AnonymBruker Skrevet 18. september #1 Del Skrevet 18. september Vet ikke om det er rett forum, men tips til beste løpetights for kvinne, ca 160 høy med normal kroppsbygning? Vil ikke den skal gli ned osv Anonymkode: eaf88...d5a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taluno Skrevet 18. september #2 Del Skrevet 18. september Jeg kjøper alltid tights fra Tights.no, og ofte i 7/8 lengde. Er 163 cm, og med 7/8 lengde så rekker de perfelt til anklene! Jeg bryr meg ikke om lommer, da jeg uansett alltid løper med drikkebelte. https://www.tights.no/butikk/levity-primary-tights-3-4-black/ Primary har jeg to av i 3/4 lengde, og to i 7/8 lengde https://www.tights.no/butikk/levity-power-compression-tights-black/ Denne med kompresjon har jeg 2stk av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september #3 Del Skrevet 19. september Det kommer helt an på kroppen din, og din personlige preferanse. De tightsene som sitter støpt på noen, sklir omkring på andre. Forhold mellom midjevidde, hoftebredde, bredde på rumpe, lår og legger, har mye å si. Så er det personlig preferanse om du liker høyt liv, lavt liv, kompresjon, ikke kompresjon, osv. Bara tightsene passer perfekt for min kropp og min smak, jeg har flere ulike modeller, i ulike lengder. Det er omtrent eneste tightsene jeg har som sitter som støpt. Det aller meste annet jeg har prøvd glir ned. Jeg har smal midje, brede hofter og mye rumpe, muskuløse lår. Og jeg liker litt kompresjon, så det blir minimal bevegelse i flesket. Anonymkode: 0c9ee...7ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WhiteRabbit Skrevet 19. september #4 Del Skrevet 19. september Jeg liker også tightsene fra BARA Sportswear. De sitter som støpt på, og glir ikke ned selv om jeg har mobilen i lommen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september #5 Del Skrevet 19. september Eyda har mange fine i fin kvalitet. De har en test man kan ta for anbefalinger og 30-dagers test av passform. Anonymkode: 11b87...025 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vampyrina Skrevet 19. september #6 Del Skrevet 19. september Jeg er også veldig fornøyd med alt fra Eyda 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september #7 Del Skrevet 19. september Bruker wearefit og bumpro, jeg trenger de med høyt liv som alikevel er squat proof (er ikke bare til løping her), og ikke gjennomsiktige! Anonymkode: a66ff...fa6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september #8 Del Skrevet 19. september Stoff, fasong, snitt, flere ting som spiller inn. Adidas har mine favoritter, men har flere merker. Anonymkode: e064f...879 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
moho Skrevet 19. september #9 Del Skrevet 19. september Jeg har en fra Bara som er favoritten, den sitter veldig godt på og har lomme på låret til mobilen. Den er ganske tykk i stoffet, så har ikke brukt den i sommer men nå er den på igjen og det er et gledelig gjensyn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lill3My Skrevet 20. september #10 Del Skrevet 20. september Hvis du skal ha med lomme på låret: Bara! De sitter som limt på, myke og behagelige. Ingen gnagende sømmer, ikke for trange strikk mot ankel/legg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeneXCII Skrevet 20. september #11 Del Skrevet 20. september Bortsett fra prisen liker jeg løpetightsene til 2XU (og nei, de er ikke gjennomsiktige brukt til løping..) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elsoo Skrevet 21. september #12 Del Skrevet 21. september Jeg elsker de fra bara, men jeg syns faktisk de uten lommer sitter best. Black shape thights heter de ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september #13 Del Skrevet 21. september Takk for mange gode svar skal brukes både til gruppetimer inne og løping, så fint om de ikke er gjennomsiktig ja😅 men jeg er ganske kort, vil ikke noen av disse tightsene bli veldig lange på meg da? Jeg er 94 rundt hoftene, 70 rundt midjen så ifølge de fleste strguider en small Anonymkode: eaf88...d5a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september #14 Del Skrevet 21. september Min lave venninne bare bretter opp tightsen en gang nederst. De er jo trange der så de blir jo. Anonymkode: a66ff...fa6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september #15 Del Skrevet 21. september AnonymBruker skrev (8 timer siden): Takk for mange gode svar skal brukes både til gruppetimer inne og løping, så fint om de ikke er gjennomsiktig ja😅 men jeg er ganske kort, vil ikke noen av disse tightsene bli veldig lange på meg da? Jeg er 94 rundt hoftene, 70 rundt midjen så ifølge de fleste strguider en small Anonymkode: eaf88...d5a Jeg er 163 og synes ikke Eyda sine er veldig lange på, men de er ikke ankellengde. Jeg har hatt et par fra andre merker som har vært så lange at de ikke har kunnet brukes, blant annet cassal. Anonymkode: 11b87...025 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september #16 Del Skrevet 21. september Endurance! Jeg har prøvd mye rart opp gjennom tidene, og nå er jeg helt låst til disse. De sitter skikkelig fint på, kommer i mange farger og mønstre, og de er kjempestretchy. Jeg har ennå ikke slitt så mye som et hull min første, og det er helt utrolig mtp hvor mye jeg bruker og vasker den! Alle mine er kjøpt på sport Outlet-butikken, der pleier det være mange av dem til mellom 200-400kr. Anonymkode: 28ff2...197 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september #17 Del Skrevet 22. september Foretrekker Eyda og Born Primitive. Er også kort, opplever ikke at disse er for lange i beina. Anonymkode: b9731...41a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #18 Del Skrevet 23 timer siden Har lagt min elsk på 2XU, men Bara er en veldig god toer👍 Anonymkode: b3b04...4a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå