AnonymBruker Skrevet 18. september 2024 #1 Skrevet 18. september 2024 Er det noen som er interessert i det, reversere alderen, om det er mulig, følger aktivt med på Dr.David Sinclair, anti akdrings forskeren,han og temaet, har gjort eldre mus yngre igjen i laboratorium, ja til og med hunder har de laget et anti age kosttilskudd til.Hva synes dere om det ? Anonymkode: 70d41...5b7
AnonymBruker Skrevet 18. september 2024 #2 Skrevet 18. september 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Er det noen som er interessert i det, reversere alderen, om det er mulig, følger aktivt med på Dr.David Sinclair, anti akdrings forskeren,han og temaet, har gjort eldre mus yngre igjen i laboratorium, ja til og med hunder har de laget et anti age kosttilskudd til.Hva synes dere om det ? Anonymkode: 70d41...5b7 Jeg synes det er spennende. Det har vært mirakelkurer i 1000 år, men denne gangen er det reelle gjennombrudd i forskningen. Det skjer ting. Anonymkode: 8c3af...994 2
AnonymBruker Skrevet 18. september 2024 #3 Skrevet 18. september 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg synes det er spennende. Det har vært mirakelkurer i 1000 år, men denne gangen er det reelle gjennombrudd i forskningen. Det skjer ting. Anonymkode: 8c3af...994 Jeg synes det er rart at det generelt er lite lite interesse for dette, folk har kanskje ikke lyst til å se unge ut, være friske og raske, jeg skjønner ikke det her..... Anonymkode: 70d41...5b7
AnonymBruker Skrevet 18. september 2024 #4 Skrevet 18. september 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg synes det er rart at det generelt er lite lite interesse for dette, folk har kanskje ikke lyst til å se unge ut, være friske og raske, jeg skjønner ikke det her..... Anonymkode: 70d41...5b7 Kanskje de fleste skjønner at her har vi en kjeltring som prøver å finne en metode å lure penger ut av folk, ved å hevde at han har oppfunnet det mennesker har søkt etter i tusen år; ungdomskilden.... Det finnes ganske enkelt ikke noe som kan reversere alder og tidens tann på vår kropps celler. Vi blir eldre uansett hva vi putter i oss, og ikke noe hokuspokus kan snu tiden og få den til å gå baklengs og oppheve alderens virkning på oss. Anonymkode: c1526...076 3 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2024 #5 Skrevet 18. september 2024 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Kanskje de fleste skjønner at her har vi en kjeltring som prøver å finne en metode å lure penger ut av folk, ved å hevde at han har oppfunnet det mennesker har søkt etter i tusen år; ungdomskilden.... Det finnes ganske enkelt ikke noe som kan reversere alder og tidens tann på vår kropps celler. Vi blir eldre uansett hva vi putter i oss, og ikke noe hokuspokus kan snu tiden og få den til å gå baklengs og oppheve alderens virkning på oss. Anonymkode: c1526...076 Du er ganske enkelt ikke helt oppdatert. Her skjer det ting! Dette er ikke hokuspokus kosttilskudd fra rare kroker på internett (som jeg også ville trodd hvis jeg ikke var oppdatert), men rett og slett seriøs forskning. https://www.health.harvard.edu/staying-healthy/more-evidence-that-aging-might-be-reversible Anonymkode: cc5f4...b12 3 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2024 #6 Skrevet 18. september 2024 Det blir vel bare de rikeste som får råd uansett. Anonymkode: 94d4d...4c0
AnonymBruker Skrevet 18. september 2024 #7 Skrevet 18. september 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det blir vel bare de rikeste som får råd uansett. Anonymkode: 94d4d...4c0 Godt mulig, i hvert fall i vår levetid. Men spennende er det jo uansett! Anonymkode: cc5f4...b12
AnonymBruker Skrevet 18. september 2024 #8 Skrevet 18. september 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Godt mulig, i hvert fall i vår levetid. Men spennende er det jo uansett! Anonymkode: cc5f4...b12 Nei, er ikke de rikeste kun som får råd ,det understreket Dr.David Sinclair Anonymkode: 70d41...5b7 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2024 #9 Skrevet 18. september 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kanskje de fleste skjønner at her har vi en kjeltring som prøver å finne en metode å lure penger ut av folk, ved å hevde at han har oppfunnet det mennesker har søkt etter i tusen år; ungdomskilden.... Det finnes ganske enkelt ikke noe som kan reversere alder og tidens tann på vår kropps celler. Vi blir eldre uansett hva vi putter i oss, og ikke noe hokuspokus kan snu tiden og få den til å gå baklengs og oppheve alderens virkning på oss. Anonymkode: c1526...076 Jo det finnes faktisk noe som kan reversere aldring, de har gjort det på mus i laboratorium, de både gjorde musene eldre og yngre, for å teste ut den kjemiske cocktailen de ga dem,de har funnet "hovedbryteren" for aldring,og nå også har de klart det på aper. Anonymkode: 70d41...5b7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå