AnonymBruker Skrevet 18. september 2024 #1 Skrevet 18. september 2024 Har klødd siden jeg ble gravid men mer siste tiden. Er 22 uker idag. Nå har jeg fått små prikker på hendene som klør, og skjønner ikke hva det er? Er dette normalt under svangerskap? Kan nesten ligne litt på prikker under soleksem bare mindre, og mer hudfarget. Klør også inni hender, mellom fingre, armer Anonymkode: 54109...568
AnonymBruker Skrevet 18. september 2024 #2 Skrevet 18. september 2024 Tipper svangerskapskløe. Du bør ta det opp med jordmor eller lege. Anonymkode: feadd...226
AnonymBruker Skrevet 18. september 2024 #3 Skrevet 18. september 2024 Du må til lege og undersøkes for hepatose. Spesielt viktig å få god oppfølging når det klør i hender og under føtter. Jeg måtte følges opp ukentlig på sykehus og settes i gang så fort det var forsvarlig. Hepatose er ikke farlig for mor, men for fosteret. Anonymkode: 7184d...d48 1
Gjest jegerrinne Skrevet 18. september 2024 #4 Skrevet 18. september 2024 Du bør si fra til lege og jeg. Selv ble jeg innlagt i uke 30 pga det de sa var farlig svangerskap kløe og ble satt igang i uke 34 for da turte de ikke mer pga noe verdier på blodprøver osv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå