetsbrist)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...