AnonymBruker Skrevet 18. september 2024 #21 Del Skrevet 18. september 2024 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Forstå meg rett, fyren er en drittsekk, men om en ber om å bli sammenlignet med tidligere damer så kan man da vitterlig ikke bli sur for å bli sammenlignet med tidligere damer? Anonymkode: dd285...09b Det startet med at han ikke likte hennes voksende mage og fortsatte med at han kom med diverse kommentarer i forhold til dette. Hun er gravid med hans barn Anonymkode: 4799d...584 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doolittle Skrevet 18. september 2024 #22 Del Skrevet 18. september 2024 Det er jo noe med at man ikke skal spørre om slikt man ikke egentlig vil ha svar på, men makan til lite fintfølende type, da! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2024 #23 Del Skrevet 18. september 2024 Gå før ungen er født. Det er mye lettere. Brudd bør det bli mellom dere. Han der er ikke annet enn en liten guttekvalp. AnonymBruker skrev (1 time siden): Han begynte å tenne på å se lettkledde damer på tven pg viste stolt frem penisen sin til meg. Han har også uttykt misnøye med lite sex. For å prøve å møtekomme han litt så har jeg prøvd å blidd flinkere til å suge han når jeg ikke klarer så mye annet. Etter en avsuging så spør jeg han «er jeg en av de beste som har sugd deg??». Rett og slett for jeg følte jeg trengte å få litt komplimanger på om jeg enda er god nok. Veeeelh… Til svar var han avvente å begynte å snakke om at han var vant med at xn var best til dette Han er en drittsekk. Rett og slett. Slutt å sug han. Han fortjener kun et smekk på ballene! Anonymkode: 868f6...7c5 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2024 #24 Del Skrevet 18. september 2024 Nesten gang han flasher pikken så spør "har den blitt mindre?" Anonymkode: 0a7e2...bd2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 18. september 2024 #25 Del Skrevet 18. september 2024 Han mangler sosiale antenner litt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lava Anne Skrevet 18. september 2024 #26 Del Skrevet 18. september 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hun ber bokstavelig talt om å bli sammenlignet med hans ekser Anonymkode: dd285...09b Et lite feilskjær som mennesker som har en periode med lav selvfølelse kan slumpe til å gjøre. Noe som empatiske mennesker med sosiale antenner forstår. Dermed gir de et saftig kompliment og trygger vedkommende. Alt annet er helt dust. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2024 #27 Del Skrevet 18. september 2024 Ser på lettkledde kvinner på tv og viser frem pikken til deg? Sier at eksen er bedre på å suge enn deg? Sur på mangel av sex pga at han ikke tenner på din voksende mage og kropp? En sånn respektløs, taper, drittstøvel, barnslig og patetisk utgave av en mann hadde jeg aldri giddet å være sammen med. En sånn en hadde jeg aldri kunnet blitt lykkelig sammen med. Forlat han du, før barnet kommer. Så kan han gjøre et forsøk på å begynne å suge seg selv. Men han er vel ikke smart nok til det. Anonymkode: 7b704...3ce 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå