AnonymBruker Skrevet 18. september #1 Del Skrevet 18. september Hva skjer videre nå? Har noen vært i lignende situasjon? Kan det ødelegge hele prosessen videre? Har det noe å si for om egget fester seg?😔😔 Anonymkode: bb315...b70 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september #2 Del Skrevet 18. september tviler på at det har noe å si, men hvorfor ikke ringe legekontoret og høre? Mye raskere og du får et kvalifisert svar.... Anonymkode: aaa12...27d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september #3 Del Skrevet 18. september Har du feber? Jeg tror det er først når man får feber at man kan bli bekymra, men sikkert best å høre med en lege for sikkerhets skyld. Jeg ville ikke nølt med å ringe klinikken med en gang ihvertfall. Anonymkode: b7262...8ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september #4 Del Skrevet 18. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva skjer videre nå? Har noen vært i lignende situasjon? Kan det ødelegge hele prosessen videre? Har det noe å si for om egget fester seg?😔😔 Anonymkode: bb315...b70 Kroppen prioriterer nå embryoet over deg. Det vil ikke ha noe å si for om egget fester seg eller noe som helst. Husk på alle de med alvorlige sykdommer og på sterke medisiner som føder helt friske barn. Anonymkode: 88201...44d 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september #5 Del Skrevet 18. september AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Kroppen prioriterer nå embryoet over deg. Det vil ikke ha noe å si for om egget fester seg eller noe som helst. Husk på alle de med alvorlige sykdommer og på sterke medisiner som føder helt friske barn. Anonymkode: 88201...44d Nå øker covid sjansen for spontanabort da, så statistikken er ikke enig med utsagnet ditt her. Kroppen prioriterer ikke en blastocytt som ikke har festet seg enda. Om det går bra eller ikke for TS vil bare tiden vise, men generelt er det et større problem hvis man har høy feber enn hvis man ikke har det. Anonymkode: 83b31...45d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september #6 Del Skrevet 18. september Jeg fikk påvist dobbelsidig lungebetennelse 4 dager etter innsett, men jeg kan nå føde hvilken dag som helst. Så det gikk helt fint i mitt tilfelle. Det fertilitetslegen min sa var at jeg ikke skulle bekymre meg. Kroppen ville mest sannsynlig jobbe hardere med å kvitte seg med sykdommen enn å fordrive embryoet. Ved innsett av embryo eller naturlig graviditet generelt så opplever kroppen det som en "inntrenger" frem til det har fått festet seg. Deretter beskytter Kroppen det på best mulig måte. Om dette embryoet fester seg eller ikke pga sykdom, vil man aldri få svar på uansett. Det går som det går og blir som det blir. Selvsagt super kjipt, men det trenger ikke bety noe negativt. Anonymkode: 01b27...a6e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september #7 Del Skrevet 18. september Hei, jeg hadde helt lik situasjon som deg, fikk covid bare noen dager etter innsett. Jeg var så redd, men det hadde ingen innvirkning. Egget er i dag en 2 år gammel gutt 🥰 Anonymkode: b1db7...88e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september #8 Del Skrevet 18. september Meg over- jeg vil legge til at jeg var innmari syk med høy feber, verk i hele kroppen og sinnsykt vondt i halsen. Anonymkode: b1db7...88e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september #9 Del Skrevet 18. september Nei, det sier seg selv at det ikke har noe å si. Gravide blir jo syke som normalt. Anonymkode: e4782...36d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ny Bruker Skrevet 18. september #10 Del Skrevet 18. september Har ingenting å si. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå