AnonymBruker Skrevet 18. september #1 Del Skrevet 18. september - dårlig malte øyenbryn ser helt jævlig ut. - lange øyenvipper.. - oversminka, ser helt unaturlig og jævli ut - trange klær på chubby kropp - ligger som ei dørmatte når man har sex - texter/snapper med andre boys/ligg - er veganer/vegetarianer - lat - blakk Kunne fortsatt i det uendelige her, men overlater resten til andre. Hilsen Godt voksen mann med laaaang erfaring Anonymkode: 812a4...cc3 3 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 18. september Populært innlegg #2 Del Skrevet 18. september Jeg er ikke imot en ick tråd om damer, men at du skriver boys, når du selv er en godt voksen mann er enten creepy eller troll. Anonymkode: 09b4d...caa 49 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september #3 Del Skrevet 18. september Prøver du å late som du er skikkelig kul selv, eller? Skriver ispedd litt engelske ord for å virke "kul"? Chubby? Boys? Snakk norsk. Høres ut som om du prøver å virke yngre enn du faktisk er også. Anonymkode: 43b1f...35f 19 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september #4 Del Skrevet 18. september Ja det va det dere hang dere oppi... Ny ick - prippne forsmådde damer Anonymkode: 812a4...cc3 3 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september #5 Del Skrevet 18. september AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Ja det va det dere hang dere oppi... Ny ick - prippne forsmådde damer Anonymkode: 812a4...cc3 Forsmådd? Jeg fyller alle kravene dine, hvorfor skal jeg føle meg forsmådd? Jeg er enig i kommentarene om språk, det er ick for meg, og jeg har ikke noe behov for at du skal ville ha meg. Anonymkode: e8386...f1b 11 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bbbb Skrevet 18. september #6 Del Skrevet 18. september (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja det va det dere hang dere oppi... Anonymkode: 812a4...cc3 En godt voksen mann burde kunne grunnleggende rettskrivning. Endret 18. september av Bbbb 18 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september #7 Del Skrevet 18. september Sitat Sitat Sitat Damer som ser på reality serier ala Love Island. Damer som ikke tar vare på kroppen sin. Damer som har hastverk med å få barn. Damer som forsøker for hardt å fremstå høykulturelle. Damer som har åpen profil på Instagram/tiktok. Damer med hundrevis av innlegg på insta/tiktok. Damer som jobber som sykepleier eller barnehageansatt (min særs personlige preferanse på slutten her, men har møtt mange av de og de er enten frekke eller svært kjedelige samtalepartnere, og fester stort sett hver helg/gjør ingenting meningsfullt i livet sitt) Anonymkode: 42419...383 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september #8 Del Skrevet 18. september AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Damer som ser på reality serier ala Love Island. Damer som ikke tar vare på kroppen sin. Damer som har hastverk med å få barn. Damer som forsøker for hardt å fremstå høykulturelle. Damer som har åpen profil på Instagram/tiktok. Damer med hundrevis av innlegg på insta/tiktok. Damer som jobber som sykepleier eller barnehageansatt (min særs personlige preferanse på slutten her, men har møtt mange av de og de er enten frekke eller svært kjedelige samtalepartnere, og fester stort sett hver helg/gjør ingenting meningsfullt i livet sitt) Anonymkode: 42419...383 Ikke at jeg bryr meg ettersom jeg er fornøyd som singel, men hva er galt med åpen profil på Instagram? Tror samtlige kvinner jeg kjenner har det. Ble bare nysgjerrig 😄 Anonymkode: a892f...a92 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september #9 Del Skrevet 18. september AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ikke at jeg bryr meg ettersom jeg er fornøyd som singel, men hva er galt med åpen profil på Instagram? Tror samtlige kvinner jeg kjenner har det. Ble bare nysgjerrig 😄 Anonymkode: a892f...a92 Dette lurte jeg også på. Åpen profil er vel kun et problem om man er av typen som legger ut en haug med bikinibilder med flau posering og forsøk på å bygge en influencerprofil. Da er man vel uansett sammen med feil dame. Anonymkode: 7af36...bbf 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september #10 Del Skrevet 18. september Hva med å ringe kjæresten fra toalettet? Jeg gjorde det en gang. Anonymkode: 6b86c...536 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doris Becker Skrevet 18. september #11 Del Skrevet 18. september Hvis de klager mye over at de er misfornøyd med utseendet sitt. Selvopptatt, men lite glad i seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september #12 Del Skrevet 18. september AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Ikke at jeg bryr meg ettersom jeg er fornøyd som singel, men hva er galt med åpen profil på Instagram? Tror samtlige kvinner jeg kjenner har det. Ble bare nysgjerrig 😄 Anonymkode: a892f...a92 Jeg bare gjetter, men tipper fyren misliker at kjærestene/damene har åpen profil fordi det gir andre menn tilgang til å glane fritt på bildene dama hans legger ut. Grobunn for sjalusi, altså. Menn vil generelt ikke at andre skal sikle på dama deres. Anonymkode: 43b1f...35f 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
klarinetta Skrevet 18. september #13 Del Skrevet 18. september Haha, touché 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september #14 Del Skrevet 18. september AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg bare gjetter, men tipper fyren misliker at kjærestene/damene har åpen profil fordi det gir andre menn tilgang til å glane fritt på bildene dama hans legger ut. Grobunn for sjalusi, altså. Menn vil generelt ikke at andre skal sikle på dama deres. Anonymkode: 43b1f...35f Forsmådd og puslete mann uten selvtillit og ryggrad med andre ord 😊 Terningkast nei fra meg 😊 Anonymkode: 58f62...b56 5 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Gnom Skrevet 18. september #15 Del Skrevet 18. september AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg bare gjetter, men tipper fyren misliker at kjærestene/damene har åpen profil fordi det gir andre menn tilgang til å glane fritt på bildene dama hans legger ut. Grobunn for sjalusi, altså. Menn vil generelt ikke at andre skal sikle på dama deres. Anonymkode: 43b1f...35f Men dette forstår ikke jeg. Altså. Partnere som ikke vil at andre skal se på partneren sin? Er ikke det litt merkelig? Hvor usikker er det mulig å bli? Altså. Det er snakk om å SE. Ikke noe annet. Forstår om bildene blir brukt som runkebank for mange,men det var ikke det jeg tenkte på. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yellow Eye Skrevet 18. september #16 Del Skrevet 18. september Framstille alle menn som onde potensielle mordere og voldtektsforbrytere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet 18. september #17 Del Skrevet 18. september AnonymBruker skrev (5 timer siden): Damer som jobber som sykepleier eller barnehageansatt (min særs personlige preferanse på slutten her, men har møtt mange av de og de er enten frekke eller svært kjedelige samtalepartnere, og fester stort sett hver helg/gjør ingenting meningsfullt i livet sitt) Anonymkode: 42419...383 Nei, ser den. Å ta vare på syke mennesker eller barn når foreldrene jobber, er ikke meningsfullt i det hele tatt. Dust. 10 2 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september #18 Del Skrevet 18. september Når de griner på "kommando" for å få sympati, eller å få trumfet gjennom viljen sin. Utrolig enkelt å gjennomskue. Anonymkode: 9cb9d...386 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september #19 Del Skrevet 18. september Yellow Eye skrev (3 minutter siden): Framstille alle menn som onde potensielle mordere og voldtektsforbrytere. Det handler ikke om å tro det, men å være redd for å oppleve overgrep og mord og vite at det kan potensielt skje, spesielt i situasjoner vi har hørt andre kvinner har opplevd det. Jeg har vært komplett dum om jeg ikke visste at drinken min kan bli spiket eller at jeg kan bli utsatt for overgrep om jeg er overstadig beruset og alene, gående hjem eller lett for noen å ta med inn på et rom på en fest. Så her er du red flagg, at du ikke annerkjenner at det er et massivt problem mange blir utsatt for, å heller skamlegger for å være redd. Det er ikke personlig mot noen, å mange vil aldri vite at du tenkte tanken om dem en gang, men vi må få passe på at vi er trygge. Du får heller snakke med menn om hvorfor så mange begår overgrep, at det er et faktisk sjansespill og noe mange opplever av både kvinner og menn. For det går an å vite at noe er et problem, uten å tenke at alt handler om DEG. Anonymkode: 09b4d...caa 4 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yellow Eye Skrevet 18. september #20 Del Skrevet 18. september (endret) AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det handler ikke om å tro det, men å være redd for å oppleve overgrep og mord og vite at det kan potensielt skje, spesielt i situasjoner vi har hørt andre kvinner har opplevd det. Jeg har vært komplett dum om jeg ikke visste at drinken min kan bli spiket eller at jeg kan bli utsatt for overgrep om jeg er overstadig beruset og alene, gående hjem eller lett for noen å ta med inn på et rom på en fest. Så her er du red flagg, at du ikke annerkjenner at det er et massivt problem mange blir utsatt for, å heller skamlegger for å være redd. Det er ikke personlig mot noen, å mange vil aldri vite at du tenkte tanken om dem en gang, men vi må få passe på at vi er trygge. Du får heller snakke med menn om hvorfor så mange begår overgrep, at det er et faktisk sjansespill og noe mange opplever av både kvinner og menn. For det går an å vite at noe er et problem, uten å tenke at alt handler om DEG. Anonymkode: 09b4d...caa Du er klar over at det er langt flere menn som blir utsatt for drap og enn kvinner ikke sant ? Kvinner blir hovedsakelig overfalt av menn de kjenner ikke fremmede, menn blir hovedsakelig overfalt av fremmede ikke menn de kjenner. Kvinner skal selvsagt ikke utsettes for overgrep, men man må slutte å framstille det som at det bare er kvinner som utsettes for vold. Endret 18. september av Yellow Eye 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå